Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 19501 til 19520 af 33479
-
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
Har brug for hjælp
ForumindlægHej har du mod på at hjælpe mig med matematik på b-niveau. Jeg kører gerne til alt mellem Roskilde, Slagelse og Kalundborg. Det skal helst være nogle gange om ugen - ca. 3 timer hver gang. Hvis du bor i Kbh...skal det helst være 1 gang pr. uge i min. 5 timer. Du skal starte hurtigst muligt. Beta... -
La hija del puma
ForumindlægHej skal oversætte en masse sætninger, men der lige nogle som giver mig nogle problemer: 1. Her blev Mateos søn født - Aqui nació el hijo de Mateo, vil jeg mene er det rigtigt? 2. Ingen vidste om Mateo var i live - Nadie sabía sobre Mateo estaba con vida. er det præteritum eller imperfektum på... -
oversættelse af tider
ForumindlægNogle der ved, hvad forskellen er på de her futur tider? Hvornår skal man bruge det ene, hvornår skal man bruge den anden? - je parlerai - j'aurai parlé - je vais parler -
Udtrækning ved skr. eksamen??
ForumindlægI dag fik vi at vide, at vi også skal til udtrækning ved de skr. eksaminer, da der er for mange af dem i forhold til de mundtlige (en fra min parallelklasse skal op i matB, samfA, engB, tyA, dansk og bioA, seks skriftlige!). Kan det virkelig passe? -
Økonomi (polit) eller Aktuar
ForumindlægJeg er blevet optaget på økonomi studiet i år, men er meget i tvivl om det er det rigtige, tænker om jeg hellere skulle have taget aktuar studiet. En aktuar får en del mere i løn. Men har jeg spildt et år, tænkt at skifte om et år, jeg har jo så læst økonomi og har haft matematik her, er det ikke... -
Almen dannelse
ForumindlægEr det kun i gymnasiet, man "lærer" almen dannelse, eller er det også meningen at htx, hhx og hf (dvs. de gymnasiale uddannelser) skal indeholde nogle elementer af almen dannelse? God påskeferie! -
Opdeling i oxidation og reduktion?
ForumindlægHvordan opdeler man disse reaktionsskemaer i en oxidation og reduktion? Cl2 + 2Br- --> 2Cl- + Br2 og Br2 + 2I- --> 2Br- + I2 -
Kronologi om Den Sorte Død
ForumindlægEr der nogen der har en beskrivelse af hvordan, hvornår og hvor pesten kom. P.S. jeg kan bruge alt info men jeg har IKKE tænkt mig at sidde og læse det op kronologisk selv, men jeg kan sikkert godt selv omskrive det. -
medicin i Tyskland
ForumindlægHvor kan man se adgangskvotienter for Medicin studiet og tandlægestudiet i fx Hamborg universitet? Og hvor mange antal ansøgere er der plads til? -
Oversættelse
ForumindlægHey.. ;) Nogen der kan oversætte dette for mig ? Mange tak :) • Adobe Photoshop tools used to modify contrast (stronger) • Tracing of photo in Adobe Illustrator CS2 • Technique is called Tracing, with the pen tool, Live Trace and other tools • A vector (this is important so read about vector... -
Ret fejlene i følgende sætninger.
ForumindlægHej. Jeg kan godt se at det lyder meget forkert når jeg læser sætninger op, men kan ikke rette fejlene.. Så jeg håber at der er nogen som er søde at hjælpe mig med at finde fejlene og forklare rettelserne? Her kommer de: I dislike to go by bus, but i cannot afford buying a car. She is visitin... -
Matematik- Keglesnit
ForumindlægHej, jeg er gået komplet i stå i en opgave omkring keglesnit. Jeg er blevet stillet følgende opgave: Med udgangspunkt i en kegle med højden h = 15 cm og en grundflade diameter på 7,5 cm, skal i fastlægge 4 keglesnit så i får en: Cirkel. Parabel. Ellipse. Hyperbel I skal finde ligningen og tegn... -
hvilken linje
ForumindlægHejsa allesammen ! (: Jeg ville bare spørge om der ikke findes en sådan side, hvor man kan lave en slags spørgeskema måske og derved finde ud af, hvilken studieretning, der ville passe bedst til en ? -
Gennemsnit
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor høj gennemsnittet skal være, når man gerne vil være farmaceut i 2008? -
Tysk stil
ForumindlægEr der nogen der er så venlig og selvfølgelig har tid til at rette min tyske stil? På forhånd tak!! :) Ich gehe auf das 10.Klasse und hoffe, danach eine Platz auf HF Odense Katedrals Schule. Nachdem ich habe gehe auf die Schule im zwei Jahre, ich will gehe auf ein Universität. in der Zukunft... -
Nemt og kort opgave!
ForumindlægEr mit bud rigtigt?: Understreg det korrekte ord: (The/those) cars I saw yesterday (were/where) great. (It's/its) good to see you! You will (probably/properly) make it! Happy birthday (too/to) you. Did you (see/saw) the (high/tall) man over (their/there). Have you ever worn (a/an) unifo... -
Hvem er min censor?
ForumindlægDet er en matematik lærer: 998-OL -
krig i 1976
ForumindlægHar et lille problem, jeg håber i kan hjælpe med.. Hvad prægede området ved Rio Grande i 1976? Var det evt immigration? På forhånd tak. -
ordets betydning?
Forumindlæghvad betyder metaforer ?
