Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 19361 til 19380 af 92586
  • Højeste adgangskvotient?

    Forumindlæg
    Hej Mit spørgsmål er i grunden simpelt: Hvad tror I vil blive den højeste adgangskvotient i år - og hvor? Personligt ville jeg ikke være overrasket, hvis den ender på 10,5 eller 10,6 eller deromkring. Tror I det er for lavt eller for højt sat?
  • Mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Hej studi Hvordan bliver man en "mester" til mundtlig dansk? Vil nemlig gerne have 10-12 til afgangseksamen i 3.G. Er der nogen der kan guide mig eller kan en guide, til hvordan man bliver RIGTIG god til at analyse en tekst under pres og komme med utallige guldkorn?
  • Hvordan?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan fortælle mig hvor og hvordan man skal regne sit gennemsnit ud?
  • DP Opgave

    Forumindlæg
    Nu er klokken kvart i fem :-) Hvad vil klokken - til nærmeste sekund - være, når viserne mødes næste gang ? (Det er time-viseren og minut-viseren). God fornøjelse!
  • Hvordan ser jeg mig selv om ti år

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan give eksempler eller også har skrevet en lille opagve , om hvordan man ser sig selv om ti år? for har nemmelig virkelig svært med det.. jeg har skrevet 100 ord og det skal helst fylde 400 ord.
  • Frederiksberg gymnasium

    Forumindlæg
    Hej folkens :-) Er der nogle her inde, som der går på Frederiksberg gymnasium, der kan fortælle mig hvad tid man skal møde i skole? tusind tak forhånd.
  • Hjælp til opg - MAPLE

    Forumindlæg
    I en model for en bestemt person kan sammenhængen mellem personens overfaldeareal og vægt beskrives ved O = 0,31 * m0,425 , 50 < m <150, hvor O betegner personens overfladeareal (målt i m2), og m betegner personens vægt (målt i kg). a) Med hvor mange procent cokser personens overfladeare...
  • KLAGE!

    Forumindlæg
    Hej Jeg er ny herinde, men håber alligevel, at der er nogen der kan hjælpe! Jeg går i 3.g. Jeg har været til en eksamen, og jeg er ikke tilfreds med bedømmelsen - da jeg mener at det er en uretfærdig karakter! Er der nogen, der før har skrev en klage, som jeg evt. kan få lov til at se? så jeg ...
  • Uddannelse og løn!

    Forumindlæg
    http://www.business.dk/article/20080123/karriere/80122191/
  • Socialisering

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle herinde der kan give mig en lang og uddybende forklaring på, hvad primær og sekundær socialisering er? :) Evt nogle eksempler
  • Fysikere i nyere tid

    Forumindlæg
    Er er nogen der har en ide til en fysiker i nyere tid. som det kunne være interessant at holde et kort foredrag om? Foredraget skal indeholde en kort biografi og en beskrivelse af fysikerens område/forskning - og man behøver ikke at kunne forstå det helt :)
  • Nice musik...

    Forumindlæg
    Se lige denne video: http://www.youtube.com/watch?v=_T3iNZLdBJg Fed album, har lige selv købt den!
  • Håbløst? :(

    Forumindlæg
    Vi har lige fået 2gangs standpkts karakterer.. Og jeg fik uventet 6,0 i gennsmnit tror I det er muligt at afslutte med 8,0 i gennemsnit. Har I eller nogle I kender oplevet lignende? Hvad skal man gøre, hvis det skal ske? Hjælp mig, jeg er bare helt nede :(
  • DYRBERG/KERNs typeopgave 2

    Forumindlæg
    Hey er der nogen som har lavet denne opgave som evt stadig har den til at ligge?
  • Hvad betyder unipolær?

    Forumindlæg
    Når der i en tekst står: interesser i et unipolært internationalt system. - hvad skal unipolært så betyde?? - hvad betyder det generelt?
  • HVORDAN GIK DET?!>:(

    Forumindlæg
    Jeg hader når folk spørger mig, hvordan det er gået efter en prøve! Helt ærligt, man har jo ikke fået karakteren, derfor ved man ikke hvordan det er gået! Og så vil de stå og diskutere alle opgaverne igennem. "Den var svær...OHHH!!" "Jah man, det ku jeg godt finde ud af!" &quo...
  • Hjælp til eksamen tak :)

    Forumindlæg
    Hej studieportalen! Når man har et spørgsmål der lyder sådan her gør rede for lineære funktioner f(x)=ax+b hvor meget skal man så sige om det? Håber at der er nogle der kan hjælpe :) Tak på forhånd :)
  • Tysk (kasus)

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hj&amp;amp;#230;lp. H&amp;amp;#229;ber i vil skynde jer at svare, da det er for til i morgen. Tak p&amp;amp;#229; forh&amp;amp;#229;nd Hvilken er rigtig: 1. Laura legt den Sessel in die Ecke 2. Laura legt den Sessel in der Ecke
  • Rente og eksponentielle funktioner

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe mig med disse 2 opgaver. Der er lagt en pdf
  • Haster Hjælp: En funktion F(x) = 4 sin(x) - 2 , x∈(0;3π)

    Forumindlæg
    Hejsa alle sammen Håber der er en der kan hjælpe mig hurtigt =( Opgave 2,0908 En funktion f er givet ved F(x) = 4 sin(x) - 2 , x∈(0;3π) a) Beregn koordinaterne til skæringspunkterne mellem funktionens graf og x-aksen. b) Bestem ved beregning forskriften for den stamfunktion F ...