Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 19301 til 19320 af 170365
  • Engelsk synopse

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der var en venlig sjæl der gad at kigge min engelsk synopse igennem for fejl :)
  • forbedring af skriftlig engelsk online

    Forumindlæg
    hej tænkte på om der er nogen der kender en hjemmeside som er lavet til at man kan skrive med folk på engelsk for at blive bedre??
  • Vikingetiden i Danmark

    Forumindlæg
    hej. jeg har en årsprøve i historie, hvor jeg skal redegører kort for vikingetiden i Danmark cirka 800-1000. Jeg har lidt svært ved at finde noget godt materiale på nettet. nogen som kan hjælpe? udover det, skal jeg også undersøge hvordan vikingetiden er blevet brugt gennem historien?
  • Euroen til Danmark

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive en opgave om EU. Er der nogle der har en mening om euroen skal til Danmark, hvilke fordele og ulemper??
  • Hjælp til problemformulering

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i samfundsfag 0-B skrive en synopsis, der der lægger op til en diskussion og sammenligning af opvækstvilkår og socialisationen i h.h.v. Danmark og Afghanistan - og har i den forbindelse læst en masse omk. de danske og afghanske forhold, men jeg kan ikke få stillet problemformuleringe...
  • Skabelon til plc-kurven

    Forumindlæg
    Er der nogen som ligger inde med en skabelon til plc-kurven? Har brug for det hurtigt :)
  • Er det stadig aktuelt at rejse for at blive dannet som menneske og borger?

    Forumindlæg
    Hvad er jeres mening til dette? Er det stadig aktuelt at rejse for at blive dannet som menneske og borger?
  • Konventioner

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål ?? Diskuter for og imod konventioner- Er arbejde med at sikre mennesket fair vilkår overstået ved arbejdet med konventioner ??
  • DF og Nato og Fn

    Forumindlæg
    Hej ville hører om i kan hjælpe mig sidder fast i et spørgsmål som går ud på: Hvad er DF's holding til NATO og FN og vil de blive ved med at samarbejde med dem? Håber i kan Hjælpe
  • Vurdering af omverdens reaktion på Hitlers magtovertagelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er lige nu i gang med SSO og jeg er i gang med min vurdering. I min problemformulering står at jeg skal vurdere omverdens reaktion på Hitlers magtovertagelse, problemet er at jeg hverken kan finde noget om dette på nettet eller i nogle af mine mange bøger. Håber at nogen ka...
  • molins model!!!

    Forumindlæg
    Nogen der hurtigt kan forklare Molins model. skal op til samf. eksame i morgen :/
  • teknologieksamen på htx

    Forumindlæg
    hvordan foregår en tek eksamen og hvad skal man gøre for at score godt???skal op her den 1. og er lidt nervøs... fik 10 i årskarakter
  • SRP - Emne,hjæælp :(

    Forumindlæg
    Jeg skal vælge fag på fredag, og har overhovedet ingen ide om hvad jeg vil skrive om. Jeg har dog valgt at inddrage Afsætning A, men ved ikke hvilket andet fag jeg mere skal vælge, da jeg virkelig er blank om hvad jeg kunne tænke mig at skrive om. Har overvejet Engelsk eller IØ.. Pleeeease, hjælp...
  • Engelskeksamen

    Forumindlæg
    Skal til engelskeksamen den 20. og jeg er rigtig nervøs. Hvor godt skal eksamen gå for at bestå? Og kan man godt dumpe, hvis ens udtale ikke er så god, hvad angår engelsk?
  • Bestem koordinatsættet til det punkt hvor de to skibes ruter krydser hinanden.

    Forumindlæg
    Opgaven er vedhæftet. a) 135 minutter b+c) forstår jeg ikke.
  • HTX eller STX

    Forumindlæg
    Ja, mit spørgsmål er ganske enkelt. Du/I har sikkert stået, hvor i undrede, grublede og gnavede over, hvad I skulle vælge, og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig, hvorfor I valgte HTX eller STX. Jeg, selv er på præsentationskursus, mangler dog STX, som jeg så skal på imorgen, men faktum ...
  • Dansk på stx

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen her inde der kan fortælle mig om man har dansk på C niveau i 1. g og B niveau i 2.g? Eller har man dansk på A niveau i alle tre år?
  • Bevis på differentialligning

    Forumindlæg
    Hej. :) Jeg skal desværre op til eksamen i mundtlig matematik A og er nu gået i gang med at gennemgå samtlige beviser. Jeg er kommet til differentialligninger og har fået et problem med at bevise, at y =c * e^(a*x) er en løsning til y'= a*y Jeg kan virkelig ikke se, hvordan man er kommet vide...
  • Sproglige virkemidler i Dronningens nytårstale 2013/2014

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til mundtlig dansk eksamen på torsdag og skal op i Dronningens nytårstale 2013/2014. Nogle som kan hjælpe mig med at finde de sproglige virkemidler? Helligdagene omkring jul og nytår er for de fleste af os en dejlig tid på året. Det er festdage, hvor vi mødes med familie og ven...
  • Har du prøvet..?

    Forumindlæg
    At være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:)