Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19321 til 19340 af 60468
-
Lineær model - udvikling
Forumindlæghej folkens jeg skal op til eksamen på tirsdag i Matematik c, og har lidt problemer med et opgave som jeg håber i kan hjælpe mig med. :-) Udviklingen i den gennemsnitlige levetid (middellevetiden) for danske kvinder kan for årene efter 1995 med god tilnærmelse beskrives ved en lineær model Y=a... -
Regulering for tidlig studiestart
ForumindlægHej, Jeg er ved at søge om optagele på en videregående uddannelse, og er stødt på noget mærkeligt angående KOT - hæfterne. I KOT 2009 stod der i ansøgningsskemaet under punkt 6: Jeg ønsker at få reguleret for tidlig studiestart I KOT 2010 er 2009 spørgsmålet udskiftet med: Jeg har eksamen fra 20... -
omg, er der nogen der er go til tysk, som kan oversætte det her! skal op på onsdag!!
Forumindlægheej! har så meget brug for hjælp, skal op i tysk onsdag d. 16 juni også om det ville være et problem for jer, at hjælpe mig med at oversætte det her? : Zkunftspläne 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt? Das Thema ist sehr interessant für mich, es ist spannend Zukunftspläne andere Menschen zuhö... -
lær selv
Forumindlæghejsada jeg syntes latin virker som et kanon godt og nyttigt sprog ville jeg høre om det i teorien ville være muligt at lære det selv?overvejede at læse på det samtidig med mit 3 år på htx. så burde man vel bare kunne tage den lille latinprøve et sted når man føler sig klar...?er der nogle der ha... -
HJÆLP - metoder!!
ForumindlægJeg sidder og skriver synopsis i AT eksamen fra 2008 med fremtid - vision og forudsigelser. jeg har valgt filmen "The day after tomorrow" som det engelske værk, da jeg har fagene engelsk og samfundsfag. mit spørgsmål er så; hvilke metoder kan benyttes til at analysere og fortolke fil... -
Ret en fejl
ForumindlægEr i fuld gang med at øve til engelsk skriftlig eksame, er der nogen af jer, som kan se fejlen i denne sætning? 1) The Aborigines were treated good by the new governor -
Min kvote 2 til Dansk/Nordisk
ForumindlægHej, Nu er jeg endelig blevet færdig med min kvote 2, og jeg tænkre på, om der er nogle, der vil kigge den igennem, for at se, om den er god. Jeg har brugt virkelig lang tid, på at sidde med den, men vil selvfølgelig gerne have konstruktiv kritik, da jeg gerne vil ind på min uddannelse. Så hér ... -
Gloser veninger ?? :)
ForumindlægHej folkens. Er der ikke nogen der har nogle gode veninger/gloser til engelsk skriflig eksamen. ville være dejligt hvis i ville dele dem, med os der er så "hreldige" at skulle op imorgen ;) På forhånd tak :) -
Hjælp i KEmi
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp i Hvad viser undersøgelsen om opløselighedens temperaturafhængighed for kaliumhydrogenphthalat? Her er den fulde opgave opgave 4c http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100603_kemi... -
Fra folkeskole til gym
ForumindlægHej alle jeg er en elven som skal til at starte på gym efter ferien. Jeg er meget spændt men også en del nervøs. Mit gennemsnit i niende klasse var lige op omkring de 9 stykker. Min spørgsmål er nu: Bliver det meget sværer når man starter på gym og kommer et karakter til at falde er det første... -
Lektiehjælp søges!!!!
ForumindlægJeg er en pige på 19 år som virkelig har brug for en lektiehjælp i engelsk på a-niveau. Jeg leder efter en som kan hjælpe mig helst mandag eftermiddag i 1-2 timer. Jeg går i 3.g og skal til med garanti til skriftlig eksamen til sommer i engelsk og har derfor rigtig meget brug for hjælp med gramm... -
Essay
ForumindlægHvordan skal en essay på Engelsk opstilles? -
Hvordan fremlægges AT??? hurtig hjælp!
ForumindlægJeg skal til AT årsprøve i morgen (går i 2. g). Prøven foregår ligesom eksamen i 3.g. Men hvor meget af synopsen skal fremlægges?? skal man læse sin problemformulering, delkonklusioner og konklusion op? eller skal man bare gennemgå metode, sin teori og undersøgelse osv.? på forhånd tak for hjælpen. -
Karakterer og deres betydning
ForumindlægKære brugere, Jeg håber, der er nogen der kan slå fast for mig, hvilke karakterer der tæller, og hvordan de forskellige karakterer vægtes. Jeg troede, jeg havde styr på det, men jeg får hele tiden nye ting at vide (selv mine lærere giver mig forskellige svar). Jeg er udmærket klar over, at det ku... -
Call if you need me
ForumindlægJeg skal til eksamen i engelsk på fredag, jeg har lidt problemer med en tekst, der hedder "Call if you need me" Den er skrevet af Raymond Carver. Jeg ville blive meget glad, hvis der var nogen, der vidste lidt om teksten og som måske gad at hjælpe mig !Hvis der endvidere er nogen, der l... -
Opgavesæt?
ForumindlægNogen som har opgavesættet fra Kemi A, stx - den 17. december 2008? -
Stået Studentereksamen
ForumindlægHej, Kom til at tænke på en ting angående de mundlige eksamener, hvad sker der hvis man ikke består f.eks. dansk mundtlig eksamen eller matematik mundtlige, altså får under 6, hvad betyder det så egentlig, kan det forhindre en i at få sin studentereksamen ? -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejJeg skal til matematik årsprøve skriftlig på fredag, og tror at den bedste måde jeg kan træne på er at løse nogle opg.Nogen der kan sig emig hvor jeg kan finde eksempler på eksamens opgaver?Louise -
Forsøg
ForumindlægHey. nu skal jeg jo op i fysik eksamen i folkeskolen på Tirsdag. så ville jeg lige, hører om nogle af jer kunne nogle forsøg om -transformation. -vekselstrøm. det er så indenfor eletromagnetisme og transformation. Hvis det skulle være, kunne i jo også sende nogle notater eller andet til mig. på... -
Optimering af karakter til kvote 2 AAU
ForumindlægJeg kom desværre ikke ind på min drømme uddannelse medicin, derfor starter jeg på idræt på SDU til sommer :-). Imellemtiden havde jeg tænkt mig at forbedre mine karakterer ved supplering. Er der nogle der ved om man kan gå til eksamenen mere end 1 gang? Således at hvis man får 7 første gang, kan ...
