Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 19241 til 19260 af 63756
  • Projektion af punkt plan

    Forumindlæg
    Findes der et bevis for projektionen af et punkt en plan?
  • eksponentiel regression

    Forumindlæg
    er eksponentiel regression betegnelsen for, når man indtegner en eksponentiel udvikling et enkeltlogaritmiske papir, og derfra tegner den bedst rette linje ? eller har jeg forstået det forkert ?
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg forstår ikke helt hvad linjelementer er. Er det et linjestykke af differentialligningen, eller hvad er de? - og gælder det kun for 1. orden? Og hvorfor er det smart med sådan nogle linjeelementer? forhånd mange tak
  • Teoretisk udbytte af fremstillet ethanol

    Forumindlæg
    Jeg står og skal beregne det teoretiske udbytte for den ethanol vi har fremstillet. Vi har brugt 36,5 g C6H12O6 200 ml H2O 25 g Gær Håber nogle kan forklare hvordan det kan beregnes ud fra disse oplysninger. forhånd tak
  • Hvilken slags opgave er dette - emnemæssigt?

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at sætte opgaven under et emne, men hvilket emne hører disse slags opgaver til? Jeg ser dem ofte, men er i tvivl omend det måske er et meget dumt spørgsmål .. Tak forhånd!
  • Afvejning af NaHCO3 til at fremstille 5%?

    Forumindlæg
    Hejsa, hvor meget NaHCO3 skal jeg afveje til at fremstille f.eks en liter 5% opløsning? Molarmasse er: 84,01g/mol
  • Ideologi

    Forumindlæg
    Hej, er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvad hver af disse 3 idiologier, mener omkring det jeg har risset op nedenfor! forhånd tak, håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig ! - Michelle (: Liberalisme Konservatisme Socialisme - Ophavsmænd og ophavs år ...
  • Graf.

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har en graf over funktionen f(t) = 9.4*sin(0.26*t+0.99)+17, hvor 0 ≤ t ≤ 24 Hvor f(t) fortæller om CO2indholdet i en sø, og t er tiden. Der er så et spørgsmål, "med hvilken hastighed, målt i mg/L pr time, falder CO2-indholdet kl.06 om morgenen?" Kan aflæse det er 2mg...
  • Hjælp til et svært matematik spørgsmål!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg håber I kan hjælpe mig og forklar mig med dette spørgsmål. Og så vil jeg spørge om I evt. ved hvordan man gør det vha. Maple. Og det er kun hvis I ved ellers vil jeg gerne vide hvordan man gør det sådan generalt.
  • Matematik eksamen

    Forumindlæg
    Var oppe til matematik A idag, træk variabelsammenhænge, spørgsmålet bestod af tre dele; bevis for lineær og eksponentielle funktioner; vækst, formler, osv. Differentiation af a^x, bevis herfor, og lineær sammenhæng og deres tilhørende monotoniforhold . Jeg ku ikke svarer et spørgsmål, som de...
  • Fortynding

    Forumindlæg
    Jeg har en ca. 1 M eddikesyre. Jeg udtager 10,00 mL og overfører det til 100 mL kolbe og fylder op med vand.Hvor meget har jeg så fortyndet ?Tak forhånd
  • Mimesis

    Forumindlæg
    Er der nogle der vil forklare mig begrebet mimesis?:)
  • ligning med en masse ukendte -> 0

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt bruge hjælp til at hvad der sker med x når f går mod uendelig i denne ligning: 1 − h(b − 1)(x^b) − dbh(x^(b−1))/ f = 0 forhånd tak :)
  • KKK - Perspektivering

    Forumindlæg
    Heeej... :) Jeg skal til en slags prøve-eksamen i engelsk og vores hovedemne er Racisme og jeg har derfor valgt at skrive om KKK. Men mit problem at jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal perspektivere det med? :s Håber der er nogle der kan hjælpe!! :D TAK!
  • Det arabiske forår (Hjælp!)

    Forumindlæg
    Hvordan kan det være, at der er diktatur i andre lande, når der ikke er i Europa?
  • Hjælp til Handling

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal skrive en novelle, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad den skal handle om! det skal være noget med, Venskab, Kærlighed, Familieforhold eller Mobning. men hvad inden for et af de emner ved jeg simpelthen ikke, Er der nogle der har forslag, eller har en man kan hente?? tak.
  • Opgave 11

    Forumindlæg
    Hej med jer, sidder med en fysikopgave og har prøvet at løse den men kan ikke gribe den an, så derefor vil jeg spørge om der er nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang. Opgaven er vedhæftet! forhånd tak
  • Fysik

    Forumindlæg
    Hvem kan hjælpe med noget fysik plzz
  • Hjælp til Ligning

    Forumindlæg
    Hvordan skal denne ligning løses? (m-2)x^2+2(m-4)x+(m-4)(m+2)=0 hvor m=2. Og hvilken grad er ligningen så i? Tak for hjælpen, er helt lost
  • Tryk ?

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal beregne dette spg. 1. Dækkene en bil er en kølig morgen, hvor temperaturen er 20 grader celcius, pumpet op til et tryk 260 kPa. Midt dagen, hvor bilen står i solen, er dækkenes temperatur steget til 45 grader celcius. Be...