Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 19321 til 19340 af 36230
-
The Red Line
ForumindlægJeg har læst de forskellige indæg om selv samme tekst.Jeg synes dog ikke, at nogle af budene på mulige temaer er "lige i skabet" (et Mikael-skab), så jeg vil gerne høre, om der er nogle, der har et genialt indfald (det kan selvfølgelig også være, at teksten er elendig!).Desuden kunne je... -
3.års opg. om Hemingway!!
ForumindlægHejsa alle.. Jeg skal skrive om Hemingways novelle "in our time" men mangler sekundær litteratur.. Nogle ideer??? på forhånd tak.. Mich. -
SSO
Forumindlægnu skal jeg se om jeg har det rigtigt.....MAX 15 sider...min 10? help -
thermodynamiske data... blabla
Forumindlæghva står delta Hf^0 for? delta Gf^0 for? S^0 for? håber I kan tyde det.... -
eksponenttialfunktionen
ForumindlægHej. har fået stillet opgaven til mundtlig eksamen. givet eksponenttialfunktion f(x)=a^x vis vha 3 trinsreglen at differentialkvotienten kan skrives som f`(x)=a^x*f`(0) jeg kan sipelthen ikke se hvordan jeg skal gribe det an a^x differentieret bliver jo a^x*ln(a) -
Thomas Pynchon
ForumindlægVi skal lave en individuel analyse af et postmoderne værk. Jeg overvejer at tage en bog (eller uddrag) af Thomas Pynchon. Han har næsten lige udgivet et monster på over 1000 sider, der hedder Against the day, men jeg ved ikke om den er god... vi har læst et uddrag fra Gravity's Rainbow, og se... -
Regneregler
ForumindlægHej. Er der nogen der kender et godt sted på nettet at se regneregler? Jeg kan ikke finde hjælp på formel.dk til det problem jeg står med lige pt. Skal differentiere e^-x men det er lang tid siden jeg arbejdede med differentiation og jeg har glemt det. Hvis nogen kan svare på dette også vil det v... -
Ny karakterskala
ForumindlægHej. Jeg har læst på KU's hjemmeside, at man på medicin skal have 8 i snit i fysik, kemi og matematik. Hvad skal man have i snit hvis man har fået karakterer efter den nye skala? Håber der er nogen som kam hjælpe. De bedste hilsner SuperCarla:-) -
hvordan siger man at give en tørt på?
Forumindlægaltså ikke sådan at skifte ble på en baby, men sådan at svare kækt igen? -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Polar form
Forumindlæge^ix Hvis jeg skal omskrive dette til polar form vil det så blive 0(cos(x) +isin(x)) eller cos(x) + isin(x) ? -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
i et Atom?
Forumindlæghej kan i hjælpe med en opgave pls. i et atom? -er der mest tomrum - halvdelen er tomrum - er der lidt afstand mellem partiklerne -ligger alle partikler tæt sammen -
Våbenlov i USA
ForumindlægHej Studieportalen Jeg er ved at være en deperat dreng... Jeg har i projektopgave om Våbenloven i USA, og jeg har simpelthen søgt internettet tyndt, men jeg kan simpelthen ikke finde noget fast, omkring hvad den egentlig går ud på... Håber virkelig i kan hjælpe mig her inde. MVH ... -
sollen
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at oversætte sætning: I skal ikek tro på alt, hvad i hører. Jeg har prøvet: Ihr sollt nicht an alles glauben, was ihr hört ihr sollt nicht glauben an alles, was ihr hört ihr sollt nicht an alles was ihr hört glauben Hvilken af ovenstående er korrekt - el... -
On the beach
ForumindlægEr der nogen, der har læst On the Beach af Bret Easton Ellis, og kan komme med nogle hints om hvad man kan fortolke ud fra teksten? -
.. og han lever lykkeligt til sinde dages ende
ForumindlægHvordan oversætter man: "Og han lever lykkeligt til sine dages ende" til fransk? Håber nogen kan hjælpe!! :) -
lidt hjælp til Ti-89 og andet
ForumindlægHej :-) Er der nogen af jer som kan hjælpe mig med hvornår man skal skifte i mode til degree, radian og gradian? Degree er når man bruge sinus og cosinus ikk? Og så ville jeg lige spørge hvornår man bruger =, => eller <=>? Mange tak! -
komma
ForumindlægMåske et dumt spøgsmål, men er kommet i tvivl om man bruger de nye komma regler eller de traditionelle, når man fx. skriver stil. på forhånd tak. -
søger lektiehjælp !!!!!!!
ForumindlægHej... J søger lektiehjælp til engels b niveau,., J trækker spørgsmålet 24 timer før,., så vil j gerne ha en d hjælper mig,., J bor i Kbh område,. Tak på forhånd...
