Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 19361 til 19380 af 60879
-
Eng. AFL!!
ForumindlægHej derude! Er der nogen, som vil kigge på min engelsk afl. (written assignment) ? -
matematik fra B til A - bestå (snit?)
ForumindlægHey! Det er sådan at jeg har fået et -3 til skriftlig matematik eksamen på b-niveau. årskarakterer: 4 i skriftlig 7 i mundtlig altså har jeg jo bestået mat b. men HVIS jeg nu beslutter mig for at hæve b niveauet op til a-niveau, hvilke karakterer gælder så? får jeg kun én karakter til eksame... -
dumper jeg hhx? :( hjælp..
ForumindlægJeg går på hhx 3 år og er færdig her om et par måneder.. Årskarakter : Matematik mundtlig 02 Matematik skriftlig 02 Samfundsfag 4 Tysk mundtlig 10 Tysk skriftlig 10 Virksomhedsøkonomi mundtlig 02 Virksomhedsøkonomi skriftlig 00 Eksamens : Virksomhedsøkonomi mundtlig 00 er... -
Debatindlæg genretræk
ForumindlægHej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -
9 eksaminer i stedet for 10, i 2011?
ForumindlægJeg har hørt at dem, der bliver studenter til sommer i år 2011, kun skal have 9 eksaminer og ikke 10, som det har været indtil nu. Kan ikke huske hvor jeg har hørt det fra, eller om det bare er noget jeg bilder mig selv ind. Hvis der er nogle der kan be- eller afkræfte, hører jeg gerne fra jer! -
årskarakter bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg 0... -
Smidt ud af 3.G - Hvad nu?
ForumindlægHej SP Som overskriften siger, er jeg lige blevet smidt ud af 3.G pga for højt fravær og et par manglende opgaver. Mit problem lige nu er så, at jeg ikke ved hvad jeg skal foretage mig. Min plan for fremtiden før jeg blev smidt ud var at jeg skulle blive ingeniør eller læse jura, men det kan man... -
Hej. Er der nogen der har lyst til at rette min engelsk stil? Min lærer bad mig om at få nogen til at kigge på den inden jeg aflevere den. (:
ForumindlægHej. Er der nogen der har lyst til at rette min engelsk stil? Min lærer bad mig om at få nogen til at kigge på den inden jeg aflevere den. (: -
Prøver/fforberedelse
ForumindlægNogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på. -
Lseprøven FSA
Forumindlæghej, er jeg den eneste der syntes, at læseprøven var vildt svær? hele den sidste tekst var jo nærmest sortsnak! har ikke fået mine skriftlige karaktere endnu, men er bange for den kommer til at trække mig ned... har endda hært flere dansklærere sige, at de ikke engang ville kunne få 12 i den... s... -
Før reformen
ForumindlægFør reformen, fik man så to karakterer (mdt og skr) i et fag på B? -
Årskarakter i 3.g
ForumindlægHey :) Har et spørgsmål ang. den skriftlige årskarakter, der gives i 3.g. Min lærer giver årskarakteren således, at den er gennemsnittet af terminsprøven og den sidste opgave, der afleveres efter terminsprøven. Terminsprøven tæller to gange i dette snit. Det vil sige, at alt det man har knoklet... -
SOP - Enzymkinetik -Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
Antal eksamener
ForumindlægHej sidste år var jeg oppe i mediefag mundtlig eksamen og har allerede fårt af vide at jeg skal op til skriftlig engelsk eksamen i pr. Jeg har indtil videre været oppe i dansk årsprøve og ved at jeg skal op til biologi og AT årsprøve. Hvor mange eksamener skal jeg mindst have været op i før jeg k... -
lektiehjælp til tysk
ForumindlægHej. Jeg hedder Malene og er 17 år gammel. Jeg er lige startet i 2.g på Ordrup Gymnasium, hvor jeg har en studieretning med musik og engelsk på højniveau. Jeg ved ikke præcis hvor jeg skal henvende mig, men jeg søger i hvert fald lektiehjælp til tysk. Jeg afslutter tysk til sommer, hvor jeg jo ka... -
EKSAMEN: udledningen af radius og centrum ud fra formen: x^2 + y^2 - 2ax - 2by = 0
ForumindlægHej alle. Jeg sidder fast ved et eksamensspørgsmål på B som lyder: Redegør for cirklens ligning, herunder udledningen af radius og centrum ud fra formen: x^2 + y^2 - 2ax - 2by = 0 At redegøre for cirklens ligning kan jeg godt, men udledningen ud fra denne formel driller mig dog lidt. -
Statistik
ForumindlægHej alle. Jeg har en opgave i matematik, hvor nogle håndværkere på fyn er blevet udspurgt om hvor mange gange de har udført en bestemt reparation. Deres svar er henholdsvis: 2, 6, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14, 15 Hvordan finder jeg ting som middeltallet, varians og spredning? Mit middeltal er indtil... -
haster hjælp mig
Forumindlæger her nogle der kan give en hånd, skal til mundlig eksemen i morgen Eksponentielle funktioner. Gør rede for den eksponentielle funktion Du skal blandt andet komme ind på sammenhængen mellem a og T2. -
hejsa jeg sidderog grubler over gode veninger til engelsk FSA inden for emnet Ku Klux Klan
Forumindlæg
