Søgning på: psykologi c noter psykologiens veje. Resultater: 19561 til 19580 af 84944
-
overskud pr aktie
ForumindlægEarning per share er i 2006 31,4 i 2007 9,2 i 2008 minus 15,7 betyder det så at en aktie i 2006 giver 31,4 kr pr aktie til ejeren ??? hvad så når den som i 2008 er minus 15,7 ???? -
Hurtigt spørgsmål om stx MAT A skriftlig
ForumindlægHej, Jeg skal op i skriftlig matematik på onsdag, og sidder derfor og forbereder mig. Jeg har fundet gårdagens sæt fra i år (uvm's hjemmeside), og er gået i gang med at lave det. Dog er jeg fuldstændig i tvivl om følgende opgave: En funktion f er bestemt ved f (x)=e^x+7x. Gør... -
Bestem f ud fra Areakfunktio
ForumindlægHey Forum-folk! Jeg har en opgave der lyder: Funktionen f har arealfunktionen A(x) = 2x^2 -3x+1, x >_ 1. Bestem en forskrift for f... Kan i evt sige hvordan man skal gribe den an? -
Do-omskrivning
ForumindlægJeg skal aflevere engelsk grammatik om do-omskrivninger .. og efter at have læst en masse forklaringer her på siden, forstår jeg det stadig ikke :s .. Er der nogen der tør begive sig ud i at prøve at forklare mig det? På forhånd tak! -
Hjælp til tangentens ligning og cirklens
ForumindlægHej, jeg kan ikke finde ud af den her opgave :( -
RED MIG !! - Eksamen
ForumindlægHej derude Jeg skal op til engelsk mdt, men ved ikke om jeg har helt styr på det. Jeg er ret nervøs mht. eksamen og er bange for at jeg kludrer og begynder at vrøvle undervejs til eksamen!!! :( Jeg ved at man kan få gode karakter ved at tale tydeligt og langsomt og dermed skal det man siger... -
radioaktive henfaldstid. hurtigt
Forumindlægopskriv henfaldsvejen for U-237 til et stabilt grundstof. (hvad er halveringstiden for hvert trin) helst idag tak, min lærer vil have den med i min rapport. vil bare her det her på plads, tak på forhånd -
hvordan siger man det
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.! -
Heat and Dust
ForumindlægJeg har en opgave der lyder som følgende Discuss which characters from Heat and Dust represent the ideology behind Kipling’s poem - The White Man's Burden. Jeg kan ikke helt komme i gang.. Er der én der kan hjælpe mig? Tror måske ikke, jeg forstår hele ideologien i digtet.. -
Engelsk oversættelse
ForumindlægJeg skal oversætte " Engang glemte jeg at sige >>please<<, og så fik jeg ikke det, jeg bad om" Jeg har oversat det til "Once i forgot to say >>please<< and then i didn't get it, i asked for" er det korrekt? :) Mvh Thomas. :) -
Mundlig matematik 9.kl
ForumindlægHej, Jeg har lige været til mundtlig matematik eksamen i 9.klasse. Jeg er virkelig ireteret, fordi jeg trak en opgave jeg aldrig har haft om før, jeg mener desuden slet ikke det har med matematik at gøre. Er det lovligt, jeg troede man skulle havde haft om det?? -
fysik prøve:(
ForumindlægHey folkens:) jeg skal til en fysik prøve, og jeg ved ikke hvordan jeg kan læse rigtigt op! fysik er ikke min stærke side og har derfor virkelig brug for hjælp. jeg skal op i følgende: radioaktivitet (specielt absorption og afstand), kosmologi (størrelsesklasser,parallakse, cepheider) samt spredt... -
Solvind
ForumindlægOverskriften siger det hele. På forhånd, tak! -
Virklig brug for hjælp Til matematik:
ForumindlægOpgave 2: Når rotte lever under tilstrækkelige gode forhold, har en rottekoloni en fordoblingstid på ca. 50 dage. 1: Brug oplysningen til at finde a i den eksponentielle sammenhæng y = b * a^x Hvad mener de med opgaven, har sidet og forstår ikke noget af den?, Nogen der kan hjælpe ? -
Novelle ud fra en popsang titel
ForumindlægHej, skal skrive en novelle ud fra en sangtitel, enten dansk eller engelsk. Vi har haft om Kim Fupz Aakeson, og skal skrive en novelle som han gjorde i sin novellesamling "Popmusik". Desværre synes jeg, det er meget svært, da den skal handle om ganske normale hverdagssituationer, altså... -
Jesper Wung sung
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive om Jesper Wung sung og vil gerne skrive lidt om hans skrivestil, men jeg ved ikke noget om det. Håber i kan hjælpe mig. -
Folkviser
ForumindlægHej Skal op i dansk snart - har trukket om folkeviser. nogle der ar et bud på dette? Hvad er folkevisen betydning idag, og hvorfor skal vi høre om dem idag? :) -
Fysik B - Eksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at fortælle om disse ting ? Atomkernens opbygning, kerneprocesser, jagten på transuraner, fissionsprocessen, Einsteins ligning, massedefekt, bindingsenergi, energigevinst ved fission, Manhattanprojektet. Ved ikke rigtig noget om det meste så hvis i kan fortælle hvad d... -
"Cheminova redder liv" Pliiiiz Hjælp
ForumindlægJeg har en artikel der hedder "Cheminova redder liv", og imorgen skal jeg have en prøve ! Men problemet er at jeg ikke forstår artiklen så godt, og jeg har brug for notater til imorgen !! ^^ Jeg vil ønske nogen der vil hjælpe mig. Tak -
Funktionen f og regneforskrift
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål til den her opgave, hvis nogle gider at hjælpe mig. Funktionen f har regneforskriften f(x) = √x a) tegn grafen for f i intervallet 0 ≤ x ≤ 9 ved at lave støttepunktstabel. Hvordan finder jeg ud af hvad der skal stå i y-aksen i opgaven?... Jeg ved at...
