Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19341 til 19360 af 163702
-
3.g Fjollebillede
ForumindlægVed godt at dette egentlig ikke har noget med lektiehjælp at gøre, men håber alligevel det er ok at søge hjælp her - Ved jo at der er mange studerende herinde. Vi skal have taget 3.g fjollebillede på onsdag, og jeg vil høre om der er nogle herinde som har en god ide til et tema eller andet sjovt... -
passiv
Forumindlæghej ¨ kan man sige at jeff,s oldfahter who was banktithief in i Texas died in natural dead his guns was sold for 20 dollars 3. in America made chrismastress of plashtic det siges at taylor er en af verdensfineste landskabsmalere= 7.it says that Taylor is one of the worlds fineste -
Røringspunkt for en tangent med givet hældning
ForumindlægJeg sidder og har fået et spørgsmål der hedder sig at jeg skal redegøre for hvordan et røringspunkt for en tanget med givet hældning findes. Forklar det gerne så en abe kan forstå det Alle svar godtages! :D -
Dio
ForumindlægHej .. Jeg står og skal til eksamen i det internationale område nu her, og har brug for nogle gode ideer. Jeg har skrevet om globalisering og dens konsekvenser samt analyseret dokumentarfilmen "fra Thailand til Thy" sådan lyder min problemformulering: Først ønsker jeg at definere be... -
omsætte Liter til m3
Forumindlæghvis jeg har 219.000L hvor mange m3 bliver dt ? -
hjælp mig
ForumindlægJeg har en sammenhæng den hedder y=3x På hvilke måder kan man beskrive sammenhængen ved hjælp af matematiksprog? På forhånd tak. -
Dagmar overbye
ForumindlægHvad var specielt ved den tid, ifh til abort, kvinder osv. ??? -
Synonym..
ForumindlægHalløjsa alle hjælpsomme mennesker. Jeg tænkte på om der var nogle der gad forklare mig hvad "ekspressioner" betyder, da jeg er i gang med en kristendoms fremlæggelse;-) -
Fordøjelsessystemet: Proteiner&stivelse HJÆLP
ForumindlægHeey Alle :) Jeg er igaang med at læse op til eksamen og jeg stødte på et problem: gøre rede for stivelse og proteiners nedbrydning og optagelse i fordøjelsessystemet og diskutere hvilken betydning kostsammensætningen har for fordøjelsen og sundhedstilstanden fx hvilken betydning har kostfibre fo... -
læse matematik op på B niveau
ForumindlægHej. Jeg er kommet lidt i tvivl. Jeg har planer om at læse matematik op på B niveua. mit spørgsmål er om jeg kan det, da jeg fik 02/00 i matematik på C nivuea ? -
:((( hjælp
Forumindlæghej jeg skal digte vidre på historien og ved ikke hva jeg skal skrive mere ? hælp rayn was born on a farm and all of his life, he was raised as a farmer. He used his spare time to train with weapons. But one day Azer, the evil dragon, attacked the farm and blew fire over the farm, where Grayn... -
[...]
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering for i engelsk, hvor jeg skal oversætte et stykke fra dansk til engelsk. I den danske tekst står der: "...og sårede tre. [...]". Men hvad betyder [...]? Jeg mener der findes et engelsk udtryk for det? Håber nogen kan hjælpe!? -
9 Klasse elev meget interesseret i matematik. Leder efter bøger eller lign.
ForumindlægHej allesammen jeg er en 9 Klasses elev, som er meget interesseret i Matematik. Jeg er ikke noget mastermind, så derfor vil jeg stadig gerne finde nogle bøger, der kan træne og opvarme min hjerne. Jeg vil gerne sørge for at jeg har alt på plads - Før jeg begynder at læse bøger som er svære. Dvs. ... -
Terminsprøver
ForumindlægHej alle, Jeg skal til terminsprøve, om to uger, i disse fag: Dansk: Skriftelig fremstilling, læseprøve, retskrivning Matematik: Problemregning, færdighedsregning Engelsk: Skriftelig prøve Er der nogle der har noget jeg kan øve mig med? Eller ved hvad jeg skal øve mig på? :) Tak på forhånd :) -
Asienstudier - Japan
ForumindlægHej alle, Jeg har som mange andre færdiggjort min HTX, og vil nu drage videre til et universitet, så snart jeg er færdig med at arbejde som lærervikar i mit sabbatår. Spørgsmålet er dog: Er det muligt at uddanne sig som lærer i eventuelt engelsk (senere hen matematik) i Japan med denne bachelor... -
HJÆLP. Sandro Botticelli !!
ForumindlægHey! Er der nogle, der har noget om Sandro Botticelli? Jeg skal fremlægge om ham i morgen. -
Råstoffer, Brasilien - geografirapport
ForumindlægHej! I min rapport om Brasilien skal jeg skrive om Brasiliens råstoffer; Hvilke råstoffer har landet? Hvor og hvordan udnyttes råstofferne? Eksporterer landet sine råstoffer? Hvilken rolle spiller råstoffer for landets økonomi? Har søgt mange steder på nettet, og ledt i bøger, men j... -
Internet Explorer 9 shortcut ALT+D
ForumindlægHej folkens! Jeg er en ivrig bruger af shortcuts, da jeg er ekstremt doven. Før installationen af IE9 kunne jeg på IE8 bruge ovennævnte shortcut til at markere adresselinjen. Nu virker det ikke på min Windows 7, hvor jeg havde IE9 pre-installeret. Er der nogen af jer, der ved noget om probl... -
Turisme..?
ForumindlægHej Hvad betyder bæredygtig udvikling i turisme? Tak -
hjælp
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med at svare dette spørgsmål? tak på forhånd Hvad forstår man ved henholdsvis vejr og klima?
