Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19441 til 19460 af 39512
-
Opgave rettelse
ForumindlægHey, jeg tænkte på om der var nogle frivillige som er forholdsvis god til fysik - der vil se mine opgaver/afleveringer igennem i fysik, når der er behov for det? Jeg laver meget tit dumme fejl, selvom jeg ellers klarer mig fint. -
Opgave rettelse
ForumindlægHey, jeg tænkte på om der var nogle frivillige som er forholdsvis god til kemi - der vil se mine opgaver/afleveringer igennem i, når der er behov for det? Jeg laver meget tit dumme fejl, selvom jeg ellers klarer mig fint. -
Rapport om en sø!! Diskussion?
ForumindlægHej alle (: jeg er igang med min første store aflevering i biologi 1.g. Men, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte min diskussion? Og hvordan skal man forklare sine resultatet under diskussionen, så det bliver flydende? Håber på at der er nogle derude der kan hjælpe mig (: Hilsen Maria. -
optimering med uploadet fil
Forumindlægjeg er i gang med en optimerings aflevering, som består af 8 opgaver, jeg har lavet de 6 opgaver, men har prøvet og prøvet men kan simpelthen ikke finde ud af de her to opgaver, så håber i kan hjælpe mig. ville være utrolig vidunderligt hvis i kunne drenge :) kærlig hilsen pernille :) -
Vil du bruge 3 min på at se på mit postkort?
ForumindlægHej, Som aflevering skulle vi skrive et postkort til en. Jeg har valgt at skrive til min mor om min ferie. Vil du kigge det hurtigt igennem efter små fejl? :) Så er du søøøød Jeg har også i tvivl om hvad "man er vel studerende" hedder på tysk. -
Differentialregning
ForumindlægVi har en aflevering hvor vi skal svare på følgende spørgsmål men har ingen ide og kan ikke læse om det nogen steder på nettet: Forklar hvad ideen er med at gå fra formlen til bestemmelse af hældningen for den rette linje gennem 2 punkter til 3-trinsreglen. Vis det også grafisk. -
Vektorfunktioner! Hjælp!
ForumindlægHej alle:) sidder med en aflevering om vektorfunktioner og er helt lost håber der er nogle der vil hjælpe:) får afvide at linjen m: x = -3 + 2t og y = 2 - 7 Hvad er normalvektoren for m? angiv koordinaterne til det punkt hvor t = -4 nogle der kan hjælpe??? -
Hjælp med oversættelse fra dansk til engelsk- skal afleveres d. 8 september
ForumindlægEr der nogen der vil være så venlige at kigge min oversættelse igennem for fejl? Jeg har gjort det så godt jeg kunne, men er virkelig dårlig til at oversætte fra dansk til engelsk. Derfor vil jeg sætte stor pris på det, hvis en eller flere kunne hjælpe mig med at forbedre min aflevering. -
HASTER HJÆLP! Salte og ioner i vand.
ForumindlægI en aflevering for vores naturfagpakke har jeg fået punktet -gør rede for hvilke ioner og salte der er i forskellige typer vand og hvilke fordele og ulemper de har . Med vandtyper tænkes her på grundvand, vandhanevand og drikkevand på flaske. Nogen der har en god idé til hvor man kan finde det... -
Foskellen på jødisk/kristne og den muslimske skabelsesberetning
ForumindlægHej, jeg skal lave en aflevering i kristendom, og jeg undrer mig over dette spørgsmål. Hvad er forskellen på den jødisk/kristne skabelsesberetning og den muslimske skabelsesberetning? Jeg har skrevet om hvad lighederne er, men nu mangler jeg kun forskellen, og så er jeg færdig! Håber at I vil hjæ... -
En folkevise?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal lave en aflevering om fokeviser, og anlysere en folkevise. Jeg vil spørger jer om I tilfældigves kender en nem og "kort" folkevise, som jeg kan brug? Tak for hjælpen på forhånd! hilsen Annabell -
Økonomi - tabel
ForumindlægHej alle, sidder her og sveder over min aflevering i samfundsfag. Vi har fået udleveret et skema hvor vi skal undersøge den økonomiske situation i DK, er der nogle som kan hjælpe med hvad jeg skal inddrage og hvordan. Det ville være en stor hjælp, på forhånd tak! -
Bølgelængde
ForumindlægJeg har et spørgsmål i en aflevering, der hedder: "Bølgelængden af varmestråling kan fx være 900nm. Hvilken frekvens svarer det til?" Men når der kun er oplyst bølgelængden, hvordan finder jeg så frem til frekvensen? På forhånd tak for hjælpen! -
Korrektur af kronik (1 side)
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med en kronik som jeg skriver i forbindelse med en dansk aflevering. Jeg ville derfor kort høre om en venlig og sød sjæl, ville læse korrektur igennem. Det er kun indledningen og redegørelsen, det vil sige at det kun er en enkel side den er på. -
real madrid og asien
Forumindlægheej har en aflevering om real madrid og asien. ved ikke hvad jeg skal hvor jeg kan finde nogle oplysninger fra. nogen der kan hjælpe miig eller ved noget om det:) håber meget gerne i kan hjælpe -
Største værdi - Funktioner
ForumindlægJeg har lidt problemer med en opgave i min aflevering. Opgaven lyder på, at jeg har 3 eksponentielle funktioner tegnet ind i en graf. Jeg skal dermed finde den største b og a værdi. Opgaven og grafen er vedhæftet. Mvh. Klaus N -
En indledning
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lige i gang med at skrive min dansk aflevering for denne måned, og jeg synes selv mit indlednings afsnit er lidt for langt. Det fylder 14 linjer, er det for langt et indledningsafsnit? På forhånd tak for hjælpen. //Nadja -
Beregning af eventuelle skæringspunkter
ForumindlægJeg har en eksamenopgave for som aflevering og er gået i stå ved opgave b. Opgaven står vedhæftet forneden. Det drejer sig om at bestemme koordinaterne til eventuelle skæringspunkter med akserne. Håber der er nogen der har nogen bud på hvordan skæringspunkterne kan beregnes? på forhånd tak :) -
Opgave ;)
ForumindlægHeeejsa! Kort sagt ville jeg høre om der er nogen der ude som har lyst til at rette min engelsk aflevering?? den er på 1000 ord ;) Ville være rigtig dejligt hvis i gad, for er ret dårlig til engelsk! -
en bette ligning som viste sig at være svær.
ForumindlægHej har fået en aflevering for og kan ikke finde ud af en opgave. Det er til Torsdag. (Det hele plus 2/3) - 1/3 = 10. En betengelse er at det hele er et helt tal. Jeg tror det er 10=(x+2/3)-1/3 ligningen er men er ikke sikker. skal have en ligning det er opgaven. Med venlig hilsen Camilla
