Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 19561 til 19580 af 134825
-
skr, eksaminer
Forumindlæghej.. er der nogle der har datoerne for de skr. eksaminer for stx ? bare dansk, mat, Fys, og engelsk B -
engelsk oversættelse (er lavet, skal bar ses igennem)
Forumindlæghejsa..vi har om Hamlet i engelsk lige nu.. vi skal lave en oversættelse (først til fredag) men jeg har lavet den, har ikke selv kigget den igennem endnu.. men håber der er en herinde der vil gøre det for mig..men her kommer den..den danske:Den traditionelle Hamlet er en forpint, bleg, sortklædt ... -
bestem tallene a,b og c i et polynomium
ForumindlægHej, nogen som kan hjælpe mig i gang med denne opg? -
hejsa jeg skal lave en biografi i engelsk HJÆLPPP MIG
ForumindlægJEG SKAL lave en en biografi i engelsk jeg skriver om Marilyn Monroe OG JEG Ville spørge om i havde nogle ideer, hvordan jeg starter min biografi PLSSSS HJÆLPPP MIGGG -
Gør rede for hver af graferne A, B og C
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal gøre rede for hvilke forskrifter, som passer til graferne (uden hjælpemidler). Dette er jeg meget dårlig til, og ved slet ikke, hvordan jeg skal formulere, hvorfor det forholder sig sådan. Opgaven er vedhæftet. Håber I vil hjælpe :) -
Jeg har denne opgave, og mangler at besvare b og c
ForumindlægTjek vedhæftet billede -
andengradspolynomier og a, b, c og d betydning, HASTER!
ForumindlægHej Er der nogle der vil kigge denne opgave (vedhæftet) igennem og se om det er rigtigt! -
Klage
ForumindlægJeg vil gerne klage over min årskarater i skriftlig engelsk, som skal være 12 i stedet for 10. Er det for sent at gøre det nu? Jeg ville gerne have ventet til jeg fik snakket med min lærer, men hun svarede hverken på min mail eller da jeg spurgte ind til det til eksamen. Kan jeg bare skrive et kl... -
Hjælp til bevis for differentialkvotient af f(x)= b*e^kx
ForumindlægNogen der kan beviset for differentialkvotient af f(x)= b*e^kx og forklare det simpelt? :) Har indtil videre følgende, som nok ikke er helt korrekt: ?y= e^(kx0+h)-e^(kx0) as= ((?y)/(h))= ((e^(kx0)*e^(kh)-e^(kx0))/(h)) as= ((e^(kx0)(e^(kh)-1))/(h)) as= ((?y)/(h))= k*e^(kx0)*((e^(... -
FSA Eksamen IMORGEN!!, MANGLER FORSØG
ForumindlægEr der nogen der har forsøg i magnetisme, og kun forsøg, folk bliver ved med at give links til hjemmesider som beskriver hvad det er, jeg har kun brug for forsøg, skal til eksamen imorgen, og har kun 2 forsøg med magnetisme man skal have mindst 4. Tusse Tak! :D P.s hvis i har nogle forsøg i a... -
Eksamens emne, die richtiche Gesellschaft
ForumindlægHej, jeg har trukket die richtiche Gesellschaft (det rigtige selvskab) til eksamen men mangler at vælge et fordybelses område, det kunne være en film, en novelle eller lign. Kunne handle om unge og problemer i samfundet, hvordan folk påvirker hinanden. Håber på at der er nogen som kan hjælpe mi... -
Læse op til 9. klasses geografi-eksamen
ForumindlægHej alle! Har netop fået at vide jeg skal op i geografi som udtræksfag til eksamen. Jeg er 9. klases elev. Jeg ville høre, om nogle har nogle råd til gode sider eller bøger, der er værd at læse i? Og hvilke emner, der skal terpes på? Vil være utrolig taknemmelig for alle svar :-) -
Hvorledes spiller fysik og engelsk, sammen ift. forståelsen af emnet om månen?
ForumindlægHvorledes spiller fysik og engelsk, sammen ift. forståelsen af emnet om månen? -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Matematik b-niveau studentereksamen December 2008
ForumindlægHej, jeg er i gang med en aflevering i matematik, og vil høre om der ikke er en som kan hjælpe mig med Opgave 1,2,3,9,10 og 12 Jeg forstår dem nemlig ikke rigtig. Opgave 1 lyder: To funktioner er givet ved f(x)x200 og g(x)3x600. Bestem førstekoordinaten til skæringspunktet mellem graferne fo... -
Hurtigt spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægSkal op i historie på fredag, men er nu kommet i tvivl om jeg selv skal have alle teksterne med?? Eller får jeg udleveret den tekst jeg trækker? (går på gym) Har desuden hørt om en "ny lov" (eller hva det nu er) om at man må ha de noter man har skrevet hjemmefra med ind til eksamination... -
Mundtlig eksamen-Hvordan foregår det?
ForumindlægHej. Jeg skal til at afslutte mit første år på HF, og skal til matematik eksamen mundtlig c niveau i morgen. Da jeg har været syg de 2 sidste uger af skoleåret, står jeg nu her i vild krise. Jeg aner, for at sige det mildt, ikke hvordan sådan en eksamen foregår. Jeg ved, at det er noget med, at m... -
Impulsbevarelse i moderator (AT-eksamen)
ForumindlægVil det være relevant at inddrage impulsbevarelse i en kernereaktor, hvor der benyttes en moderator, som ny viden til AT-eksamen? Forskellige moderatorer har jo forskellige masser, og de vil derfor nedbremse/moderere neutronerne forskelligt. Er der evt. nogen der har nogen kilder om det? Det ... -
litteraturhistorie (perioderne) eksamen fredag
ForumindlægHej! Jeg skal op til danskeksamen fredag og vil selvfølgelig gerne inddrage perioderne, såfremt det er muligt... hørt det gør godt for karakteren... men hvordan finder jeg ud af om det er henholdsvis romantikken, modernismen eller en anden periode i en ganske almindelig tekst jeg får udleveret ti...
