Søgning på: matematik a noter skriftlig. Resultater: 19421 til 19440 af 168518
-
Terminsprøver
ForumindlægHej... Jeg skal snart op til terminsprøver. Jeg er ret forvirret omkring prøven i engelsk. Er det mundlig eller skriftlig? Eller begge? På forhånd tak <333 -
Ingeniør - Maskinteknik - Noget for mig?
ForumindlægHej! Jeg har et lille spørgsmål som jeg håbede i kunne svare mig på. Er i gang med at læse Mat A op og jeg syntes det er svært. På mat b fik jeg karakteren 7/7. Det skal lige nævnes at jeg tog mat b på et turbokursus, og jeg syntes det gik lidt for hurtigt. Det varede en 6 uger. Mit spørgsmål... -
TI-89 til salg!
ForumindlægHej matematikere! Idet jeg har afsluttet matematik stx, bruger jeg ikke længere min TI-89. Den er så god som ny og fejler ingenting. Kom med et bud hvis du er interesseret! :) -
Lagranges metode
ForumindlægHvad er pointen med metoden, og hvordan bevise man de tre formler i den partielle differentiation: F.eks. A*C-B^2 >0 og A>0 , da er (x0,y0) minimumspunkt. -
hjææælp mht. uddannelse til revisor
Forumindlægheej alle sammen :) ville lige høre om der er nogle som ved om en revisor uddannelse kræver matematik på a-niveau? Er på b-nivau, og ved ikke om jeg vil have det på a? Vil gerne være revisor, så hvis det er det som kræves, så bliver jeg vel nødt til det :) På forhånd tak :) -
led FYSIK opgave!
ForumindlægNå så fik jeg din opmærksomhed, jeg skal op til fysik skriftlig imorgen, så lige nu er jeg ved at varme op, mangler kun 1 opgave, så er jeg færdig med hele sættet det drejer sig om opgave 4c i denne:[L]http://www.unique.starthotel.dk/hp/opgave.JPG[/L]Opgave a og b i korte træk:a) m*g*h=½*m*v^2 &l... -
Rette en engelsk stiil
ForumindlægTHE PERFECT DAY ( er virkeliig dårlig til engelsk) It was 7 o’clock when my bell rang, I had such a hard time waking up normally, but today it was really easy for me to wake up, the sun was shining right through the window and go to my bed. It was a really special day for me, someth... -
Gennemsnit og karakterer
ForumindlægHej alle, jeg er meget ængstlig for min fremtid her på det sidste, især mht mit gennemsnit. Jeg ved ikke hvad jeg vil være, men vil gerne have et højt gennemsnit på over 10 ca. Det her er mine karakterer som tæller med, og jeg har 5 A-fag. Fysik B Mundtlig 7 Skriftlig 10 Tysk B Mundtlig 7 Skrif... -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Integraltegn
ForumindlægJeg tror, jeg taler på rigtig mange matematikeres vegne: Integraltegnet i redigeringsboksen er for jammerligt. Lad os få et ordentligt slankt langt S i stedet. Også oprettet på Support. -
Hjælp til toneart - ud fra akkorder
ForumindlægJeg har i dag trukket nummeret Heaven med Shirley Ceasar - og skal have det analyseret til imorgen. Det går fint.. MEN.. jeg kan ikke lige finde ud af hvilken toneart den står i. Akkorderne er følgende i a-stk: A - D - H - E - F#m - Hm - Dm - A/c - E - A Ingen fortegn. Ps. hvis du også kan ... -
Studieretning... har brug for hjælp
ForumindlægHej allesammen, jeg har lige noget jeg tænker meget over. Jeg går i 1. G på HTX og vi skal til at vælge studieretning, og jeg er ikke sikker på om jeg skal vælge Kommunikation/IT A og Samfundsfag B eller Matematik A og IT B. Jeg er lidt bange for at matematik bliver for svært. Jeg tænker på at ar... -
Opgavesæt
ForumindlægGodaften, Jeg er en 1.g'er, som skal til skr. matematik årsprøve her på fredag. For at forberede mig vil jeg sidde og løse nogle opgaver, som om jeg var til prøven. Altså 1 time uden hjælpemidler og 3 timer med. Men jeg mangler et opgavesæt til dette, så jeg tænkte på om der var nogen der... -
HJÆLP
ForumindlægHåbet at nogen kan hjælpe med noget matematik, har brug for hjælp til opg 1 i PDF filen. Har brug for hjælp til opg. E, F, G... håber at nogen kan hjælp. På forhånd TAK -
SRP klage, opgaveformulering
ForumindlægHej Jeg fik karakter for srp i går og jeg er mildest talt overrasket. Jeg skrev i idehistorie og fysik, fysik som hovedfag, og fik 02. Jeg er utilfreds med opgaveformuleringen. Den lagde meget mere op til idehistorie end fysik, den lagde slet ikke op til nogle beregninger eller noget konkret fysi... -
HJÆLP
ForumindlægI en model kan sammenhængen mellem højde og alder for drenge i alderen 5 år til 17 år beskrives ved y =5,5x+110 hvor y er højden målt i cm, og x er alderen målt i år efter det femte år. Gør rede for, hvad tallene i modellen fortæller om drenges højde. Kan i hjælpe mig med spørgsmålet? p... -
Hjælp?
ForumindlægEn der kan hjælpe? -
Hjælp til en opgave.
ForumindlægHej, jeg sidder med denne opgave og har brug for lidt hjælp. -
forslag til emner
ForumindlægHej alle !.. Jeg ville lige høre, om der nogen som vil give nogle forslag til, hvilke fag og emner man kunne bruge til SRP opgaven Fagene er matematik, kemi eller fysik.. :) Håber der er nogle der har nogle forslag. -
Økonomi på KU
ForumindlægHej alle .. Ville lige høre om der er nogen der er i gang med at læse økonomi på KU, eller på et andet universitet her i landet. Vil meget gerne høre lidt om studierne. Har læst mig frem til en del på nettet mht. fag osv... men vil gerne høre det fra en der er igang med studiet. Hvor meget fylder...
