Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19381 til 19400 af 43849
-
SSO hjælp
ForumindlægJeg har stort set lavet min SSO færdig. Derfor tænkte jeg om en meget venlig sjæl ville kigge den igennem for evt. sprogfejl (primært forståelsesfejl og sproglig-sammenhæng), samt det jeg helst higer efter, korrekthed i selve det fysiske i denne SSO Fysik. (at nogen påtager sig bare den ene af di... -
SSO omfang
ForumindlægSidder og skriver 3.årsopgave og nu er der diskussion igang om hvorvidt omfanget hedder max 15 sider eller max 600 linjer?Nogle der kan hjælpe lidt? -
velfærdsstat
ForumindlægHejsa..Ville hører om der er nogen, som kan hjælpe mig med at analyser og vurdere de seneste fremsatte reformtiltag de seneste 10 år..?? Eller nogen der ved hvor jeg kan finde nogen information??Håber I vil hjælpe.. -
Matematiksprog spørgsmål
ForumindlægHej alle. Jeg har temaopgave for til i morgen og mangler kun den sidste store konklusion. Den lyder således: Hvordan udnyttes samspillet mellem matematisk - og naturligt sprog til at forstå og løse et givet problem? Jeg har selv skrevet dette: Vi kan konkludere nu, at det naturlige og... -
Klage over mundtlig dansk FSA
ForumindlægJeg var oppe i mundtlig dansk i dag og fik kun 4. Jeg syntes egentlig det gik meget godt. Men så kom min lærer med to dårligformulerede spørgsmål som jeg ikke rigtigt forstod hensigten med. Det ene forstod jeg godt meningen med, da hun sagde svaret, men jeg syntes, at det var så dårligt formulere... -
Hvilke fag tæller som A-fag på HTX?
ForumindlægJeg er netop blevet færdig med 2. g på HTX, biotek. linje, men jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg reelt kommer til at have 4 eller 5 A-fag. Det rimelig relevant ift. den koefficient, jeg kommer til at kunne multiplicere med. Naturligvis er kemi, som jeg har valgt til, bioteknologi, dansk og ... -
Reducer - hjælp!
Forumindlæg1: Reducer: x^4x^6x^-3 2: Reducer: (x^8)^1/2 -
religion, forskellen på den normale tro og reformationen
Forumindlæghey jeg skal op imorgen og har ved en fejl ikke alle sider om reformation... desværre er det baggrundsstoffet jeg mangler og kan derfor ikke helt forsåt hvad det er Martin luther gør der er anderledes iforhold til den normale tro og kirke? er der en der er venlig og hjælpe til, jeg er bange for a... -
Spørgsmål om gym og karakterer
ForumindlægHej alle skal snart til at starte på gym. Jeg har lige et bare spørgsmål, som jeg håber, at jeg måske kan få besvaret her. Er det lettere at få en højere karakterer på fag, som man har på C niveua, i forhold til fag man har på f.eks a niveua. Tæller alle fag som det samme. f.eks tæller et nive... -
Engelsk A
ForumindlægHej Jeg skal vælge at tage engelsk på A niveau til næste år (det skal lige sides at jeg går i 2g nu). Men ved ikke rigtig hvordan det er? Hvordan undervisningen foregår? Hvad er de generelle teamer/emner man kommer igennem? Det er noget med Shakespear har jeg hørt ??? Nogle der ved noget om d... -
Kemi syre base
ForumindlægHvorfor er phenolphhalein en velegnet indikator til Titring af eddikesyre med natriumhydroxid -
Find fejl og begrund dem - Leder efter hjælp til rettelser!
ForumindlægFind fejlene i disse 5 sætninger. Brug faglig terminologi til at begrunde fejlene. Har lavet nedenstående men tvivler stærkt på at de er rigtige. Where is my glasses? Where are my glasses? -- kongruensfejl: "glasses" er pluralis (flertal), og så skal verbet også være i plural. ... -
Outline - forstår ikke helt!
ForumindlægHej. I engelsk skal jeg på torsdag aflevere en outline, jeg er næsten lige kommet igang, og er kommet i tanke om nogle har nogle fif som jeg kan bruge, så jeg kan huske hvad mine stikord betyder, og alt det der :) Jeg har emnet: The aboriginals, overemne: Australien. Mvh. Daniel, på forhånd t... -
Hjælp geografi
ForumindlægHej er der nogle af jer, der har nogle geografi noter, jeg kan få. Det haster skal op på torsdag. -
Optagelsesprøve til Gymnasiale Uddannelser 2012 (HTX/STX)
ForumindlægMine lærer har instillet mig til "optagelsesprøve" pga. mit fagligt niveau. De siger, at 10. klasse vil være bedst for mig, fordi jeg er ikke god til præpositioner, men jeg er ikke enige med dem. Altså mine karakterer lå på 7,10,12 før taminsprøve. Men nu har jeg fået lavere karaktere... -
Bøger ??
ForumindlægHey..I faget dansk, fik jeg at vide at jeg skal læse 2 danske bøget (romaner), da man skal op på 4 i alt!Så har i et godt forslag? De skal helst være ikke svær at læse/forstå -
Hjææælp.. har brug for lidt hjælp
ForumindlægHejJeg har et projekt om overtro.. og min lære sagde at jeg skulle finde nogle sammenligner og modsætninger i forhold til kirken.. altså Kirken kontra overtro, Er der ikke en/nogle som har nogle eksempler ? han slet ikk finde noget :(Hilsen Mig ;) -
Diff. af sammensat funktion.
ForumindlægHey :)Er kommet lidt i tvivl...Sidder med den her djævel:f(x)= e^(-x) * sin(x+pi)Ogøhm..skal differentiere den:f´(x)=(e^(-x)*(-1))*(sin(x+pi)) +(e^(-x))*(cos(x+pi))min tvivl består i, om jeg også skal differentiere (x+pi), så der vil komme til at stå cos(1+pi) i stedet...? :/På forhånd tak for hj... -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
Procentregning
ForumindlægI en by i Nordsverige er 20% af befolkningen arbejdsløse. Det svarer til 9000 mennesker. Hvor stor er byens befolkning?
