Søgning på: dansk reportage. Resultater: 19381 til 19400 af 41162
-
har en enkelt sætning som jeg lige skal have formuleret mest korrekt:)
Forumindlæghej er bare denne ene sætning jeg skal have hjælp med. when my heart stops,i hope i die knowing that i gave everything for those i loved.. eller siger man the once i loved?. hvad med kommaer? -
Definerer A, B, C niveau eller år?
ForumindlægHej, Jeg er lidt uenig med min veninde i forhold til STX. Hun mener: At efter grundforløbet i 1.g (efter jul), så bliver alle de fag, som du skal have på A eller B niveau - på A eller B niveau. Jeg mener: At i 1.g er dine fag på C-niveau, i 2.g er de på enten C eller B niveau og i 3.g er de på... -
Ioner/baser/syre
ForumindlægHey folkens. Nogle der har noter til ioner/syrer/baser, med natriuemchlorid og alle de andre syrer, er røget af på den i skolen. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER! Det ville være en stor hjælp! Mvh. Thomas P :) -
Er Eu demokratisk?
ForumindlægHej :) Har fået til opgave, at skulle en opgave om hvorvidt EU er demokratisk eller ej? lidt hjælp, for er faktisk ret blank? -
Landboreformer
ForumindlægJeg har valgt at skive om emnet "Lanboreformer" i historie opgaven. Jeg skal finde historiske kilder om det emne men jeg må ikke vælge "stavnsvåndets ophævelse" da vi har analyseret den på klasse. Jeg håber at I kender nogle historiske kilder om det emne, eller komme med i... -
Grammatik HJÆLP
ForumindlægHej - jeg skal til terminsprøve i morgen og sidder derfor og øver grammatik. Jeg mangler en eller flere til at kigge det igennem. Det er altså ikke lektier, men bare ren repetering da jeg er en hat til grammatik. (Skriv gerne hvad der er galt, og hvorfor det skal være anderledes)Her er første opg... -
Antal timer til Skriftlig Eksamen i Gymnasiet
ForumindlægHvor mange timer er det man har til at skrive den stil? Altså hvis man IKKE, er med i standardforsøget... -
prøve
ForumindlægSkal til prøve i morgen! Kan I fortælle mig hvad er nødvendigt at vide her?? -
Historieopgave
ForumindlægHey. sidder med en historieopgave, og kan ikke finde noget at analyserer, nok mest fordi jeg ikke ved hvad en analyse for sådan en opgave består af... Mit emne er krigen om slesvig i 1864.tænkte lidt på at analyserer hvad der var sket hvis krigen ikke var startet. men ved ikke rigigt...Nogen der ... -
Analyse og fortolkning af de to tvillinger af Villy Sørensen
ForumindlægHejsa... Er der nogen som har nogle noter til "de to tvillinger" af Villy Sørensen? Eller blot en kommentar eller to-jeg er rimelig lost!! -
Dumpe + bestået?
ForumindlægJeg er tvivl om man har bestået faget, hvis man dumper til den mundtlige eksamen, men f.eks. får 7 eller 10 til den skriftlige.. Nogen der ved det?? -
Spm til engelsk komma
ForumindlægJeg er gået igang med at rette en engelsk stil og har fundet en sætning som jeg syntes mangler et komma. Men hvor pokker skal det dumme komma være? Der er så mange regler i engelsk omkring komma at jeg er fuldstændig lost. "I hate them I just hate them so much that I could run away but I won... -
er der nogen der vil ret min stil
Forumindlægjeg har en stil der skal avleveres til på onsdag -
kan jeg få nogle gode råd?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en hård og barsk fremlæggelse foran mig på tirsdag, mit emne er IT, så ville høre om i havde nogle gode råd om hvad der ville være relevant at fortælle/fremlægge om?? på forhånd tak og fortsat god dag :) -
Integral/differential...
ForumindlægHej folkens.Jeg har fået lyst til at læse og forstå integral- og differentialregning. Jeg er ny på området, så det skal være det basale, som således skaber en grundlæggende forståelse, der kan bygges videre på. Jeg har kigget på hjemmesider rundt omkring, men jeg har ikke rigtig fundet nogen, der... -
DELPRØVE 1, Engelsk A!
ForumindlægHello Hvad synes i om delprøve 1 engelsk A niveau? Der er mange der synes den var svær :S Den med adverbier/adjektiv skulle man beksrive dem salmet eller tage dem en for en og beskrive dem ??.. JEg tror nemlig jeg har misforstået den del.. btw. Den første hvor man skulle rette fejl, var det ikke ... -
Tysk hjælp
ForumindlægHej derude :-) Jeg har en opgave (vedhæftet), som jeg godt kunne tænke mig nogle kommentarer til. 1. Kunne godt tænke mig, at få det "kigget igennem" og så sige, hvad jeg evt. kan gøre bedre (I skal ikke rette, bare fortæl hvad jeg evt. kan rette) 2. I Opgave 3 skal jeg sætte nogle små... -
Verber indsat i rigtig form af nutid - hjælp tager 5min
ForumindlægHej, jeg ville lige hører om der nogle der kunne rette mit tysk. Jeg er lidt i tvivl på nogle af spørgsmålene og hvis der var nogle der evt kan finde nogle fejl ville det være en kæmpe hjælp. Hvis nogle kunne finde ud af hvad jeg gjorde galt eller komme med nogle råd/tips til tysk grammatik. Al... -
Målgruppe
ForumindlægHej Jeg er gange med min fagprøve og jeg har valgt emne at starter min virksomhed. jeg salæger unisex taske via online . spørgsmål er at mit mål er at sælge mine taske i en alder af gruppen 25-45. kan I hjælp mig hvordan jeg skal forklar. mange tak ERUM -
AT - Wikipedia
ForumindlægKunne det ikke være en god ide at lave en artikel til Wikipedia som et AT-forløb?Eller vil elevernes viden være for mangelfuld? (= artiklen bliver slettet)
