Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19261 til 19280 af 39512
  • lidt hjælp til mat.. :o)

    Forumindlæg
    Hej alle.. :)Sidder og laver mat aflevering.. Kan bare ikke komme videre med dette stykke.. Er bare helt væk.. men det handler om uligheder..(X-2)(x+1)(2x-4)har prøvet at gange parrenteserne5x i anden -9x+2Håber i ka hjælpe lidt..
  • Integraler!

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Er der en, som vil løse disse to stykker for mig? Det er det sidste, jeg mangler til min aflevering :-) Jeg har nemlig lidt svært ved integralregning... På forhånd tak. A) ∫2-1 x^2 + 4x - 2dx B) ∫4-212x - 7dx
  • Analysering haster hjælppp:(

    Forumindlæg
    Hej derude.. Jeg har en tysk aflevering jeg har oversat så i behøves ikke at rette den.. Men jeg vil bare have hjælp til analysering i den danske sætning jeg har analyseringet anltså sat verberne, er der nogen som gider at se på det om det er godt nok :) skal aflvers imorgen haster virkelig
  • Korrektur på kort spansk opgave og spørgsmål om Francos diktatur

    Forumindlæg
    Har vedhæftet opgaven. Den er meget kort :-) på forhånd tak for hjælpen. Der er desuden et spørgsmål, som jeg undrer mig over i afleveringen: "Con que "instituciones se unió Franco?" Er der mon nogen der kan hjælpe?
  • bøjning af verbet gustar

    Forumindlæg
    jeg sidder lige fast i min spansk aflevering da jeg ikke ved hvordan jeg skal bøje ordet gustar. jeg har 3 sætninger. Le ... Espana Os ... La pelicula Les ... El ordenador Hvordan skal gustar bøjes?
  • Asylanten!

    Forumindlæg
    Hey!Sidder med en tysk aflevering som hedder Asylanten, jeg er bare gået i stå, da jeg har svært ved at oversætte de 5 linjer fra tysk til dansk. Er der nogen som skulle ligge inde med den opgave? Bare til inspiration!På forhånd tak
  • En sjov sommer af Mads Brenøe

    Forumindlæg
    HejJeg har brug for lidt - rettelse meget! - hjælp.Jeg skal skrive en aflevering om "En sjov sommer" af Mads Brenøe og jeg er gået helt død, så jeg vil blive MEGET taknemlig hvis der var en der skulle sidde inde en opgaven om den og var villig til at dele :D\\\eithan
  • andengradsligning HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej, jeg håber du kan hjælpe mig. jeg har en aflevering for, hvor ligningen hedder 2x^2+x+c=0 og en af rodderne er 3 jeg skal betemme c og finde den anden rod? jeg er slet ikk med, så ved slet ikk hvordan jeg skal begynde?
  • søger en der kender noget til pladetektonik

    Forumindlæg
    Hej.Har en lille aflevering i geografi på en lille side. Den handler om pladetektonik, her taget udgangspunkt i en bestemt. Er der nogen der ville læse den igennem for at se om jeg har skrevet noget forkert eller midforstået noget? det ville være en stor hjælp. det haster lidt.mvh. gæsten
  • Rettelse af engelsk stil til torsdag

    Forumindlæg
    Hejsa Alle derude!Søger en, som vil se min engelsk aflevering igennem. Som det fremgår skal den afleveres på torsdag.Den er på ca. 700-800 ord, og vil helst sende den som mail. Skriv meget gerne, hvilke fejl der går igen.Skriv et indlæg hvis du er frisk, så skal jeg sende den til dig.På forhånd tak!
  • engelsk

    Forumindlæg
    hej! jeg går på mat. gym i 2.g, og derfor er engelsk ik min stærke side....!er der evt. en som vil læse min aflevering til imorgen igennem....(fylder ca. en side...)...??på forhånd tak....Kirsten
  • en lille hjælp tak!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har er igang med en tysk aflevering og nu er tysk ikke det jeg er bedst til så er der ikke en der vil hjælpe med at oversætte disse to sætninger for mig...Men de gamle huse ligger ofte smukt.Hvor sad den lille piges mor?Jeg takker mange gange på forhånd...
  • Isoler t

    Forumindlæg
    Hej alle! :-) Jeg er igang med en aflevering hvor jeg skal isolere t i formlen: N(t)=17,5*a^t Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere.. Knus her fra
  • Udlodning af åretsresultet

    Forumindlæg
    Sidder med en VØ-aflevering omkring regnskabsafslutning .. Sidste opgave handler om udlodning af udbytte .. Bestyrelsen forslår at der udloddes 8 % i udbytte .. Mit spørgsmål: Er det 8 % af årets resultat eller af aktiekapitalen .. Svar hurtigt .. Skal aflevere i morgen ..
  • Hjælp til løsning af andengradsligning!

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har denne ligning i en Mat aflevering, men jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal starte. 3*x/(x+1)-8 = (-3*x)*(1/(x-1)) Håber i kan hjælpe! På forhånd tak :)
  • Hjælp til simpel isolering af én ubekendt.

    Forumindlæg
    Er super træt. Er der én der kan gennemskue hvordan jeg isolerer t i dette: 1,60*sin(0,5*t)=0,1*t-0,5 ?.. Har prøvet lidt af hvert og det er den sidste opgave i min aflevering, så lidt hjælp ville være dejligt :)
  • HJÆLP ! isoler r...

    Forumindlæg
    hej jeg har en aflevering for og der er en opgave som jeg slet ikk forstår så håber at der er en der ude som kan hjælpe mig:) opgaven hedder: isoler r når formlen hedder (1/r1)+(1/r2)=1/r
  • TYSK Kort hurtig rettelse please..

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har tid til at kigge denne tyske aflevering igennem, jeg har vedhæftet filen, og så sende den retur rettet via privat besked, altså så jeg får den i min indbakke? Mange tak for jeres tid :)
  • Carbonhydriders massefylde

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en aflevering for hvor jeg stødder på dette spørsmål, som jeg ikke kan finde svar på nolge steder: "Hvilke forhold tror du er årsagen til at carbonhydrider har så lav en massefylde?" Håber at der findes et svar på dette. :-)
  • Maple - Enheder på egen brøkstreg?

    Forumindlæg
    Halløj! Når vi laver kemi afleveringer må vi ikke angive svaret som følgende eks: Jeg vil gerne have det ud i denne format: Er det mulig man kan få maple til at spytte det ud i den format?? På forhånd tak!