Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19241 til 19260 af 60879
-
overordnet tema?
ForumindlægSidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern... -
Differentialligning
ForumindlægEn differentialligning er givet ved: dV/dt = -0.1*V^(2/3) Man ved, at V(10) = 64 Er der nogle der kan hjælpe med at løse denne differentialligning; altså finde V som funktion af t. Jeg har aldrig nogensinde haft en differentialligning af denne type og har aldrig hørt om det i undervisningen. O... -
Sansynligheds
Forumindlægey!..Er der nogen der har de grundlæggende formler for sansynligheds beregning?.. - og måske nogle beviser?.. Det ville være en STOR hjælp!..Tak på forhånd! -
Mat på B-niveau.
ForumindlægJeg sidder så her og spekuler lidt over hvordan jeg skal blive Datamatiker? http://tietgenportalen.tietgen.dk/dk/vu/Uddannelserne/Datamatiker/Adgangskrav%20og%20optagelse/Sider/default.aspx som i se det link kræver det mat i B-niveau. Hvordan får jeg så det B-niveau? Ville den her måde virke for ... -
Jews
ForumindlægSkal læse en tekst som hedder "The conversion of the jews" af philip RothHar prøvet at finde noget om den på nettet men kan ikke finde noget overhovedet. Er der nogen der har læst den og har nogle guldkorn eller andet. Min lærer påstår hun er den eneste der kan lide den så det kan være ... -
analysemodeller
ForumindlægHej.Skal snart til eksamen på HF. Mangler analysemodeller til sagaer og til folkeviser. Er der nogen der har det? På forhånd tak..... -
Tysk udtræk FSA 2011
ForumindlægEr der nogen hvis lære har fortalt om der er udtrukket skriftlig eller mundtlig tysk til FSA prøven i maj? Min lærer har fortalt mig at det allerede nu vides, men at hun ikke må fortælle. -
Karakterberegning
ForumindlægJeg har spurgt flere gange, men kan virkelig ikke forstå det. Altså det er sådan, at jeg er på særlig vilkår i 3.g, men det har jeg ikke være hverken i 1. eller 2.g. Hvad sker der, med mine årskarakter fra de to tidligere år. Her er mine karakterer fra de to sidste år. Årskarakter: 7(musik), 11... -
Hvorfor havde Winston Churchills taler ift. "TheBlitz" en betydelig indflydelse på den engelske befolkning?
ForumindlægHej folkens. Min gruppe og jeg, er ved at skrive vores 3. AT opgave, og for første gange skal det indeholde en synopsis. Vores problemformulering/hovedspørgsmål, er som overskriften siger: Hvorfor havde Winston Churchills taler ift. "TheBlitz" en betydelig indflydelse på den engelske be... -
Lektiehjælper til jura
ForumindlægHejsa.. Nogen som vil hjælpe mig min skriftlige prøveeksamen i jura, på videregående uddannelse (og det er online hjælp jeg søger)? Og det er den 7. februar. Håber at der er en som vil hjælpe mig, og betaler gerne for hjælpen.. -
HA (psyk.), jura eller uddannelsesvidenskab?
ForumindlægHej. Da jeg bliver HF-student til sommer, er jeg begyndt at tænke på, hvad jeg skal søge ind på efter sommerferien. Jeg har lidt kig på HA (psyk.), jura og uddannelsesvidenskab. Jeg er interesseret i at høre, om det er vigtigt at være god til engelsk på hver af de 3 studier, da det ikke er mit ... -
Trækker det ned?
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i engelsk, i uge 3. Men til den skriftlige fremstilling skal man ca. skrive 350 til 450 ord. Så er mit spørgsmål så om det vil trække ned hvis man skrev 50-100 ord for lidt, og hvor meget det vil trække ned? -
Danks hjælpe træning?
Forumindlæghejsa... Min eksamen er snart på vej, og jeg ved ikke hvad jeg skal øve mig på? Nogle der har en god ide til hvad man hvad man kan øve sig på til dansk skriftlig?? mange tak på forhånd :D -
har i svar med sikkerhed
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. ... -
kan i svar med sikkerhed vedr. karakter om man er bestået
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. b... -
svar med sikkerhed vedr. karakter
Forumindlæghej, jeg gå på HF, og idag er karakterne fra skriftlige eksamerne blivet lagt ind. men jeg havde spørgsmål vedr. matematik. matematik som helhed både skriftlig og mundtlig står hver for sig selv altså der stå. skriftlig 0,75= 4 mundtlig 0,75=00 altså hver af dem har en vægt på 0,75 dvs. b... -
Jura
ForumindlægHej folkens, jeg vil virkelig virkelig gerne læse jura. Har lige fundet mit snit og det ligger på 8.1 Problemet er, jeg tror ikke det rækker til kvote 1. Dog kan jeg søge ind på kvote 2 hvor de tager standpunkt i 3 fag Historie A, Engelsk B, Samf A Eller Dansk A Jeg fik 12 i Historie, både ti... -
Hvem ellers?
Forumindlægend mig skal op i skriftlig matematik A-niveau den 2. juni?Jeg har gået til mat-A på halvårs-kursus og skal op i skriftlig den 2. juni. Desværre har jeg forlagt min skriftlige pensumsopgivelse, men er der nogen der ved hvilke emner som bliver opgivet?Eller nogen der blot ved hvilke emner der opgi... -
Del jeres guldkorn til dansk stil (noter, gode vendinger, forbindeord, ord osv.)
ForumindlægDer er sikkert nogle af jer herinde der har nailet danskfaget. Til jer vil jeg høre om i vil dele jeres viden. Jeg skriver godt, men det kan forbedres. Vil gøre alt for at få 12-tallet. Jeg er tæt på. Derfor er jeg åben for input fra andre. Ydermere kan opslaget bruges som hjælp til mange andre... -
Behøver man beskrive stedet i en novelle?
ForumindlægBehøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER)
