Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19361 til 19380 af 39386
  • Rette grammatik ?

    Forumindlæg
    Hej, Er der en jeg kan lokke til at rette min engelsk aflevering igennem ;) - med fokus på det grammatiske, da det er her mit problem ligger :) Opgaven er lidt for lang til at ligge op her, så jeg vil hellere sende den til jer på mail :) På forhånd tak for hjælpen :)
  • Beregn afvigelse

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Jeg er i gang med en fysik-aflevering og har lige lavet en lineær regression over nogle data (målinger). Der står så, at jeg skal beregne afvigelse i % fra den teoretiske værdi, men kan ikke finde nogen formel? Nogle, der kan hjælpe mig? :-)
  • bestem f'(0)

    Forumindlæg
    Hej alle math-mennesker. Sidder lige med en aflevering og skal starte med opgaven: En funktion f er bestemt ved: f(x) = 2x + e^3x bestem f ' (0) Hvordan griber jeg den an? På forhånd tak.
  • Hjælp til retning af opgave

    Forumindlæg
    HJÆLP OBS: Hej. Er du nogen der kan hjælpe mig med at gennemrette denne spansk aflevering for fejl? Det drejer sig om 2 opgaver. Nr. 2 har de danske sætninger skrevet ovenfor så man skal se om de spanske oversættelser er korrekte.
  • Asymptoter

    Forumindlæg
    Er der nogen der gider forklare mig, hvor på denne graf, man kan ses asymptoterne?.. http://ga.randers-hf-vuc.dk/matlex/kegle.html#hyperbel Er godt nok tabt!.. Håber seriøst nogen vil hjælpe mig, skal bruge det til et projekt, der står til aflevering fredag.. :S..
  • Afstandsstigen - Fysik - Astronomi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder med en aflevering i Fysik(C) som hedder "Afstandsstigen", men jeg har en smule problemer med at finde ud af hvad afstandsstigen er. I opgaven er det krævet at jeg svarer på hvad de 3 trin i Afstandsstigen er. Håber der nogle der kan hjælpe mig
  • relativ stigning i procent

    Forumindlæg
    I første år var der -1,1 %, hvorefter der kom en markant stigning på 10,7 % point, hvilket svarer til et relativt stigning på ……..% Spørgsmålet, hvordan jeg finder det realtivt stigning i procent? Altså fra -1,1% til 10,7%?? Help meget meget vigtigt - da jeg skal ...
  • Hjælp til værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    hej :) jeg er ved at skrive SRP om carlsberg jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse.. er i tvivl om man både skal analysere de primæraktiviter eller også støtteaktiviterne, da carlsberg jo er en produktionsvirksomhed. hvis nogle har benyttet modellen i en aflevering, vil jeg meget gerne se d...
  • Rette eng afl?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som vil rette min engelsk aflevering end kl 21:15- 21:30? Det er en artikel på 368 ord (3 spalter / en side) Jeg har engelsk på B, men er selv meget under i niveau. På forhånd tak!
  • Tysk - hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lavet en tysk aflevering, som jeg gerne vil få rettet, hvis det er muligt. Jeg har spurgt min lærer om han vil rette den, men han har ikke tid til det, derfor spørger jeg om der er nogle af jer der vil gøre det. Håber i gider.
  • Anylyse af korets rolle i Ødipus?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal analyser koret rolle i Ødipus og hvilken betydning den har, er snart færdig med afleveringen, men det kunne jo være at der sad nogen derude som havde noget klogt at sige :) så ville det nu bare være dejligt
  • Fysik/Hjælp "Haster"

    Forumindlæg
    Hælp mig please det er aflevering. en bold kastes lodret op i luften, og den når 5 m op, inden den vender.. jeg skal tegne grafen, der viser boldens hastighed som funktion af tiden. kan nogen hjælpe mig, hvordan skal jeg tegne den?? please..
  • Tysk oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Jeg har en sætning, jeg skal have oversat til en aflevering, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan den skal oversættes. Sætningen er: Hun skulle ikke have forladt klasseværelset. Kan det passe, at den skal oversættes: Sie sollte nicht die Klasse verlassen haben? Tusind tak!
  • engelsk stil

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp med hensyn til en engelsk opgave om british imperialism. Jeg skal herunder skrive om Darwin, og hans teori. Derudover vil jeg gerne have en oversættelse på 9½ linje rettet. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig - det haster lidt da der er aflevering på onsdag.
  • Udnyttet energi og forbrugt energi

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er igang med en aflevering om energi, - en harvard step test, og jeg kan simpelthen ikke finde en forklaring på disse udtryk: Udnyttet energi Forbrugt energi Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe! :) Tak på forhånd
  • SRP - Brancheanalyse??

    Forumindlæg
    Hej.. Nogle der engang har lavet en brancheanalyse (Portes's 5 forces) i en aflevering jeg må prøve at se? Skal nemlig lave sån en i min opgave så kunne lige være rart og se hvordan andre har udarbejdet sån en..
  • Rod i polynomie

    Forumindlæg
    Jeg er gået død i en opgave til min aflevering. Jeg håber nogen kan hjælpe! :) Bestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x)=x3+kx2-3x+6
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en aflevering og jeg håbede der var en der især ville tjekke opg 1+2+8. Jeg kan slet ikke få nr 8 til at lyde rigtigt. På forhånd tusind tusind tak
  • Analytisk plangeometri

    Forumindlæg
    Har fået en aflevering for, som jeg slet ikke kan finde ud af jeg får givet 3 punkter i et koordinat system, og skal derudfra bestemme en hel del ting Bestem afstanden IABI, find midtpunket og bestem hældningen, samt skæringen med y aksen
  • Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(5,f(5))

    Forumindlæg
    Hejsa, som nogle måske har bemærket er jeg i gang med en mat aflevering Jeg vil derfor gerne have respons på min opgave. Opgaven lyder følgende "Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(5,f(5)) "

Søgninger relateret til matematik aflevering