Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 19381 til 19400 af 34803
-
Når der ingen gennemsnit står ?!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fundet en bachelor i Århus jeg forfærdelig gerne vil læse, men der står ingen karakter - At alle blev optaget. På CBS var snittet dog på 6.7 Hvilke forventninger skal jeg have at gennemsnittet bliver til sommer? -
korruption
Forumindlægnogle der meget grundigt og præcist kan fortælle mig hvad korruption er ? altså definationen af korruption? -
God problemformulering
ForumindlægHej derude.. Ville høre om nogen kan hjælpe med en god problemformulering til telefonen? Det er i forbindelse med AT-10 jeg søger en. tak på forhånd -
24 timers forb... i hvilket fag?
ForumindlægI hvilket af fagene har man 24 timers forberedelse? -
Hvorfor er det nyliberale parti opstået?
ForumindlægKan jeg få hjælp til dette spørgsmål % -
personlig fortælling - HASTER
Forumindlægikke sikker på om det rigtigt.. Personlig fortælling - ”flyt jer, her kommer kongen”. Det lyder som om han begik den samme fejl som dengang jeg var ude og fiske. Det var en mandag morgen i sommerferien, hvor jeg skulle ud og fiske sammen med klubben. Tre dage før havde jeg været sam... -
franskeventyr
ForumindlægHej allesammen. Jeg har fået til opgave, at skrive et franskeventyr :), jeg skal fortælle det foran klassen på fransk, dvs. det er ikke en direkte skriftlig aflevering. Jeg har virkelig kigget det igennem, men mine øjne er ret blinde for mine egne fejl, Hvis der er en sød sjæl, som vil kigge de... -
Galilei´s Kikkert ?
ForumindlægHej alle Nogle der har ved noget interessant om Galilei´s kikkert som senere hen kaldt teleskop ? El. bar nogle en henvisninger til nogle gode sider, hvor den godt bliver beskrevet ?. Jeg vil meget gerne vide, hvorfor den vender på hovede når han først laver den, hvis en kunne forklare de... -
DANMARK
ForumindlægHEEJ FOLKENS HÅBER DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPEEE MIGG HVILKE 6 BEGIVENHEDER ER VIGTIGE I DANMARK SIDEN 1972 ?? -
Jeg har virkelig brug for hjælp!
ForumindlægHej alle, Jeg har i flere uger nu forsøgt at skrive en kronik, som skal afleveres d. 20. i denne måned. Det eneste jeg har fået skrevet er dog følgende: ”Da jeg var seks år, så jeg engang et pragtfuldt billede i en bog om urskoven, der hed ”Sandfærdige Historier”. Det forestille... -
Spørgsmål om eksamen
ForumindlægHej, er der nogle, som ved, om der det et krav, at man printer de kilder ud, som man bruger, og giver dem til lærer og censor, når man er til eksamen? Eller er det ikke som sådan direkte et krav? Og hvor finder man bekendtgørelserne for fagene på STX, som lærerne bedømmer en ud fra til eksamen? -
John Knudsen
Forumindlæghan får sin dom idag. Håber det bliver evighedsforvaring. Den mand ER for farlig at have gående løs. Undrer mig osse over at en som Peter Lundin ikke fik samme straf. Fik 'kun' livstid (= 16 år), hvoraf du kun sidder de to trediedele, dvs. ca. 11 år. Gad vide hvor Lundin komme til at bo n... -
Angående karakterer
ForumindlægJamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio... -
En hel verden
ForumindlægHej, jeg skal måske op til historieeksamen og derfor ville jeg spørger om I har gode forslag til et underemne. Overemnet er 'en hel verden'. Hvad kan man skrive/snakke om under emnet 'en hel verden'? Hvad synes I dette emne dækker? Tak på forhånd -
Skumring
ForumindlægJeg sidder og skal skrive opgaven "Skumring" fra 2008 Den skal foregå en sensommeraften Den skal fortælle om en hændelse, der medfører, at en eller flere beboere beslutter sig for at flytte ud Er helt lost - har simpelthen ingen idéer.. Det værste er at jeg skal lægge en masse arbejde... -
Dansk stil om littteraturhistorie. SØGER HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg ville høre om en derude har overskud og vilje til at tjekke min stil for evt. fejl. Bare rolig, det er ikke noget urettet lort i får smidt i hovedet. Det omhandler skønlitteratur i danskundervisningen, hvor jeg argumentere mod. Tak på forhånd. -
Tro
ForumindlægKan ikke ses. Har fundet noget bedre. Knus Hvad mener i om denne tro? -
Desperat hjælp!
ForumindlægHej:D jeg skal fremlægge imorgen om anden verdenskrig. der to speciale jeg har fået, som jeg skal komme i dybden med:) men det går ikk så godt:( første spørgsmål: Hvilke lande var imod hinanden (tyskland,USA, england,rusland,japan,polen,italien,østrig, Trjekkoslovokit) & hvad skete der? a... -
Hjælp! Ikke særlig svært.
Forumindlæg2.Character sketch of the principal characters 3.Your own opinion of the novel and the story in the book Hvad betyder disse to spørgsmål? En der gider at oversætte det til mig. Og hvad ville det sige at lave en skitse, eller hvordan laver man en, kan virkelig ikke huske det? -
VÆR SØD AT HJÆLPE SKAL OP TIL EKSAMEN IMORGEN!
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvad temaet er i Pigen uden hænder som er nedskrevet af brødrene grimm. Og det vil væe til stor hjælp hvis nogen havde et resume også, skal nemlig op til eksamen imorgen :)
