Generelt

Snyd i ordblindstest

19. december 2017 af calliemoore (Slettet)
Hej
Er det bortvisningsgrund at man lader som om man er ordblind, altså ved at lave fejl med vilje i en ordblindstest for at få ekstra tid til eksamen? Jeg kender nemlig to fra min skole der har gjort dette. De har også gået på skolen sidste år hvor de afsluttede deres dansk eksamen med en bestået karakter, så skolen burde nok også undre sig over at de først melder sig ordblinde nu. Men kan de godt bortvises hvis skolen finder ud af det?

Brugbart svar (0)

Svar #1
21. december 2017 af Anders521

Det afhænger nok af skolens regler mht snyd.


Brugbart svar (1)

Svar #2
21. december 2017 af Smut1

Jeg vil gerne erkende, at jeg selv har gjort mig lignende overvejelser før, og af den grund, kan jeg fortælle dig, at du skal passe meget på med dine anklager, også selvom du aldrig kunne overveje at sige dem højt. Jeg vil ikke bruge metaforer så som at stjæle, idet det at snyde til en eksamen er langt værre end at stjæle, bortset fra at man hovedsageligt snyder sig selv.

Glem dine klassekammeraters kompetenceudvikling et øjeblik, øje for øje (…), har alligevel aldrig ført andet end blindhed med sig.  


Skriv et svar til: Snyd i ordblindstest

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.