Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19421 til 19440 af 39386
  • bilag giver ikke mening?

    Forumindlæg
    Hejsa jeg er igang med en aflevering da jeg støder på det her bilag Kviteret faktura 100 vækkeure jeg får intet afvide om hvor de er betalt fra eller hvor de ryger hen eller noget? WHAT TO DO :I
  • Fældningstitrering

    Forumindlæg
    Hej jeg kunne meget godt tænke mig lidt hjælp til den en aflevering. Jeg har vedhæftet den så i kan se det hele, men i skal selvfølgelig ikke lave nr. 1. De værdier jeg aflæste på pipetten er 0,21 og 0,19 ' På forhånd tusind tusind tak
  • kemisk beregning

    Forumindlæg
    Hej studieportalen.dk Jeg skal som sidste led i en aflevering besvare denne opgave. Kan I hjælpe? "Vis ved beregning, at 20 g Cl- per L havvand svarer til en masse% af NaCl på ca. 3.5% som angivet i teoriafsnittet."
  • Rette 4 mat-opgaver

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lavet følgende opgaver fra "Eksamensopgaver i matematik" (den mørkeblå), der skal indgå i en aflevering: 5.059, 5.112, 5.087 og 5.114. En der gider at rette dem igennem for fejl? Ville være rart :-) Mvh Jakob.
  • Formelle koncentration af methanal i formalin

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder her med en kemi aflevering og er stødt på en opgave jeg ikke er sikker på hvordan jeg skal lave. Opgaven lyder: Beregn den formelle koncentration af methanal i formalin, der indeholder 35 masse% vandig opløsning af methanal. Er der nogle der kan forklare hvad jeg skal gø...
  • Nogen der har lyst til dette?

    Forumindlæg
    En venlig sjæl der vil tage sig tid til at kigge min dansk aflevering (nogt i retning af boganmeldelse) igennem for fejl og forkerte formulering på ca. 1,5 sider, ville være dybt taknemmelig?
  • EU og den danske model

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med en samfundsfags aflevering, som handler om den danske velfærdsmodel og flexicurity. Jeg vil gerne ind på, hvordan de danske EU forbehold kan forbindes med den danske model, og hvordan det vil påvirke modellen, hvis forbeholdene ophæves. jeg håber virkelig i kan hjælpe...
  • Nervesystem i planter

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg sidder og laver aflevering om alkohols virkning på spiring af karse. I diskussionen skal jeg bl.a. komme ind på om planter har et nervesystem og hvorvidt dette kan bevises. Er der nogen der ved hvordan man evt. kan bevise det?
  • Brug for hjælp til "abduction"

    Forumindlæg
    Hej Alle.. Jeg skal aflevere min sidste engelsk aflevering i morgen og jeg mangler lidt hjælp... Jeg kan se, at der er et par stykker herinde som også har lidt svært ved "abduction".. Der er vel ikke nogen, der vil hjælpe mig lidt også? Mvh Nicoline
  • Hurtigt :) retning af fransk afl

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en fransk aflevering jeg gerne vil have en til at rette igennem hurtigst muligt.. Den er ca en side :) Håber der er nogle der vil være behjælpelige - det er B niveau fortsætter, så du skal helst have noget erfaring :)
  • Andengradsfunktion

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har et spørgsmål da jeg er ved at lave en aflevering. opgaven lyder således: Redegørelse for forskriften for en 2.gradsfunktion - og parametrenes betydning (a, c og d) for det grafiske billed. Er der nogen der kan hjælpe mig her? På forhånd tak :-)
  • Rentabilitetsnalyse (procent)

    Forumindlæg
    Jeg er igang med min aflevering og er simpelthen gået helt i stå. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man finder frem til de 166,1% i vedlagte billede (står i den skrevne tekst)? Jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er jeg har gjort.
  • Rentabilitetsnalyse (procent)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er igang med min aflevering og er simpelthen gået helt i stå. Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man finder frem til de 166,1% i vedlagte billede (står i den skrevne tekst)? Jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er jeg har gjort.
  • CIRKELDIAGRAM - HJÆÆÆÆLP!

    Forumindlæg
    jeg skal aflevere en aflevering i mogen. og jeg skal lave et cirkeldiagram : jeg skal først tegne en cirkel med en diameter på 10 cm. så skal jeg skravere 30% af arealet. hvor mange grader skal jeg så skravere? TAK PÅ FORHÅND!:).
  • Regning med bogstaver

    Forumindlæg
    Jeg står her og skal til at aflevere en aflevering, og der er simpelthen en opgave jeg ikke kan finde ud af. Jeg kan ikke huske hvordan man regner med paranteser og bogstaver. 4a * (a - 5b) + 20ab og (7a + b) - (7a - b)
  • Vigtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg glemte at vedlægge en kildeliste ved min synopsis aflevering... dumt dumt dumt... Men har selvfølgelig en, men er det bedst at udlevere den ved den mundtlige eksamens start eller lade helt være??? :S
  • R og S sætninger

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med en kemi aflevering omkring eddikesyre. og det eneste jeg mangler er R og S sætningerne for Eddikesyre(CH3COOH)og kan bare ikke finde det. Er der nogle der ved hvad R og S sætningerne er for eddikesyre (CH3COOH) på forhånd tak :)
  • eksponentiel

    Forumindlæg
    Heej Jeg sidder så stadig med den her aflevering og fatter endnu ikke en opgave. en eksponentiel udvikling er fastlagt ved at dens graf går gennem punkterne (3,11), og den har halveringskonstanten 4,689 bestem ligningen for den eksponentielle udvikling
  • Kondensation

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg sidder med en aflevering i bioteknologi, som er en blanding af kemi og biologi. Jeg er allerbedst til biologi delen og derfor driller dette kemi spørgsmål mig... Jeg er helt blank og håber der er en der kan give en hjælpende hånd. Jeg har vedhæftet en billede med opgaven, på forhånd...
  • Hastig funktionshjælp !

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen hjælpe med med 3 sidste små opgaver i min store aflevering . Jeg kan ikke finde ud af at lave disse sidste tre opgaver, så jeg håber nogle godhjertede kan hjælpe . please.

Søgninger relateret til matematik aflevering