Søgning på: danskerne i verden. Resultater: 19281 til 19300 af 47039
-
Har I nogensinde tænkt over det?
ForumindlægHej folkens,,, Har i nogensinde tænkt over hvorfor den romersk-katolske kirke ville nedkæmpe kætteri i middelalderen? Hvad kunne spille ind såsom politisk, religiøst, tradionelt? -
Økonomi i Afghanistan
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvorfor Afghanistans realvækst har været så svingende fra år 2004, men det steg i 2005 for at falde igen? Jeg har søgt over det hele og kan ikke finde noget fornuftigt ... :( -
projektopgave
Forumindlæghejsa jeg sakl have projektopgave her i ugen lige efter juleferien. Jeg har om UNICEF. Mig og min 2 klassekamerater, vi ved ikke heelt hvad vi skal have som produkt. Vi kunne godt tænke os noget så publikum blev overrasket og/eller at vi for dem med, at de ikke bare siddder og tænke på hvornår vi... -
Analyse af Jens Martik Eriksen "Nani"
ForumindlægHej alle! Jeg skal have analyseret og fortolket et uddrag fra Bogen Nani. Jeg kan simpelthen ikke komme i gang. Nogen søde folk der har tid og overskud til at hjælpe? Jeg vil være taknemmelig!! Jeg har vedhæftet dokumentet. :) -
Pierre....?
ForumindlægHey Pierre...og tak for hjælpen? har du mulighed for at bruge 5 min ekstra på resten af min stil (den er kort)? -
sex i antikken
ForumindlægEr det virkelig rigtigt at hvis man var en mand i antikkens tid i Grækenland, og man hverken var homoseksuel, eller til små drenge, så var man ikke en rigtig mand? -
IRAK pt.???
ForumindlægHej, jeg er ved at læse op til his. om krigen mod irak 2003. Men jeg har ikke fulgt med i fjernsynet de sidste par måneder. Så jeg vil gerne høre, om der er nogen der lige vil fortælle mig hvordan situationen i IRAK er pt.? Er amrikanerne ved at få orden i tingene? Eller hvordan? Samme spg. har j... -
Postmodernism in English litterature...??haster...
Forumindlæghey.. jeg skal til eksamen om kort tid, men jeg er simply lost i det omkring postmordernism.. min lærer har opgivet 5-6 sider på det.. men jeg forstår ikk hva jeg skal sige til det... er der nogen der ved det? jeg kan også sende de opgivede sider til den engel, der vil hjælpe mig.... -
Hjælp til bestemmelse af stamfunktion
ForumindlægHey... Har problemer med denne stamfunktion...§(Integraltegn) ((4x)/(4x+5)) dxEr der nogle der kan hjælpe? -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej, jeg er gået lidt i stå med en tysk oversættelse til min tyske stil. Jeg vil gerne skrive: " Der sættes højere og højere krav for, hvad man skal kunne og gennemsnittet skal være højt." specielt "hvad man skal kunne" driller mig. Er der nogle, som har et godt bud på, hvor... -
Tysk oversættelse...
ForumindlægHejza! nogen der vil hjælpe med at oversætte dette til tysk?: Manden har hentet børnene. Tagene på slottene er grønne. Taget på slottet er meget højt. Hun bankede støvet af mandens klæder. Gennem skoven vandrede vi til landsbyen. Skovens træer er høje.Børnenes ansigter var venlige. Hønsene har la... -
Mat notation
ForumindlægHvad betyder,F: R^2 -> Rmin lærere hgar brugt denne notation et utal af gange i vores næste afleveringssæt, men jeg aner ikke hvad det betyder, og det står ike i vores bog. -
AT2006, MUSIK og HISTORIE???
ForumindlægRejser, rejser, rejser??? Nogle idéer mht. fagkombinationen: musik(humaniora) og historie(samf) Er fuldstændig lost! -
Chancerne for at blive læge?
ForumindlægKære Studieportalen Jeg har altid gerne ville være læge og hele ideen om at blive udsendt som "læge uden grænser" har altid fascineret mig. Matematik har dog aldrig været min stærke side, så jeg har altid tænkt, at jeg blot ville have det på B-niveau, og derefter læse det op på A-nivea... -
Historieopgave: Grækenland
ForumindlægHej!Jeg skal snart til at skrive historieopgave, og jeg har valgt at skrive under overemnet "Det gamle Grækenland", men så kommer problemet... Jeg har ingen, og jeg mener INGEN, anelse om hvad jeg skal skrive om... Er der nogle der har nogle ideer? -
eksponentiel og potensfunktion
ForumindlægJeg skal op i mundtlig matematik, men kan ikke forstå, hvad der bliver spurgt efter her; "kom ind på eksponentiel modellering og regression, samt løsning af eksponentielle ligninger" Hvad menes der her? Jeg forstår ikke, hvad det betyder, at jeg skal komme ind på eksponentiel modeller... -
forbedringer?
ForumindlægHej alle. Vil lige høre jeres meninger om hvordan et u-land kan forbedres? /signe -
tabel ? fremskrivningsfaktor ?
ForumindlægHej folkenz. kunne godt bruge lidt hjælp til denne opgave. Jeg kan ikke lige umiddelbart huske hvorledes, den skal håndteres, og syntes ikke at kunne finde noget i min grundbog. -
Root mean square
ForumindlægNår et computer udregner en root mean square værdi, skal den så være meget lav eller høj for at modellen passer på de opnåede data? -
Spørgsmål om mellemkrigstiden
ForumindlægHej.1.Hvordan bliver Europa efter første verdenkrig?2.Hvorfor går det så meget ud over Tyskland?Eller for den sags skyld Østrig-Ungarn?Jeg vil blive meget glad, hvis du/I kan fortælle mig om det, da jeg skal om til eksamen i historie på torsdag.Hilsen Klavs
