Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19281 til 19300 af 33479
-
For gammel til at studere Jura?
ForumindlægHej. Jeg er en ung mand på 29 år, som bliver 30 til sommer. Jeg har gået med en tanke om at starte på jura studiet i lang tid, men har ikke 'turde' fordi jeg ikke vidste om jeg kunne gennemføre det. Nu er jeg dog nået til den konklusion at jeg sagtens kan gennemføre det, og sender und... -
De 6 differentialtyper??
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve imorgen og jeg sidder fast i de 6 diffrentialtyper. Altså disse. 1) Ligning: y'=h(x) Løsning: y=INTEGRALE(h(x))dx 2) ligning; y'=k*y Løsning: y=c*e^kx 3) Ligning:y'=b-ay Løsning: y=b/a+c*e^-ax 4)Ligning: y'=y(b-ay) Løsning:y=(b/a)/(1+c*e^-bx)... -
C- og B-niveau på samme tid
ForumindlægKan det anbefales at tage C- og B-niveau i fysik på samme tid. Min studievejleder mente ikke det vil være noget problem, men vil lige høre nogle med erfaringer. Kender jo ikke selv til faget og ved ikke hvor svært det er etc. Venligst -
Hvorfor opfører vi os forskelligt ?
ForumindlægHjælp så er i søde (: -
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
Søge flere gange på gennemsnit
ForumindlægHej, Jeg står for at skulle søge ind på RUC her inden d. 5., men er stadig utrolig meget i tvivl om hvilken retning jeg skal tage, jeg er, for at sige det mildt, mere stresset lige pt. end jeg nogensinde har været til en eksamen!! Men om ikke andet, kan man jo søge ind, prøve det af og droppe ud ... -
To uddannelser på en gang?
ForumindlægHej alle jer herude :-) Jeg kan ikke rigtig finde noget om det på nettet, så tænkte på at spørge herinde ! Håber der er nogen der svarer! Kan man godt gå igang med to uddannelser på en gang? Mange tak på forh&... -
Corona læring & motivation
ForumindlægHej folkens - jeg er i gang med at undersøge hvordan corona krisen påvirker menneskets & motivation og læring. Til det har jeg undersøgt de forskellige forsker vi har arbejdet med - vil hører om nogle kunne skrive privat så kunne jeg skrive hvad jeg er kommet frem til. Det betyder en del -
Vil adgangskvotienterne stige igen i år?
ForumindlægHej allesammen! Tror I, at adgangskvotienterne vil stige igen i år, og i så fald hvor meget? Jeg tænker ikke kun på de eftertragtede studier som medicin, jura etc, men også på de mindre eftertragtede så som folkesundhedsvidenskab? Hvad tror I?:) -
HF eller VUC?
ForumindlægHej, har nogle spørgsmål angående forskellen mellem VUC og HF ... hvad er den præcise forskel? Jeg kan forstå, at man netop skal til at betale i dyre domme for at gå på VUC, men hvorfor så ikke bare tage HF? - og hvad er kravene for at kunne tage et fuldt hf-forløb "gratis" fremfor at ... -
Bøger til sygeplejerskeuddannelse sælges.
ForumindlægHej allesammen, Jeg sælger bøger til sygeplejerske uddannelsen. Så hvis du står og mangler en bog eller to, så skriv her måske det er en jeg har :) -
romantikken og romantismen
ForumindlægHaii er der nogen som kan hjælpe mig med en dansk opgave om romantikken og romantismen Hvilken betydning har den romantikken og romantismen periode haft af betydning for det samfund vi kender i dag På forhånd tak :) -
Psykologisk teori om samfundets skyld
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, om der findes en psykologisk teori, der modsat udviklingspsykologien, som bygger på, at barndommen har noget at gøre med, hvor man ender som voksen, mener, at det er samfundets skyld? Meningen med teorien er, at den gerne skal sætte udviklingspsykologien i perspektiv. ... -
Hjælp til et emne
ForumindlægHejJeg skal skrive en engelsk opgave, som skal omhandle en engelsk talende land og jeg skal skrive om et eller andet om det land, fx dødsstraf i USA, eller er der nogle der har nogle andre gode emner?Christian -
Terminprøve
ForumindlægJaa.. Jeeg skal op til engelsk terminsprøve imorgen.Vi får en time til at referere en dansk tekst på engelsk - og derefter 3 timer til at skrive et essay.Er der nogle som har nogle gode fif?M.v.h. Moi! -
3.g opgave
ForumindlægJeg skal skrive 3.g's opgave i Engelsk om en roman... Ved bare ikke hvilken... Er der nogen der kender en god engelsk roman, hvor der er masser af analyse og fortolknings stof i?? En roman man rigtig kan gå i dybden med???? TAK!!!:-) -
Er der et idiomatisk udtryk for dette?
ForumindlægJeg vil gerne sige flg. på engelsk: Skolens indre ramme. Jeg har prøvet at slå det op i en ordbog, men jeg har ikke kunnet finde et idiomatisk udtryk for det. Kan I hjælpe mig med at finde et tilsvarende udtryk på engelsk? Mange tak på forhånd! -
CHRISTMAS
ForumindlægJeg har en engelsk stil, er der ikke nogen der vil kig den igennem for fejl, jeg er dårlig til engelsk så det tager ikke ret lang tid at rette da det også er et lavt niveau...hvis der er nogen der vil hjælpe mig så skal jeg sende den...håber der er nogen der kan ... -
Hjææælp!!
ForumindlægOkay min klasse skal afslutte engelsk, fysik, kemi, biologi og religion i år. (2.g) Nogen af mine kammerater siger at vi skal op i enten mundtlig eller skriftlig engelsk, er det sandt?? -
vil du hjælpe ?? :-)
ForumindlægMangler VIRKELIG en, der vil se noget engelsk igennem for mig. Sender den danske tekst, som jeg selv har oversættet til engelsk. Mangler, at en ser det igennem, kommer med gode råd :) det fylder en halv a4 side... Så det er ikke ret meget
