Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 19341 til 19360 af 34803
-
Frankrig.
ForumindlægHej med jer (: Jeg skal skrive en rapport om Frankrig, og så tænkte jeg på om i måske ved nogle specielle ting, eller bare vil hjælpe med noget info. Ved godt at jeg kan læse på nettet, det har jeg også gjort, men måske i kunne komme i tanker om nogle andre ting? (; Tak på forhånd. -
Tysk text til rettelse
ForumindlægHej. er her nogen der lige har tid til at kigge igennem? tak på forhånd.Es handelt von eine junge Mädchen, sie heiBt Sabine. Sie ist 1.73 Meter GroB und wiege 54 Kilo. Sie ist zufriedet mit seine Figur, aber sie achte nicht aufs essen. Sie treibe regelmäBig Sport. Sie macht Ballett, fahre Fahrrad... -
Nogen, der har læst: En, to, tre, NU?
ForumindlægJeg vil bare høre om der er nogen der har læst bogen: En, to, tre, NU! af Jesper Wung-Sung?Jeg har selv lige læst den og synes den er rigtig god. Hvad synes du, hvis du har læst den? Eller er i gang med at læse den?Mvh Tonni -
00 i fysik
ForumindlægJeg har fået 00 i fysik i min 9'ende klasses eksamen, kan gymnasiet smide mig ud. Jeg er rigtig nervøs for skal aflevere mit adgangsbevis her på mandag, håber i vil svare -
Herodot. Kampen mod perserne.
Forumindlæger der ikke nogen der har noget godt at sige om denne her.. har lige fundet ud af at mine noter ikke er helt tilstrækkelige.. og jeg skal op i dag kl 14:30! læser på livet løs, men det ville være godt hvis der var nogen der havde lidt noter til den... -
Produkt til projektopgave?
ForumindlægHej !!! Der er nu kun en uge til vi skal have projektuge(uge 5) og vi har brug for hjælp/inspiration til et produkt eller en kreativ fremlæggelse. Hovedoverskriften er Det moderne samfund, vi har dertil valgt udviklingen af kvindernes rolle på arbejdsmarkedet. Vi har selv overvejet at lav... -
Der bedes om rettelse af lille tysk tekst
ForumindlægHejjeg ville gerne bede nogen om a tage et kik på denne tekst, og eventuelt rette fejlene der er....Die Stimmung in der Geshichte der Kafka ist wie einen verwirrent Traum oder Alptraum. Die Situation, in die die Hauptpersonen sich befinden, ist einige mal surrealistischen und oft zu den Untergang... -
hvilken uddannelse vil i tage?
ForumindlægHej!Som sagt er jeg blevet student... mmmmm... dejligt...Jeg har taget et sabbat år, hvor jeg så arbejder...Men jeg vil gerne videre i systemet, men men som alle andre unge, ved jeg ikke helt rigtig hvad jeg vil være...Er der nogle der ved hvad de vil være? Hvilken interesse i og engagement har m... -
Stalin
Forumindlæg\n\n\n \nEr der nogen der ved hvad det væsentligste er ved Sovjetuniones politiske udvikling,under Stalins magt? ved slutningen af 1920' til starten af 1940'erne ...?? \n -
Mdtl. eksamen (Engelsk B)
ForumindlægHvordan foregår engelsk eksamen? Skal man perspektivere til en tekst som man har læst i løbet de tre år? -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Iliaden overordnet
ForumindlægHejsa :) Der er noget som jeg bliver nødt til at have på plads. Achillues og Agamemnon er de ikke grækere? Og de har taget Chryseis til fange? Og de kommer så til at kæmpe mod trojaerne? Nogen der kan fortælle mig om det er rigtigt? -
Ikke tage på studietur
ForumindlægHej Jeg er en dreng. Vi har en studietur, og har egentlig ikke lyst til at tage med. Den er frivillig. Jeg vil gerne sige, at jeg ikke kommer, men så frygter jeg, at jeg er the "lonley wolf" og folk vil måske bagtale mig, og jeg vil få dårligere karakterer osv. Hvad skal jeg gøre? -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
HF skriftlig engelsk
ForumindlægHej. Jeg ville høre, om der er nogle HF'er, som har været oppe i skriftlig engelsk og i så fald, hvad omhandlede emnerne?På forhånd -
Ukendte ord og navne i Illiaden
ForumindlægHvad er det hellige Killa? Hvad er Tenedos? Hvad betyder Smintheus? -
fra fred til krig(2. vk)
ForumindlægHar lidt problemer med at forstå hvordan freden bliver til 2. verdenskrigen.Ved godt at Tyskland har skylden for det meste, men kan ikke hitte rede i, hvad det er der sker og hvad der indleder krigen?Nogle der har nogle gode notater? -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
Spørgsmål til Old
ForumindlægJeg har lige nogle spørgsmål, håber at I vil hjælpe.1. Jeg har læst noget her inde om det apollonistiske og det dionysiske livssyn, hvad står de to for?2. Er der er gud til beskyttelse af fremmede?3. Hvornår levede Sokrates?4. Hvornår levede Solon og Kong Kroisos? - jeg har læst at de ikke lever ... -
SSO
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan komme med nogle gode forslag omkring SSO på Hhx 3 år. har selv tænkt mig skrive i dansk, men hvad mener du?
