Søgning på: Dansk. Resultater: 19301 til 19320 af 40954
-
AT - Titanic
ForumindlægHej folkens. Jeg er i gang med at skrive en AT-synopsis, hvor jeg havde tænkt mig at inddrage en bog. Jeg søger en bog om titanic, hvor der bl.a. kommes ind på klasseforskellene på skibet, og der må gerne være nogle af de overlevende fra skibet som indragges evt. Hvis der er nogle af jer som tidl... -
Tysk diposition
ForumindlægHej er der nogen der kan se min dispotion og skrive om der mangler noget. Jeg har valgt eventyr og mit eventyr er hans og grete. Unser Thema: Märchen Mein Thema: Hänsel und Grete 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt: • Mein persönliches Interesse • Meine Lehrers Empfehlung 2. Br... -
Hvordan siger man (...) på fransk?
ForumindlægHej alle der læser med :-) Jeg skal lave en fransk oversættelse, men har problemer med hvordan jeg skal oversætte følgende sætning: "De fik deres livs oplevelse" Er der et fast udtryk for dette på fransk? Hvis ikke, kan det passe at det er avoir man skal bruge? Og i så fald, hvilken ... -
HASTER!! Mundtlig biologieksamen A
ForumindlægHej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd -
Tyrkiet
Forumindlægjeg har brug for lidt hjælp til en skriftlig opgave om Tyrkiet. Har tyrkiet været en koloni eller en kolonimagt og hvilken betydning har det for landet? og hvis i har en god hjemme side om Tyrkiet hvor der står fakta må i også meget gerne sende et link. -
Nyttevirkning
ForumindlægEr det rigtigt at jo højere nyttevirkningen er jo bedre eller er det forkert? -
Forklaring på "absolute adverb"
ForumindlægHej derude. Nogen der kan forklare mig, hvad et "absolute adverb" er? -
Terminsprøve
ForumindlægHej...' Jeg har termisnprøve imorgen... det er min første gang... nogen der ville fortælle mig om hvordan en terminsprøve forgår, hvilke nogen regler der er, og hvad man må medbringe om ikke medbringe... På forhånd tak -
Hvad søger jeg.. ?
ForumindlægNu hvor man er student har jeg jo ferie.. men tror at jeg nok har tænkt formeget på eksamen, og helt har glemt tiden derefter.. Så nu skal jeg finde ud af hvad jeg skal være.. Jeg tænkte noget i ingeniør retning, men har svært ved at definere helt præcist hvilken slags.. Jeg vil gerne være nog... -
Samfundsfag
ForumindlægHvad går moms penge til ? f.eks fra erhvervslivet. Hvad er fordele og ulemper ved at sænke og henholdsvis stige moms? -
Partier i blå og rød blok?
ForumindlægHey det kan godt være jeg kommer med et lidt dumt spørgsmål og det må i meget undskylde, men hvilke partier er rød blok og hvilke er blå blok, har prøvet at google det men intet nyttigt dukker op (-: -
X, O, Δ - Hjælp!
ForumindlægMin første tysk stil og vores lærer siger at vi skal sætte X, O og Δ! Jeg har aldrig kunne finde ud af det, men jeg har prøvet så godt jeg kunne, og kunne nu godt tænke mig at høre/se en andens svar. Alt hjælp hjælper! Tager gerne imod andre rettelser! Selv en sætning ville hjæl... -
historie 8 klasse niveau
ForumindlægHej derude håber i vil hjælpe mig lidt. Jeg skal til at læse en helt masse om Den Kolde Krig og vil høre om der er nogen der evt vil fortælle kort om hvad Den Kolde Krig var? Kan det passe at det var en krig imellem USA og Sovjetunionen, og hvorfor opstod den krig? -
Christiania
ForumindlægJeg har om Christiania i Projekt opgaven og mangler ideer til spørgsmål. Så det ville virkelig hjælpe mig meget hvis i havde nogle gode ideer til nogle spørgsmål :) -
Valget 2011 - hjælp til opg 2
ForumindlægHello SP. jeg er lidt i tvivl om hvad det er jeg bl.a. skal komme ind på i denne opgave? nogle som har nogle forslag evt? På forhånd tak 2) Undersøg på baggrund i valgresultatet den parlamentariske situation i Folketinget efter valget. -
model for et essay (STX eksamen sæt)
ForumindlægHejsa! Er der nogen der kunne hjælpe mig med at give mig en model eller guide lines til hvad der skal indgår i mit essay. Mit essay er assignment A i et eksamenssæt af STX engelsk. Jeg skal skrive et essay hvor jeg analysere og fortolker Colm Tóibíns "A Journey". Det v... -
løse
Forumindlæghvordan løser jeg sådan en opg: I et bestemt kredsløb er strømstyrken I (t) (målt i ampere) en funktion af tiden t (målt i sekunder). Det oplyses, at I(t) er løsning til differentialligningen 0,4*(dI/dt) +10*I = 9 hvor I(0) = 0 a) bestem strømstyrkens væksthastighed, når strømstyrken er... -
Navneord, Verber og adjektiver
ForumindlægForstår ikke lige den første “Nomen”/Navneord. Hvad skal jeg skrive på de små linjer før ordet? Er det Die, Der osv???… Og hvorfor står der Sg., -n, Pl, Osv efter ordet?? og som det sidste spg vil jeg bare spørge om jeg har gjordt resten rigtigt :) -
Snyd
ForumindlægIkke fordi jeg har snydt til min srp, men er bange for at jeg måske har skrevet af i en del af min opgave fra nettet eller en hvilken som helst bog. Ved i hvilke programmer lærerne bruger for at finde ud af om man har snydt så jeg kan rette på de fejl jeg har for er virkelig bange for et -3 -
Giver sætningen mening
ForumindlægHej. Jeg er ikke helt sikker på om denne sætning giver mening, håber i kan hjælpe. "Her perspective shows how the relationship between her and her husband is with a lot of doubtfulness in the air"
