Søgning på: samfundsfag c eksamen mundtlig. Resultater: 19261 til 19280 af 98538
-
Kosmologi - skalafaktor for masse/stofdomineret univers
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål, hvis man skal belyse skalafaktoren for et massedomineret univers, hvad skal man komme ind på og er der nogen der evt. har den formel? -
Artikel ( Racisme )
ForumindlægEr der nogle der har nogle gennemgange eller bare artikler om Racisme ? -
henfaldsloven
Forumindlæger der to måder at skrive henfaldsloven op på? N = N0 * (1/2) t/(T1/2) og N = N0*e-k*t eller er de to forskellige? -
Kim fupz aakeson
Forumindlæghvad var kendetegnene ved kim fupz aakesons skrivestil? -
vektor opgave 3D
ForumindlægHej kan nogen hjælpe hjælpe/vejlede mig med den allersidste opgave, opgave C.? :) -
lave karakterer
Forumindlæghar lave karakterer, især de mundtlige. problemet er jeg ikke siger meget i timerne, selvom jeg har lavet lektier. det fremstår som jeg ikke har lavet noget. og hvis jeg er oppe og fremlægge noget virker det som ikke har lavet nok/øvet... tror det skyldes jeg bliver nervøs. hvad kan man g... -
Kemi : Cocain
ForumindlægHar en opgave her, som lyder: Redegør ud fra den angivne formel for, at cocain har molekyleformlen C17H21NO4.Opgavesættet kan også findes her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-1.pdfTænkte på, hvordan redegør man for dette? Altså jeg kan da udemærket tælle mig frem til, ... -
Trekant med delt areal
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdfopgave 3.En linjem, der er parallel med BC, deler trekant ABC i to figurer med lige store arealer.Beregn afstanden mellem m og BC------------------------------------------Der er jeg stået helt af... nogen der skal give mig et hint til a... -
Hvad sker der i reaktionen..?
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ud af en opgave på høj niveau, her er linket til pdf-filen: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/kemihn-2005-10-1.pdf Det er opgave 1 e), der lyder: "Beskriv, og forklar eventuelt ved reaktionsskemaer, de iagttagelser, der gøres under analyserne.... -
Hjælp til "I Danmark er jeg født.."
ForumindlægHej ... Jeg er ved at analyserer digtet " Danmark mit fædreland" af H.C. Andersen, Da mit fordybelsesmråde var lyrik. Jeg skal til eksamen om en uges tid, men jeg mangler bare at finde nationale symboler i den. Jeg har prøvet men har kun fundet få. Dem jeg har fundet er Dannebrog, og G... -
synopsis case
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i morgen i phsykologi og jeg har et par spørgsmål som jeg håber i nogen vil svare på. jeg har fået 3 cases om unge og stress. Hvordan opbygger men en synopsis om de her tre cases, og hvad skal den indhold, altså tænker noget perspektivering osv. og hvilken teorier ell... -
Omprøve: Jura: Roman Garcia
ForumindlægHej Roman Kan man, hvis man har bestået et fag i jura på Århus Universitet (fx Familie/Arveret med 4), gå op til eksamen igen i samme fag senere på Bachelor'en og se, om man kan forbedre sin karakter i faget? -
Ekstraundervisning
ForumindlægSøger ekstraundervisning i Samfundsfag -
noter
ForumindlægEr du nogen som har samfundsfags B noter??? :) -
lyn spøgsmål
Forumindlæghvorfor er det vigtigt at have samfundsfag? -
Arenaer?
ForumindlægHvad er areaner, når man snakker om samfundsfag?? -
nedskæring strategi og udvidelsesstrategi
Forumindlæghej er der ikke nogle som vil være behjælpsomme med dette spørgsmål i samfundsfag -
Kvalitativ og kvantitativ metode
ForumindlægHvilke betydninger har disse to i samfundsfag? -
HJÆLP DET ER VIGTIGT!!!!
ForumindlægHej er der en der ville hjælpe mig med samfundsfag?? Skriv over indbakke. Det haster -
sinusrelationer
Forumindlæghej derude.. har lige et lille spørgsmål, vedrørende sinusrelationerne. altså vi kender relationen: (b)/(sin(B)) = (c)/(sin(C)) men, når man isolerer b, hvad får man så ? får man: sin^-1 (c/sin(C)) * B eller ? på forhånd taaak ..:D
