Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 19461 til 19480 af 33808
-
10 ord ca.
Forumindlæghvis i skulle komme med 10 ord, som beskriver en dansker hvad skulle det så være? -
HASTER ord-rettelse
ForumindlægNogen som vil rette dette ? Det er til imorgen.regulare: (can, could?). breath. blink. burp. wistle. wink. (use?). sneeze. fart. yawm. snore. taste. touch. curse. glare. cringe. walk. hop. jump. amble. hike. saw. mic. clean. roar. rail. shout. scream. love. hate. paint. irregulare: eat, ate, eate... -
MA
Forumindlægheeejj Jeg har brug for hjælp til min MATEMATIK eksamensopg. En der kan måske kan give mig privat undervisning i mat.. Har brug for hjælp inden d. 10 juni den første del af opg er vedhæftet... hvis da nogen da forstå opg'en må de meget gern skrive tilbage =) -
(2) Udsagnsord - Fremtid
Forumindlæg1. Vi går ikke, før (not until) barnepigen kommer. - We will not go until the nanny comes. 2. Hvad sker [der], hvis vi ikke hjælper hinanden? - What happens, if we not help each other? 3. Vi bliver her, indtil du fortæller os sandheden. - We will stay here, until you tell os the truth. 4. S... -
Bøger til sso
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart til at skrive sso i biologi under cellebiologi, hvilket er et ret bredt emne i sig selv. Har gået og tænkt på noget med immuncellers reaktion mod bakterier og vira osv. eller planters immunforsvar. Tænkte på om der var nogle gode bøger, velegnet til dette formål, specielt... -
En lille oversættelse
ForumindlægIkke nogen stor opgave, men ville lige høre om der var nogle der havde forslag :) Harold Pinter er kendt for en række skuespil, som har mange fælles træk. Det er et typisk element i dem, at der optræder en form for ydre trussel: for eksempel imod et parforhold eller imod en eller flere personer... -
med ly eller uden ly?
Forumindlægjeg forstår det simpelthen ikke. kan ikke understrege eller lign. fatter det ikke? tasted the soup (careful) but it tasted (wonderful) . -
hjælp til kemiopg
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål angående kemi som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. 1) betydningen af ion-dipol bindinger i forbindelse med solvatisering 2) forklare ringspænding og hvorfor dette har særlig betydning for ringe med tre eller fire ringatomer. 3) Kende til anvendelsen af Lindl... -
Korrekt?
ForumindlægHej Jeg forstår ikke rigtigt, hvornår der skal binde streg i mellem fx: Den 13-årig pige The 13-year-old girl og hvorfor er der ikke s på year.? Nogen som kan komme med nogle regler.. -
delta G
Forumindlæghvad vil vil det sige om en reaktion hvis min delta(f)G^0 er negativ. kan man sige at den er spontan. men hvorfor? -
jane austen - pride and prejudice
ForumindlægHej Er der nogen, som kan give mig et referat af Pride and Prejudice? på forhånd tak -
Afrika i kolonitiden
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal til AT-eksamen på fredag, og vil gerne være forberedt på det værste ;) Derfor har jeg nogle spørgsmål, jeg håber i kan hjælpe mig med: Hvilke råvarer søgte kolonimagterne i afrika? Hvordan fik kolonimagterne Afrika? Hvordan foregik slavehandlen i Afrika? Hv... -
matematik hjælp
ForumindlægHejsa.. Jeg havde i denne ferie tilmeldt mig et tredags matematikkursus for Mat A stx, for at kunne forberede mig til 3.g, da jeg ikke er så stærk i dette fag.. Men uheldigvis er kurset blevet aflyst da der ikke var nok tilmeldte.. SÅ jeg står nu og ved ikke rigtig hvad jeg så skal gøre for at få... -
Søger hjælp i mat, fys, kem og dansk
ForumindlægHejsa! Jeg skal gå i 2.g efter sommerferien... Har lidt problemer i de nævnte fag og ville bare spørge om nogen evt. kunne være interesseret i at hjælpe mig med lektier i fagene..? Jeg tænke på efter sommerferien? Hver gang jeg havde brug for hjælp til lektier kunne jeg ringe til dig, og vi kunne... -
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
Har brug for hjælp
ForumindlægHej har du mod på at hjælpe mig med matematik på b-niveau. Jeg kører gerne til alt mellem Roskilde, Slagelse og Kalundborg. Det skal helst være nogle gange om ugen - ca. 3 timer hver gang. Hvis du bor i Kbh...skal det helst være 1 gang pr. uge i min. 5 timer. Du skal starte hurtigst muligt. Beta... -
La hija del puma
ForumindlægHej skal oversætte en masse sætninger, men der lige nogle som giver mig nogle problemer: 1. Her blev Mateos søn født - Aqui nació el hijo de Mateo, vil jeg mene er det rigtigt? 2. Ingen vidste om Mateo var i live - Nadie sabía sobre Mateo estaba con vida. er det præteritum eller imperfektum på... -
oversættelse af tider
ForumindlægNogle der ved, hvad forskellen er på de her futur tider? Hvornår skal man bruge det ene, hvornår skal man bruge den anden? - je parlerai - j'aurai parlé - je vais parler -
Udtrækning ved skr. eksamen??
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi også skal til udtrækning ved de skr. eksaminer, da der er for mange af dem i forhold til de mundtlige (en fra min parallelklasse skal op i matB, samfA, engB, tyA, dansk og bioA, seks skriftlige!). Kan det virkelig passe? -
Økonomi (polit) eller Aktuar
ForumindlægJeg er blevet optaget på økonomi studiet i år, men er meget i tvivl om det er det rigtige, tænker om jeg hellere skulle have taget aktuar studiet. En aktuar får en del mere i løn. Men har jeg spildt et år, tænkt at skifte om et år, jeg har jo så læst økonomi og har haft matematik her, er det ikke...
