Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 19561 til 19580 af 42938
-
fremlæggelse
Forumindlægtil en AT eksamen, hvad skal man egentlig fortælle -
Notater
ForumindlægMå man have notater til historie eksamen? -
CosSinCalc
ForumindlægMå man bruge den nævnte hjemmeside til eksamen? -
resume til dansk mdt.?
ForumindlægEr det relevant med et kort resumé til eksamen? -
Ap
ForumindlægHej er ap eksamen på papir eller på computer -
Storkastisk variabel X
ForumindlægHvordan løser man denne opgave til en mulig eksame? -
Rel eksamnen?
Forumindlæghey.. ville høre om der er nogen der har eksempler på tekster man kan komme op i i religion.. og give nogle råd omkring hvordan eksamen foregår?? er det vigtigt at have læst alle de tekster som der er opgivet?? eller er det baggrundstoffet der er vigtigst? det er jo ukendete tekster man kommer op... -
HJÆLP TIL AT RETTE KORT OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej er der en venlig sjæl som kunne bruge et par minutter på at rette den igennem? På forhånd MANGE TAK!! Teksten: Christian elsker at lave mad, og efter studentereksamen tager han til frankrig for at arbejde på en lille restaurant. En dag hvor christian skrællede kartofler, sagde hans chef... -
Snyd i ordblindstest
ForumindlægHej Er det bortvisningsgrund at man lader som om man er ordblind, altså ved at lave fejl med vilje i en ordblindstest for at få ekstra tid til eksamen? Jeg kender nemlig to fra min skole der har gjort dette. De har også gået på skolen sidste år hvor de afsluttede deres dansk eksamen med en bestå... -
Disposition NG-B
ForumindlægJeg skal op i naturgeografi på B-niveau i næste uge. Det er en 24 timers eksamen hvor man får udleveret nogle grafer, artikler etc til et af de emner man har haft i undervisningen, f.x. vulkaner eller fødevarer. Sagen er at jeg skal udarbejde en disposition som jeg skal give til censor og lærer... -
Eksamenssæt mat A STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksamen fra maj 2009 , til mat A ? :) -
fuck*ing nede over karakterer...
Forumindlæghey... var oppe til eksamen i dag, fik 4... er nede over det hvordan tackler man det? :( -
karakterer.. -Fair???
ForumindlægJeg har fået to 03 i matematik.. altså mundtlig og skriftlig.. Er det fair..? De sidste afleveringer fik jeg altså 8 i.. :s vil bare lige høre om nogen af jer har noget bedre at sige end: "Han har altid ret" som min rektor så smukt sagde da jeg gik op og snakkede med ham... -
Råd til hvordan man lærer spansk?
ForumindlægHej Har ret store problemer med spansk. Fik -3 til skriftlig årsprøve og 00 i mundtlig årskarakter. Generelt klare jeg mig ellers meget godt og får da også en del 10 og 12-taller i de andre fag. Er der nogle andre som har haft problemer med at lære spansk. Hvad har i gjort? -
Afgangsprøverne
ForumindlægHej allesammen. Idag fik jeg dårlige nyheder. Min klasse skal op til skriftlig engelsk,og mundtlig matematik. De er ikke lige de fag, som jeg er bedst til. Så kan i give mig nogle gode råd om, hvordan og hvad jeg skal forberede mig til. Håber i kan hj... -
årskarakter
Forumindlæghej alle jeg har lige fået årskarakter i 2.g.. oprindeligt har jeg mat på B, men jeg har opgraderet til A, tæller den årskarakter jeg har fået så nu i mat eller hvad -
Mat - ny reform
ForumindlægHejsa Jeg er bagud med et halvårs pensum i matB da jeg er startet midt i "semesteret"og skal dælme til at få læst det inden for den næste måned.. Men da jeg er på ny reform, er det sådan at inden eksamen får man udleveret eksamensspørgsmålene? Så man har een dag der hjemme og forbedre ... -
Utilfreds søges
ForumindlægJeg er netop i gang med at skrive en artikel, der giver udtryk for at lærere mener der er for meget tværfaglighed i det reformerede gymnasium. Det har givet udslag i nogle utilfredstillende resultater til eksaminerne. Til det ville jeg gerne stille nogle spørgsmål til en kommende 2. eller 3. g... -
besked
ForumindlægHej Jeg står i den nederen situation at jeg har været nærkontakt med en kammerat jeg var sammen med i søndags som så har testet sig positiv igår (mandag). Jeg har SRP eksamen imorgen og nu er min skole lukket så jeg kan heller ik nå at ringe ind. Vores SRP opgave vil alene blive vurderet hvis vi... -
Eventyr. Vurdering
ForumindlægHvad er jeres vurdeing af dette? Jeg er ikke færdig endnu, derfor jeg ikke har rettet igennem med komma :) Problemformuleringen ser således ud: Der ønskes en karakteristik af eventyrgenren, belyst af eksempler på både fransk og dansk. - Er den besvaret synes I? Folkeeventyr I dag læses og hø...
