Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19401 til 19420 af 43849
-
Optagelsesprøve
ForumindlægGoddag alle sammen :)Jeg skal til en optagelsesprøve i morgen hos amtsGymnasiet :)Jeg skal op i Fysik, dansk, matematik. Hvad niveau er det på?? Jeg har sådan nogenlunde styr på tingene. Er det lige meget hvilket tøj, man har på?? :) Jeg håber I kan svare på disse spørgsmål MVH Pi*x2 -
Platon vs sokrates
ForumindlægHey!! nogen der kan forklare mig hvordan platon tænkte, og hvordan sokrates tænkte?Det med hensyn til hvordan man kan se, om det platon har skrevet at sokrates har sagt, i virkeligheden er sokrates eller platon? -
Klumme om en særlig dag
ForumindlægOplægget lyder som følgende: 4 En særlig dag - Susanne Sayers har skrevet en klumme, hvori hun leger med ideen om at indføre en Smilets dag. - Hvad kunne du godt tænke dig at markere med en særlig dag? - Skriv en klumme om det. Jeg har skrevet klummen, men mangler noget konstruktiv kr... -
Hvor meget man må tjene extra?
ForumindlægHej.. Er ved at finde ud af hvor meget jeg må tjene extra, hvis jeg fra siger SU et måned? Kunne eventuelt bruge et link, hvis der er nogen som har en viden på dette område.. Ja tak. -
elektroteknologi
ForumindlægJeg har fået afslag, da jeg har lavt snit i kvote 1. Jeg håbet på at kunne begynde på elektroteknologi på DTU. Det brev jeg modtog i dag, der står at jeg ikke er blevet optaget på nogen af uddannelserne/uddannelsestederne og har heller ikke fået eventuelt søgt standby plads. I ansøgningsskema har... -
Nogen som kunne tjekke 10 sætninger
Forumindlægnogen som kunne tjekke 10 sætninger oversat fra eng til dan ? -
stam funktion
Forumindlægskal finde stamfunktion af f(x) = 9/3-4x , kan ik lige overskue det, skal laves i hånden -
VIGTIGT- hurtigt!!!!
ForumindlægHej! Jeg sidder med en engelsk oversættelse, hvor jeg kom i tvivl om, hvordan man oversætter: "Hold derfor fast i venner og veninder" Nogen der vil hjælpe? På forhånd tusind tak!!! -
oversættelse af EN sætning
ForumindlægHejsa. jeg skal oversætte denne sætning, men jeg syntes ikke lige jeg kan finde ud af den... Now he was neat but drab, as though he were molting. hvis nogle kan hjælpe med denne ene sætning, ville det vare rart.. tak, Eva -
Hvordan udtaler man byen "Kapernaum"?
ForumindlægHej! Et hurtigt spørgsmål...hvordan udtaler man byen "Kapernaum"? -
Essay
ForumindlægHej nogen der vil rette mit engelske essay. Det er den sidste inden vi afslutter, så kunne godt tænke mig en fornuftig karakter. Er der nogen der måske vil hjælpe med at rette det? :-D -
hvad er SSO
Forumindlæghvad er SSO spørg jeg dumt -
ønsker hjælp hurtigst muligt
Forumindlægønsker hjælp hurtigst muligt But what can we do, to improve children’s obesity? This is a big question. Do we have materials to give a good treatment to children’s, who are in bad condition? But in other hand, the government spends a lot of money to reduce fatness. But who makes the problems fo... -
Kommunikation
ForumindlægHvad vil det sige at have kommunikativ kompetence? -
Samf A
ForumindlægNogen der har Samf på A-niveau. Hvis ja, hvad plejer i at lave + er der mange fremlæggelser. Tak -
Psykologi
ForumindlægHvordan kan det egentlig være, at valgfag som erhvervsøkonomi har sit eget faneblad, mens psykologi ikke har? Jeg stemmer for, at oprette psykologi som en uafhængig menu. -
Forskel på poesi og prosa?
ForumindlægJeg har brug for hjælp - mangler et mere konkret svar på, hvad forskellen på poesi og prosa er? Har søgt lidt rundt på nettet, og kan ikke finde 100 % svar. Er selvfølgelig godt klar over at prosa er noveller/eventyr, og at poesi er digte/lyrik og det der. Men mangler en lidt dybere forkl... -
Essay "Undskyld ventetiden"
ForumindlægHej alle, Jeg går i 8. klasse og skal skrive et essay for første gang. Jeg er gået lidt i gang, men jeg er ikke sikker på, om det er en god start og om det overhovede er et essay. Jeg håber, at der er nogle der vil hjælpe. Her komme den så: Jeg kigger på mit armbåndsur. Der er 20 minutter til, ... -
A Sprogrettelse.
ForumindlægHejsa, er her nogen som vil være så elskværdige at læse min tekst igennem? Jeg har oftest mange fejl med sprogbruget samt stavefejl. På forhånd tak (: Her er teksten: A diary, isn’t it a bit foolish and childish? Well, in fact if you don’t have anyone to talk to, to share you deepest thoughts ... -
Sværeste videregående uddannelse
ForumindlægHej alle... Jeg har længe spekuleret på hvad den sværeste videregående uddannelse er, man kan vælge i Danmark. Nogle bud? Jeg ved godt at nogle har matematisk intelligens mens andre har andre intelligenser, men der må være visse uddannelser der skiller sig ud. ... Julie.
