Søgning på: bestem den månedlige ydelser på de to lån. Resultater: 19241 til 19260 af 63756
-
Projektion af punkt på plan
ForumindlægFindes der et bevis for projektionen af et punkt på en plan? -
eksponentiel regression
Forumindlæger eksponentiel regression betegnelsen for, når man indtegner en eksponentiel udvikling på et enkeltlogaritmiske papir, og derfra tegner den bedst rette linje ? eller har jeg forstået det forkert ? -
Differentialligninger
ForumindlægHej derude, Jeg forstår ikke helt hvad linjelementer er. Er det et linjestykke af differentialligningen, eller hvad er de? - og gælder det kun for 1. orden? Og hvorfor er det smart med sådan nogle linjeelementer? På forhånd mange tak -
Teoretisk udbytte af fremstillet ethanol
ForumindlægJeg står og skal beregne det teoretiske udbytte for den ethanol vi har fremstillet. Vi har brugt 36,5 g C6H12O6 200 ml H2O 25 g Gær Håber nogle kan forklare hvordan det kan beregnes ud fra disse oplysninger. På forhånd tak -
Hvilken slags opgave er dette - emnemæssigt?
ForumindlægJeg har svært ved at sætte opgaven under et emne, men hvilket emne hører disse slags opgaver til? Jeg ser dem ofte, men er i tvivl omend det måske er et meget dumt spørgsmål .. Tak på forhånd! -
Afvejning af NaHCO3 til at fremstille 5%?
ForumindlægHejsa, hvor meget NaHCO3 skal jeg afveje til at fremstille f.eks en liter 5% opløsning? Molarmasse er: 84,01g/mol -
Ideologi
ForumindlægHej, er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at forklare hvad hver af disse 3 idiologier, mener omkring det jeg har risset op nedenfor! På forhånd tak, håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig ! - Michelle (: Liberalisme Konservatisme Socialisme - Ophavsmænd og ophavs år ... -
Graf.
ForumindlægHej alle! Jeg har en graf over funktionen f(t) = 9.4*sin(0.26*t+0.99)+17, hvor 0 ≤ t ≤ 24 Hvor f(t) fortæller om CO2indholdet i en sø, og t er tiden. Der er så et spørgsmål, "med hvilken hastighed, målt i mg/L pr time, falder CO2-indholdet kl.06 om morgenen?" Kan aflæse det er 2mg... -
Hjælp til et svært matematik spørgsmål!!!!!
ForumindlægJeg håber I kan hjælpe mig og forklar mig med dette spørgsmål. Og så vil jeg spørge om I evt. ved hvordan man gør det vha. Maple. Og det er kun hvis I ved ellers vil jeg gerne vide hvordan man gør det sådan generalt. -
Matematik eksamen
ForumindlægVar oppe til matematik A idag, træk variabelsammenhænge, spørgsmålet bestod af tre dele; bevis for lineær og eksponentielle funktioner; vækst, formler, osv. Differentiation af a^x, bevis herfor, og lineær sammenhæng og deres tilhørende monotoniforhold . Jeg ku ikke svarer på et spørgsmål, som de... -
Fortynding
ForumindlægJeg har en ca. 1 M eddikesyre. Jeg udtager 10,00 mL og overfører det til 100 mL kolbe og fylder op med vand.Hvor meget har jeg så fortyndet ?Tak på forhånd -
Mimesis
ForumindlægEr der nogle der vil forklare mig begrebet mimesis?:) -
ligning med en masse ukendte -> 0
ForumindlægJeg kunne godt bruge hjælp til at hvad der sker med x når f går mod uendelig i denne ligning: 1 − h(b − 1)(x^b) − dbh(x^(b−1))/ f = 0 På forhånd tak :) -
KKK - Perspektivering
ForumindlægHeeej... :) Jeg skal til en slags prøve-eksamen i engelsk og vores hovedemne er Racisme og jeg har derfor valgt at skrive om KKK. Men mit problem at jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal perspektivere det med? :s Håber der er nogle der kan hjælpe!! :D TAK! -
Det arabiske forår (Hjælp!)
ForumindlægHvordan kan det være, at der er diktatur i andre lande, når der ikke er i Europa? -
Hjælp til Handling
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en novelle, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad den skal handle om! det skal være noget med, Venskab, Kærlighed, Familieforhold eller Mobning. men hvad inden for et af de emner ved jeg simpelthen ikke, Er der nogle der har forslag, eller har en man kan hente?? tak. -
Opgave 11
ForumindlægHej med jer, sidder med en fysikopgave og har prøvet at løse den men kan ikke gribe den an, så derefor vil jeg spørge om der er nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang. Opgaven er vedhæftet! På forhånd tak -
Fysik
ForumindlægHvem kan hjælpe med noget fysik plzz -
Hjælp til Ligning
ForumindlægHvordan skal denne ligning løses? (m-2)x^2+2(m-4)x+(m-4)(m+2)=0 hvor m=2. Og hvilken grad er ligningen så i? Tak for hjælpen, er helt lost -
Tryk ?
ForumindlægHej allesammen! Jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal beregne dette spg. 1. Dækkene på en bil er en kølig morgen, hvor temperaturen er 20 grader celcius, pumpet op til et tryk på 260 kPa. Midt på dagen, hvor bilen står i solen, er dækkenes temperatur steget til 45 grader celcius. Be...
