Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19301 til 19320 af 39512
-
Emne til politisk tale
ForumindlægHej, Jeg skal lave en skriftlig aflevering i engelsk, som går ud på at skrive en politisk tale om et valgfrit emne. Den skal være på 300-500 ord. Jeg ville super gerne have lidt inspiration, og høre om har nogle idéer til et evt emne :) -
Fødevarer. Hvilket mono-, di eller poly sakkarid?
ForumindlægHej :). Jeg sidder med en glykæmisk indeks aflevering og skal dertil vide hvilket sakkarid nogle af fødevarene er. Håber der er nogle der har lidt mere forstand på dette end mig :). Chokolade Banan Cola Cornflakes Æble Rugbrød På forhånd tak :) - Casper -
pH-indikator
ForumindlægHey..\nJeg har en aflevering i kemi hvor jeg skal skrive noget teori om en pH-indikator.. Der er vel ikk nogle der kender en side eller selv har nogle gode fakta om pH-indikator??\n\n//det.den -
Det har ikke spor med sex at gøre
ForumindlægHej skal skreve en skriflig aflevering; novelleanalyse. Novellen, "Det har ikke spor med sex at gøre" af Mads Brenøe. Nogle gode råde til hvordan jeg kan skrive den på den bedste måde. Det er meget vigtigt, at jeg skal have mindst et 10-tal. -
ATP-dannelse ved omdannelse fra ethanol til ethansyre
ForumindlægJeg sidder her med en aflevering, og kan ikke finde stof om netop dette spørgsmål. Er der nogen, der kan hjælpe mig? Spørgsmålet lyder som følgende: Forklar, hvordan gærceller får ATP ud af den viste reaktion. Billedet af reaktionen er vedhæftet! På forhånd tak!! /Ida -
Diff. ligninger, hjælp!
ForumindlægHej alle sammen :) Har lidt problemer med min aflevering til imorgen :) - bestem løsningen til differentialligningen f'(t)=-15-3f(t) der opfylder f(0)=-3 og hvordan gør man rede for at em funktion er et tredjegrad polynomium? Håber at i kan hjælpe :) -
kemiskenergi
ForumindlægJeg har en aflevering til næste uge, jeg skal bruge information om kemisk energi, mekanisk energi osv. Hvis I kender en god sidde med nogle gode informationer eller beskrivelser, så sendt adressen til mig \n1000 tak -
Afleveringsopgave
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en aflevering . det er opgave 13 på denne hjemmeside. Det er STX 2008 Dec. B niveau. http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_opgave_STX083%20MAB.ashx opgave ligger under denne hjemmeside. -
Hjælp til min erindring
ForumindlægHej allesammen. Er der en venlig sjæl, der vil kigge på min dansk aflevering og bedømme den. Jeg har fået til opgave at skrive en erindring, og da jeg aldrig har skrevet en før ville det være rart at få en til at kigge på den og bedømme den, nu hvor jeg har skrevet den færdig. -
13 i kemi- eller fysikrapporter
ForumindlægEr det muligt at få 13 i kemi- eller fysikrapporter? \nNår jeg skriver rapporter taler jeg om de afleveringer, som skal lave i forbindelse med et forsøg.\n\nHvis ja, så vil jeg meget gerne se en. -
Litterær artikel "Udflugten" - Analyse og fortolkning
ForumindlægNogen der kan hjælpe med en litterær artikel om Udflugten af Jørn Fabricius?? Har simpelthed så mange afleveringer for, og det er svært at nå når man også arbejder.. Den skal indholde analyse og fortolkning, herunder en grundig personkarakteristik af hovedpersonen.. -
Isolering af x
ForumindlægJeg har de her 3 ligninger fra min aflevering, hvor jeg skal isolere x. Efter flere forså kan jeg stadig ikke få dem til af gå på. 24x+45 = 8x-2(2x+4) På forhånd tak :) -
andengradsligninger
ForumindlægEr igang med en aflevering og har lidt problemer med andengradsligninger. Suk hvorfor kan ikke snart lære det. x^2 - 16 = 0 0,5t^2 + 3t = 0 3x = 2x^2 + 1 Er der nogle der kan hjælpe med dem? -
HASTER! Samfundsaflevering om hvorfor Enhedslisten har valgt ny strategi!!
ForumindlægHej alle sammen:) Er der nogle af jer, der har lavet en samfundsfags aflevering, hvor opgaven lyder: 1: Forklar med inddragelse af teorier om partiadfærd, hvorfor enhedslisten har valgt ny strategi?:) Håber jeg snart får svar!! -
Hjælp det haster
ForumindlægHej derude.. :) Jeg sidder og pukler med en matematikaflevering, som omhandler rentesregning og annuitetsregning. I denne aflevering er der en opgave hvori der står hvad der menes med et stående lån. Jeg kan ikke finde noget om det nogen steder, hverken i mine bøger eller på internettet. Håber de... -
Erhvervsøkonomi niveau 2005
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogen liggende med en besvarelse af Erhvervsøkonomi niveau A eksamen fra 2005? har fået den som aflevering og sidder fast ved 3.2http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/eoeahhxmaj05.pdf?menuid=151055Håber nogen kan hjælpe mig.. -
Sproglige virkemidler
ForumindlægHej! Jeg skal til at lave en afleveringer, men jeg kan simpelthen ikke finde det ark hvor jeg har en liste over sproglige virkemidler.. Nogen der har en liste, eller nogen der bare kan nogle af virkemidlerne bare lige sådan? Håber der er nogen der kan hjælpe.. -
Hvad hedder "kongruens" på engelsk?
ForumindlægJa, som overskriften afslører, så er jeg helt død i hvad søren dog ordet kongruens hedder på engelsk..Mon der er nogen der kan hjælpe mig? jeg kan simpelt hen ikke huske det.. og ska ret meget bruge det i min overskrift til en engelsk aflevering.. -
Engelsk stil
ForumindlægEr der en der har tid, lyst og overskud til at rette min engelsk aflevering igennem og sortere de værste fejl fra?Den fylder ca.2 sider, og jeg kan sende den til mail, hvis nogen skulle være interesserede. ;) -
Eksamen maj 2004
ForumindlægHejJeg har lidt problemer med en aflevering til imorgen. Det er eksamensopgaven fra maj 2004.Mit førse problem er at formulere mig i 1.e som kan ses her:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer04/kemi2004-10-1-uk.pdf?menuid=150560Er der mon nogen der kan hjælpe mig?
