Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19281 til 19300 af 60468
-
Opjustering af gennemsnit
ForumindlægHej,jeg afslutter min HF i år, og har taget et ekstra højniveaufag udover dansk, jeg har taget engelsk.Er der nogen der ved om det kan passe at man kan gange sit gennemsnit op med 1.03 hvis man har to højniveaufag på sit HF-bevis?På forhånd tak for svar,Dennis Lund -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
Hvilket HTX gymnasium?
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om de forskellige HTX gymnasier I København? Jeg har ingen idé om hvilket jeg skal vælge, og skal man have tysk? Det stod der I Optagelse.dk og det undrede mig meget. -
Matematik-økonomi som HTX studerende
ForumindlægHej SP Vil jeg kunne studere Mat-øk som HTX'er, eller vil jeg mangle for mange af de økonomiske fag, som man har på HHX (virksomheds økonomi etc.)? -
VUC - suppleringskursus
ForumindlægHej allesammen Kan jeg søge om optagelse på VUC-suppleringskursus i december? -
Bestået/ikke bestået
ForumindlægEfter de nye regler, hvad skal gennemsnittet så være, for man har bestået stx inkl. årskarakterer og eksamenskarakterer? Regner man det ud efter den gamle skala eller den nye? Mine årskarakterer har nemlig været elendige de sidste måneder pga. fravær pga. sygdom. Mit gennemsnit (uden de eksaminer... -
ILIADEN - Homers - Noter til 1. og 24. sang
ForumindlægHej Jeg skal snart til old-eksamen, og i den forbindelse ville det være UTROLIG, utrolig dejligt med nogle noter til 1. og 24. sang. På forhånd mange tak Vh Anne -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
Hjælp!
ForumindlægJeg slåsser lidt med disse to sætninger, så jeg håber at I kan hjælpe... Det skal oversættes til eng. I sætning nr 2 har jeg det svært med den sidste halvdel af sætningen. -1.Danmark har for nylig opnået den tvivlsomme ære at indtage pladsen som verdens mest kødædende nation. - 2.Af den samlede... -
Hvad hedder sangen?
ForumindlægHej mennesker! De sidste par dage har jeg set "By på Skrump" igen, hvor jeg er stødt på denne sang, som de spiller et par gange. Men jeg kan bare ikke finde ud af, hvad den hedder. I kan høre en del af den, hvis I trykker på linket og derefter finder udsendelsen, hvor datoen er 03-... -
7. Antistatisk børste - hjælp det er til i aften !
ForumindlægBørstens antistatiske virkning skyldes den ioniserede stråling fra Po-210. Det kræver i gennemsnit energien 5,45 aJ at ionisere et luftmolekyle. c) Hvor mange luftmolekyler kan børstens indhold af Po-210 ionisere pr. sekund ved produktionen? -
Medlemstal i procent
ForumindlægHej jeg skal finde ud af væksten i procent fra år 2001 til 2002 og i 2001 er der 7783 medlemmer og i 2002 er der 9819 medlemmer. Hvor mange procent er stigningen på? Jeg håber at der er nogen der kan hjælp mig fordi jeg kan ikke husk hvordan jeg skal gøre. -
Tal
ForumindlægNogen der ved hvordan tallet 0,3 million er i hel tal??? Er lidt forvirret hvorvidt regnestykket skal forståes Billede linket :) -
Er dette et abstract?
ForumindlægHej Skriver som så mange andre SRP. Har skrevet min opgave "Manhattan projektet", om udviklingen af atombomben - Fysik hovedfag, Historie sup. Har svært ved at forstå hvordan det engelske resumé skal skrives. Har prøvet at skrive et på dansk: "Denne opgave undersøger, hvordan den... -
Huen på eller ej??
ForumindlægStår i den uheldige situation, at jeg skal til sygeeksamen, så er ikke færdig med stx endnu. Er sikker på at kunne bestå.Men spørgsmålet er, skal jeg tage huen på til fester og studenterkørsel, for der er jo ikke nogen idé i at rende rundt alene med huen engang i august. -
Definition af af cosinus, sinus og tangens
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg til årsprøve i matematik b ( afslutter 1år) på¨STX. Jeg skal på et tidspunkt redegøre for definitionen af cosinus, sinus og tangens - hvad i al verden skal jeg sige der? Vi har ikke lært om enhedscirklen og tror dermed ikke at vi skal benytte den. -
Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge indenfor HF
ForumindlægHej alle. Jeg er en pige som er meget i Tvivl om hvad jeg skal gøre. Jeg går lige nu på stx men vil gerne tage en HF efter sommerferien, da jeg bliver demotiveret i min klasse, og fordi jeg ikke kan lide at vi bliver bombarderet med karakterer, altså både for standpunkt og afleveringerne. Jeg f... -
genms
ForumindlægHej Allesammen har lige et spørgsmål angående gennemsnit. Vi mangler nemlig at gå op til en eksamen og faget vægter 1, vi har fået gennemsnit at vide, men tænkt på hvor meget det trækker ned, hvis man nu dumper i dette fag. Det gennemsnit vi snakker om er 2,5 og 8,5 hvor meget vil det trække n... -
Eksamenssæt 2014
ForumindlægHej. Jeg vil høre om, der er en, som sidder inde med Bioteknologi A STX eksamensæt 2014? Håber at der er en, der har mulighed for at hjælpe, da man ikke kan hente sættene længere på nettet og vil super gerne øve mig inden jeg skal op til eksamen. Vh -
Rekursiv følge?! :O
ForumindlægHej Jeg sidder med forberedelses materialet til mat A STX skriftlig eksamen og det handler om følger. I denne forbindelse er jeg stødt på rekursive følger; hvad er det, for der står ikke noget, og hvordan skriver man en rekursiv følge op? Tak.
