Søgning på: italiensk eksamen. Resultater: 19481 til 19500 af 34347
  • Vækstrate og eksponentiel vækst

    Forumindlæg
    Hejj Jeg har en eksamen i morgen og skal derfor forberede mig på nogle forskellige emner. Er der nogen der kan forklare mig hvad "Vækstrate og eksponentiel vækst" er? og hvad "Binomialsandsynlighed" går ud på... tak på forhånd
  • Erhversøkonomi Niceau C

    Forumindlæg
    Har stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd
  • Anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning

    Forumindlæg
    Hej - jeg er i gang med et MAT A mundtligt eksamens spørgsmål, hvor jeg bl.a skal give eksempler på anvendelse af 1. ordens lineære differentialligning - har brug for hjælp til dette?
  • novelle hvor skæbnen indgår

    Forumindlæg
    Hej Jeg har til dansk mundtlig eksamen trukket emnet skæbne hvor jeg skal finde en novelle hvor skæbnen spiller et spil. håber der er nogen som har en ide til en novelle. På forhånd tak
  • Eksamensopgave om hinduisme eller islam

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har læst på lærerseminariet, som har skrevet en opgave om hinduisme eller islam til eksamen på 3. årgang? Haster rimelig meget. Jeg betaler selvfølgelig hvad end vedkommende kræver. Venlig hilsen Jan.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Mangler en novelle eller en reklame, til eksamen under emnet "det anderledes". Nogen idder? Det kan f.eks. være noget om at være anderledes eller noget andet. Kom med alle forslag. Mange tak
  • Eksponentielvækst

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder lige og forbereder mig til eksamen på MAT A. Jeg har et spørgsmål der lyder således: Redegør for eksponentiel vækst Redegør for renteformlen Hvad skal jeg komme ind på? (': Mvh.
  • Hvis man dumper et adgangsgivende fag?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er nysgerrig på om, hvis man dumper et fag til eksamen eller i det hele taget, om det så stadig er muligt at komme ind på en uddannelse, hvor det er et krav? Kan man tage den om eller lignende? Vh. Katrine:)
  • Indekstal - HJÆLP

    Forumindlæg
    Har fået dette spørgsmål: Forklar hvordan procentvis ændring kan findes ud fra indekstal Det er en del af min mundtlige eksamen, og matematik er bare ikke lige mig.. Nogen der kan hjælp, evt har notater eller en formelsamling ?
  • HJÆLP TIL FAMILIE-ARVERET

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har brug for hjælp til Familie-arveret eksamen, og vil høre om der er en der har tid til at undervise mig i 1-2 dage. Det er selvfølgelig mod betaling! Mvh. Jurastuderende
  • Pressefoto

    Forumindlæg
    Hey derude! jeg leder efter en god analyse model til et pressefoto. Det skal være lidt mere end de normale standard billede analyse da jeg skal bruge det til eksamen. Tak på forhånd.
  • FSA Fysik/kemi mdt. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg kunne godt tænke mig at få hjælp til hvad man fx kan starte med at sige til fysik/kemi eksamen mdt. i emnet magnetisme og atomfysik. På forhånd tak :)
  • Forsøg

    Forumindlæg
    Hejsa Kender I nogle gode forsøg til emnet salte? Skal til eksamen om nogen uger og sidder lige og kigger på mine forsøg. Jeg havde kun tre til emnet..... Tak på forhånd..
  • Kim Fupz Aakeson - Vædderen?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan give mig nogen forslag til hvad jeg kan perspektivere novellen "vædderen" med? Det er fordi jeg er igang med min synopsis op til eksamen. Please svar.
  • Europæisk middelalder og kulturmøde

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket en tekstsamling inden for emnet "Europæisk middelalder og kulturmøde". Hvis der er andre der forbereder eksamen inden for nogenlunde samme emne kan vi jo bruge denne tråd til idéer.
  • Trigonometriske funktioner: MODELLERING

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg leder efter et modellerings eksempel til trigonometriske funktioner, som kan bruges til min mundtlige eksamen. Altså f.eks. i henhold til bølgerhøjder, sol eller andet.
  • Hjælp til analyse af kortfilm

    Forumindlæg
    Hej vi er to drenge der skal op til eksamen og vi vil gerne have hjælp til at analysere en film som hedder "Koma" Håber der er nogen der gider at hjælpe eller bare give os en analyse model? :-)
  • underemne i engelsk til career

    Forumindlæg
    som overemne har jeg trukket emnet career i engelsk og jeg ved virkelig ikke hva jeg skal vælge som underemne for det skal også være noget som jeg kan undersøge. det er til min eksamen,
  • Fe3+

    Forumindlæg
    Hvad er navnet på Fe3+ og Fe2+? Jeg ved godt man kalder dem jern(lll)ioner og jern(ll)ioner, men er det bare det? Altså hvordan skal man sige navnet til en eksame, jern-tri-ioner eller jern-3-ioner?
  • "Patienten" af Mads Brenøe

    Forumindlæg
    Jeg ville lige høre om der er nogle der skulle ligge inde med en analyse af "Patienten" af Mads Brenøe, jeg skal bruge den til min dansk eksamen her om nogle uger :) på forhånd tak.