Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19461 til 19480 af 39512
-
Eksponentiel aftagende opgave!
ForumindlægJeg har fået en aflevering for til d. 04. september, hvor en af opgaverne lyder således: På premieredagen for en film var der 5000 tilskuer. På 3 dagen var der 2000 tilskuere. Hvor mange tilskuere må man regne med der er på den 7. dag, hvis det er en eksponentiel aftagende funktion? -
Vektor regning
ForumindlægHar denne opgave, som er det sidste i afleveringen, og som jeg ikke kan finde ud af, derfor søger jeg HJÆLP! :) opgaven lyder således: En trekant har punkterne A(0,0), B(5,2) og C(3,t) c) Beregn t, så C ligger på linjen AB på forhånd mange tak :) -
Plagiat?
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål omkring plagiat jeg sidder og laver en aflevering hvor jeg skal fortælle lidt om nogen nøgletal og er det lovligt at forklare det lidt ligesom i bogen eller gælder det som plagitat det er altså en bog vi bruger i undervisningen? tak på forhånd -
Reducering
ForumindlægHar 2 stykker i en aflevering der driller Reducering af disse 2 udtryk: Nr 1. -8x-(2x-3y)(-y-4)-2y(6+x) Nr 2. (x + y - x2)(x + y) + y(x - 1)2 -
Afsætning længde
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og har skrevet en afsætningsaflevering fra et eksamensæt. Nu hvor jeg er færdig, tænkte jeg det kunne være interresant hvor lang sådan en aflevering skal være. Jeg er nemlig nået op på 5000 ord og jeg begynder derfor at tænke på om det er for langt? Tak på forhånd:D -
Bestem V som funktionen af r????
ForumindlægHejsa. Jeg har opgave til i morgen, og denne her har jeg kæmpet længe med. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det er en af de sidste opgaver i en kæmpe aflevering som jeg mangler. Jeg har vedlagt et billede af opgaven. På forhånd tak for hjælpen :) -
Reduktion (x²+y² ?! )
ForumindlægOk... Vi er nogle venner der sidder med en lille aflevering, og har et mindre problem. Hvilken produktform bruges til x²+y²?! Vi mangler denne lille ene ting, til et meget større stykke. Tak. -
REKTANGEL.
ForumindlægHejsa.. Har lige en lille repitations opgave. Jeg kan den simpelt hen ikke. Det er ikke en aflevering, den irreter miiq bare enormt meget. I EN REKTANGEL ER SIDERNE 4,0 CM OG 6,0 CM. BEREGN DEN SPIDSTE VINKEL MELLEM DIAGOLANERNE Nogen som kan finde ud af den -
Ligevægtsloven for redoxreaktioner
ForumindlægGælder ligevægtsloven også for redoxreaktioner på samme vis som for reaktioner mellem rene, faste stoffer? Jeg har fået et spørgsmål i en aflevering, som jeg ikke helt kan gennemskue om er et trick, og i min bog står der ikke noget om nogen forskel, så jeg er ret meget i tvivl. -
Fra lommeregneren til computeren
ForumindlægHej, På min super smarte TI- Voyage 200 kan man jo lave grafer og alt muligt andet avanceret - men hvordan får jeg dem over på min computer så jeg kan sætte dem ind i f.eks. en aflevering :) På forhånd tak for hjælpen :) -
parentes
ForumindlægHej alle sammen jeg har en aflevering for til i morgen og jeg har svært ved denne opgave: Sæt mest mugligt uden for parentes: 1. 3c2-12ca 2. 8a2-42a 3. -15ab-20b 4. 24bc - 6c2d 5. -9xb+6a 6. 2cb - 4ab2 -
MÆRKELIIG LIGNING =)
Forumindlægx^4 - 17x^2 + 16 = 0 forstår bare ik den her ligning ? Også er der lige den her ligning: x^6 + 9x^3 + 8 =0 PLEASE HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP =) dt er til en aflevering & jeg bare blank.. -
Bestem forskriften for f?
ForumindlægHej. Jeg har virkelig brug for noget hjælp! Jeg er igang med en aflevering om andengradpolynomier. Jeg skal besteme forskriften for f, når f går igennem punkterne A(1,4) og B(3,6) - hvordan gør jeg det? Er med på jeg skal isolierer både a og b. -
Hjælp
Forumindlæghej alle Jeg har fået en aflevering for hvor jeg skal finde 2 selvvalgte kilder som ikke er i Fokus 2. Jeg går på gymnasiet i 2.g og er virkelig lost. Analyserne af de 2 kilder skal handle om oplysningstidens filosofiske strømninger. Er der nogle som vil være søde og finde to kilder til mig?... -
Navn på stoffer.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min kemi-opgave. Jeg har aldrig været god til kemi og nu skal jeg fortælle noget om stofferne H3C, CH2 og HC i min aflevering til på mandag. Nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tusind tak. -
2g 2.gradspolynomier, potensfunktioner osv.
ForumindlægHej. Jeg har en matematikaflevering til mandag, som jeg har store problemer med.. Afleveringen findes på linket http://peecee.dk/?id=71375 - Håber i vil hjælpe med bare nogen af opgaverne - en enkelt er langt bedre end ingenting :) -
Rette én sætning
ForumindlægHej Jeg skal i min tysk-aflevering skrive "De er forelskede i hinanden", og har oversat det til "Sie sind in einander verlieben". Men jeg synes det lyder en smule underligt - er der en bedre måde at skrive det på? :) -
Problemformulering
ForumindlægJeg er igang med en aflevering, og jeg sidder lidt fast med en problmformulering. Jeg skal redegøre, analysere og vurdere. Min opgave er "Unge giver SF jordskredssejr" Er der nogen der har et eksempel på en problemformulering? -
HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal lave en aflevering. hvor jeg skal aflevere en oversættelse og så er jeg gået i stå ved en sætning, som lyder således: og så var der dem. Håber der er nogen, som kan hjælpe med at oversætte det så det kommer til at lyde fornuftigt. -
opgave: politisk rådgiver
Forumindlæghvis I fik stillet sådan en opgave: Vælg et parti. Forestil dig at du er politisk rådgiver for netop dette parti. Skriv et notat, der indeholder en begrundet strategi for hvordan netop partiet skal komme til at fremstå som en vinder. er bare helt tom og skal lave aflevering om det - hjælp!
