Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 19481 til 19500 af 39386
  • Driller virkelig meget!

    Forumindlæg
    hejsa sådan lyder opgaven og det er den sidste opgave til min aflevering til imorgen :) løs ligningen log(3x^2-3x-35)=0 ved bare ikke hvordan jeg skal håndterer det :S facit x=-3 og x=4
  • Hypotenuse, geometri grundlæggende

    Forumindlæg
    Hejsa jeg har brug for hjælp til nogle opgaver til en aflevering. De er simple men jeg kender ikke formlerne. I en retvinklet trekant har kateterne a og b længderne 6 og 8. hvor lang er hypotenusen C?
  • Omvurdering af danskaflevering

    Forumindlæg
    Jeg har en dansklærer som jeg synes virkelig vurderer vores opgaver alt for lavt. Derfor vil jeg spørge om der er en dansklærer herinde eller i hvert fald en erfaren danskelev der vil læse min seneste aflevering igennem og omvurdere den?
  • Filmreklamens opbygning

    Forumindlæg
    Jeg har en aflevering, hvor jeg skal lave analyse. Der skal der bl.a. indgå opbygning af reklamen. Jeg kan kun finde en skabelon til en billede reklame, men det er jo ikke det samme. Håber på at jeg kan få noget hjælp for jeg er lidt blank lige nu. På forhånd tak :)
  • Professor Hieronimus

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har været en kæmpe kegle og har overset en dansk aflevering om tematik i Amalie Skram's Professor Hieronimus. Er der nogen som helst der kan hjælpe med at lave tematik til den? Tak på forhånd. :-)
  • Det haster....Universets alder.

    Forumindlæg
    Hej derude, håber at I kan hjælpe mig med noget. Det er en fysik aflevering til imorgen. Så det haster! Jeg vil gerne vise, hvordan man kan beregne Universets alder (13,7 milliarder), og jeg har vedhæftet filen. Men det ser ud til, at resultatet er forkert...hjælp!!!
  • Differialregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder i den situation, at jeg slet ikke kan finde ud ad differitialregning og den her opgave er den sidste i min aflevering og den volder mig store problemer, da jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gøre...
  • AT hatte hvad dækker det over????

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke komme i gang med min aflevering da det handler om at hatte at komme fra en normalvektor til retningsvektor og omvendt Jeg får at vide jeg bare skal hatte, men hvad menes der med det? hvad skal trykke på lommeregner please hjælp... På forhånd mange tak...
  • Iltbinding - HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    Jeg har fået en aflevering, hvor jeg har fået spørgsmålet: - Figur 2 viser relationen mellem temperaturen og iltbindingskurvens forløb. Forklar hvilken betydning temperaturen har for arbejdende væv. Figuren er vedhæftet som en fil.
  • Ulighed

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er ved at skrive en stor opgave, og jeg håber, at der er en venlig sjæl, som vil hjælpe mig. Jeg har brug for hjælp til, hvad jeg eventuelt kunne komme ind på i min aflevering. Opgavebeskrivelsen er vedlagt. På forhånd tak!
  • Find b og c når man kender toppunkt?

    Forumindlæg
    Jeg en aflevering for og en af opgaverne lyder som forneden. Håber en venlig sjæl kan hjælpe. Grafen for f(x)= -2x^2+bx+c har toppunkt i (-1,-8). Bestem koefficienterne c og b, og tegn derefter grafen for f.
  • Selim Özdogan: Im Juli

    Forumindlæg
    hej jeg har en tysk aflevering for til tirsdag, og jeg klumser rundt i teksten og er lidt forvirret,, ;S er der en/nogle der vil være så søde at skrive et referat af den,. hvis nogen har læst den ? det er hekt iorden hvis det er på dansk,. På forhånd tak ! ;D
  • Lektie hjælp søges!

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg er en pige på 21 år som læser mat A, og har problemer ´med afleveringerne. Nogen der har lyst til at tjene nogle penge? Jeg betaler rimeligt. :D Jeg bor i odense. Håber at høre fra dig. Mvh. Katrine Lindvig.
  • beatmarkører og modrytme ?

    Forumindlæg
    hej jeg skal lave en aflevering om sangen smuk og dejlig af Anne Linnet. jeg skal fortælle hvilke instrumenter der spiller modrtme og hvilke er er beatmarkører, og det har jeg meget svært ved. håber der er nogen der kan fortælle mig det :S. på forhånd tak
  • Eksamens opgave sættet i kemi - fotografiske processer

    Forumindlæg
    Hej... Er der nogen der kan hjælpe mig med noget kemi, der handler om fotografiske processer... Opgavesættet er fra eksamen i kemi maj 2004... Dette haster, da jeg snart skal sende min aflevering til min lærer!!!! Hilsen Love-All-We-Need
  • Udled en formel for længden af en korde i en cirkel - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en aflevering, hvor jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal udlede en formel for længden af en korde i en cirkel. Kan det passe at man skal bruge cosinusrelationen? Jeg vedhæfter lige billdet af opgaven. På forhånd tak for hjælpen!
  • Gennemtjek af gramma fejl i tysk afl

    Forumindlæg
    Hej alle derude :) Jeg er igang med en tysk aflevering har indtil videre skrevet en side på tysk ville høre nogen om de ville læse denne igennem for evt fejl jeg ikke har set :) Jeg sender den som privat besked. Håber nogen derude vil hjælpe :-)
  • Haster - syrer og baser!

    Forumindlæg
    Hejsa :) Lidt pinligt spørgsmål måske, men hvordan påviser man syrer og baser? (er det det med OH- ionen ved baser eller?) - det må gerne være meget grundigt besvaret, da det er et spørgsmål en aflevering (: Hvad er en indikator? - må også gerne være meget grundigt besvaret. På forhånd tak c"...
  • Polær molekyler

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en kemi aflevering for til imorgen, hvor vi skal gør rede for molekyler der er polær, hvordan ved jeg om molekyler er det?, nogen der kan hjælpe plzzz... her vedhæfter jeg opgaven. det er opgave 5 og 6.:):)
  • Reducere brøker

    Forumindlæg
    Sidder med dene ene opgave i min aflevering som jeg ikke kan få til at give mening - nogen som kan hjælpe? Udregn og reducer følgende udtryk: 2x-3 / 2 * 8 / 2x

Søgninger relateret til matematik aflevering