Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19321 til 19340 af 42938
-
Franskundervisning - forberedelse til studentereksamen
ForumindlægHej Skal du op i fransk til studentereksamen til sommer? Vil du gerne nå at komme i form, så du klarer dig bedst muligt? Måske er der huller at lukke? Noget du gerne vil have styr på NU? Og vil du gerne kunne være 100 % med i undervisningen? Så tilbyder jeg intensive private fransk-sessions.... -
vedr. karakterer
Forumindlæghejsa!ville bare høre om nogen ved at, hvis man har to 03-taller.. hvor meget det vil trække ned hvis man normalt får 8 taller i de fleste fag og et par 9 og 7 taller..kan det risikere at man dumper med de to 03? -
Hjælp?
ForumindlægEn der kan hjælpe? -
17. maj
ForumindlægHvor mange var så ude og demonstrere?(Ikke mig!) -
Hvad kan en TI-89?
ForumindlægHej alle! Det er snart eksamen, og der skal vi bruge det mest populære CAS-værktøj, TI-89. Så jeg ville lige lave en liste over de ting, den nu kunne når man sad til eksamen og havde brug for den (og tid!). Well, jeg lægger ud.. 1. Differentialligninger: deSolve(funktionen,x,y) eller hvis pun... -
Engelsk?
ForumindlægHejJeg har lige nu kemi og matematik på højtniveau. Jeg er dog ret træt af kemi og vil gerne skifte det ud med engelsk på højt niveau. Jeg har været til afsluttende eksamen i engelsk. Er dette overhovedet muligt? Og mener i jeg skal gøre det? Jeg er ok til engelsk (fik 9 til eksamen og i årskarak... -
Hvorfor løber strøm "bedre" ved høj spænding?
ForumindlægHej alle :) Jeg arbejder med noget teori til en af de forsøg, jeg har tænkt mig at lave til eksamen, hvis jeg trækker noget omkring transformation, og mit spørgsmål lyder som følgende: Hvordan kan det være at man udnytter energien bedre, når man transformere spænding op, når man skal sende ... -
skriftlig karakter i gym.
ForumindlægHey!Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk, dansk og fysik. Hvad dælen skal jeg så bruge min skriftlige årskarakter til? For den eneste karakter der tæller er vel den jeg får til den skriftlige eksamen ? -
fsa : må man have ordbog?
ForumindlægHej allesammen ... Jeg skal til skriftlig eksamen imorgen- Og har været syg, så har ikke fået noget afvide om hvad man må have med til eksamen.... Så jeg ville høre om man må have alle slags ordbøger med imorgen? -
Franskopgave
ForumindlægHejsa! Jeg ville høre om der var nogen der kunne tænke sig at hjælpe mig med min fransk opgave. Den er en smule lang, men hvis nogen af jer derude havde tid til bare at se på en lille del af den, ville det være skønt!Dans les vacances de Pâques mon petit ami et moi sommes allés à Paris. J'ai ... -
Årskarakter / Prøvekarakter
ForumindlægHej Studieportalen :) Jeg vil egentlig gerne have afløb for et spørgsmål. Jeg skal i skrivende stund afsende min ansøgning til en erhvervsakademiuddannelse. Jeg kom ikke ind sidste år, og her slog det mig, at jeg måske ved hvorfor. Jeg er igang med at skrive en kvote 2 ansøgning. Hvoriblandt ... -
Videre arbejde?
ForumindlægHej Jeg sidder og prøver at forberede mig på AT-eksamen, hvor jeg skal have noget "videre arbejde" med, men hvad indebærer det? Jeg har fagkombinationen kemi og historie med emnet antabus, hvor min problemformulering lyder: Hvordan virker antabus mod alkoholisme, og kan det virke posi... -
Nordamerikanske kolonier
Forumindlægjeg har i dag været oppe og trække emne til historie eksamen i morgen. var så heldig at trække fra de nordamerikanske kolonier til USA ca. 1600 - 1900 hvor der er fokus på 1776 - 1914. Men jeg er lidt på bar bund for ved ikke rigtig hvad det er jeg skal gøre. De følgende tekster jeg har trukket e... -
afsluttende karakter...
ForumindlægJeg har lige checket Ludusweb for at se mine karakterer.. og der er noget jeg ikke forstår. Jeg har før skiftet studieretning, så jeg måtte gå 1.g om. Jeg afsluttede billedkunst og fysik på min daværende studieretning, hvor jeg i billedkunst fik 4 i afsluttende karakter og 10 i eksamen. Da jeg gi... -
Autoimmun - teori (debat?)
ForumindlægHej SP. Jeg har det sidste stykke tid gået og tænkt på autoimmune sygdomme, og hvordan man kan forhindre disse, uden at have fantastisk meget kenskab til det. Da vi har haft et forløb omkring diabetes, har mine tanker kredset om det som eksempel. Jeg vil dog gerne diskutere min teori, eller bare... -
HJÆLP !! DET HASTER !!
ForumindlægHej ! Skal snart optil eksamen. & er der nogle af jer derude som kan forklar en smule om FSA fysik eksamen? Har altså VIRKELIG brug for hjælp, for jeg aner intet om hvordan eksamen foregår. Er det sådan så man laver dispositioner i alle opgivelserne/emnerne? Eller kun udfra det man vælger? Fx... -
ELEKTRONENS BETYDNING SHIT MAND
Forumindlægjeg skal til eksamen og et af mine emner er "elektronens betydning" hvilke emner kan man komme ind på? og hvad er det overhovedet? jeg er lost i det emne totalt, alle de andre emner er jeg med på. pfh. tak -
Analyse af tekster i oldtidskundskab
ForumindlægHej jeg står og skal op til old eksamen imorgen og kom til at tænke på hvad man skulle tage fat i i teksten i forhold til analyse dele og fortolknings delen. Tak på forhånd :) -
Groove analyse, takter, ostinater...
ForumindlægHejsa.. Skal snart til musik eksamen og tænkter om der er nogen der kan forklare mig, hvordan man "tegner" en groove analyse når man ikke er så god til det dér med takter osv...? Og om der er nogen, der kan forklare mig, hvad et ostinat er? -
SU under nødvendig studieinaktivitet?
ForumindlægJeg er i-gang med min bachelor på 3. år. Jeg mangler blot ET kursus, som jeg ikke blev færdig med i dette studieår. Så jeg bliver nødt til at tage re-eksamen. Mit spørgsmål er: Antag at jeg hellere ikke består min re-eksamen. Så har jeg en enkel chance tilbage, som først kommer til næste års...
