Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19241 til 19260 af 101533
-
Caseeksempler?
ForumindlægHvor kan man finde caseeksempler til psykologi? i SSO'en skal jeg bruge en selvvalgt case til at eksemplificere kollusionsteorien i parforhold.. Nogen ideer? -
AT...!
ForumindlægHeeej derude. Er der nogen der skal skrive AT om Iscenesættelse og identitet (NARCISISSME) ? Gennem fagene Dansk og psykologi ?? -
Kommunikation
ForumindlægJeg er nået til et spørgsmål i psykologi, som jeg simpelthen ikke kan finde svar på - Hvilke forskelle er der på digital kommunikation og ansigt-til-ansigt kommunikation? -
hjælp til synopsis
Forumindlægjeg har lavet en synopsis og jeg skal op på mandag. jeg har om BOTOX og har valgt Biologi og Psykologi, har metoder og case i psyko men mangler bio-metoder:( Hjælp Hjælp Hjælp! -
hjælp med en analyse
Forumindlæganalyse af social psykologi og metoder/ vi brugte økseskafte eller kæppe til at slå med søges asap -
Tilværelsesusikkerhed?
ForumindlægI psykologi siger man at en af de vigtigste træk i det moderne samfund, der kan få indflydelse på unges identitetsdannelse, er tilværelsesusikkerhed. Hvad menes der præcis med dette ord? -
Metode til case ???
ForumindlægJeg benytter en tekst i psykologi i AT, går ud fra at dette kaldes en case, men hvilken metode bruger man til den? -
OSN
ForumindlægHej, Hvad mener I OSN bevæger sig (mest) indenfor af de tre psykologiske problemstillinger? Den naturvidenskabelige, den humanvidenskabelige eller den samfundsvidenskabelige psykologi? -
Socialpsykologi
ForumindlægHej, jeg har fået denne opgave i psykologi men jeg forstår det ikke eller kan ikke helt finde ud af det, har virkelig brug for hjælp. 1. Find og diskuter etiske dillemmaer inden for socialpsykologien -
Matematik A - terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Matematik A i HTX om en måned. Jeg har haft store problemer med matematikken på 3. år vil jeg sige, hvor jeg har været meget syg. Jeg har dog fået lavet alle mine afleveringer med hjælp fra andre. Har i nogle gode råd til mig? Evt noge... -
andre der skal op i skriftlig dansk på tirsdag?
Forumindlægja overskriften siger vel sig selv.. og hvordan læser i op? hvis i overhovedet gør det.. -
pH af CH3COOH + NaOH
ForumindlægHjælp mig. Hvordan kan jeg bestemme pH værdien af denne blanding? CH3COOH + NaOH c = 0,100 mol/L v = 0,0290 L n = 0,00290 mol -
Retvinklet trekant
ForumindlægGodaften derude Jeg sidder med tre styks regneopgaver, jeg ikke kan komme videre i, så hvis jeg bare lige kunne få hjælp i denne, kan jeg sagtens komme videre i de andre, da det i princippet er det samme man skal gøre. Jeg skal vha. af få oplysninger finde ud af hvad alle siderne samt vinklerne ... -
math
ForumindlægHej,, kan jeg få hjælp til den her opgave Beregn de ubekendte stykker i trekantABC, når det gælder at B= 43,7grader, C=74,3grader og lille a= 65,35 -
proportionalitet
ForumindlægHej, Jeg skal til skriftlig matematik eksamen på b-niveau på mandag er støt på en opgave, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af at løse, den lyder således: Om en variabel N oplyses, at den er omvendt proportional med kvardratet på en variabel d. Bestem N udtrykt ved d? Nogle der kan hjælpe mig,... -
Udregne gennemsnit
ForumindlægHejsa Jeg er på ny reform og har fagene, danskA, histB, samfC, fysikB, matB kemiB osv.. Fagene har jeg taget på VUC, altså jeg har ikke taget fx religion, samf. og hist. som en eksamen.. Kan ikke finde faget histB - høre faget under samf.gruppen? Men vægtes histB 2 eller 1,5? http://www.solro... -
Hjælp til forklaring af struktur
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal op til eksamen på fredag, og sidder og kæmper lidt med at få analyseret strukturen for botulinum toxin type A (botox): Det ser sådan ud? http://www.drugbank.ca/system/protein_structures/full/DB00083.png?1266600384 Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mi... -
Fra STX til IB
ForumindlægHej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko... -
Hvilken lommeregner!?
ForumindlægHej, har selv en ti 82, og da den mangler nogen ting som(solve, bionom cdf pdf osv.), køber jeg nok en ny en.(har overtalt min mor til at betale)Men hvilken en skal jeg købe?Er lige startet på 3. år(gammel reform), hvor jeg har mat a(lånte ti 84 + til b eksamen).Jeg er faktisk i okay stor dillem... -
vands varmefylde
ForumindlægHej, Er der nogle her der ved om vands temperatur stiger hurtigere når det i forvejen er end høj temperatur? eller er det ligegyldigt hvad vandets temperatur er i forvejen i forhold til stigningen. på forhånd tak
