Søgning på: tysk stil om fritid. Resultater: 19561 til 19580 af 42009
-
Spansk hjælp tilbydes til eksamen, afleveringer...
ForumindlægHola! Jeg har stor erfaring indenfor Spansk-området (hvilket også er mit 2. modersmål), oversættelser, tolkning, undervisning og opgavehjælp, fra gymnasie til universitetsniveau. Jeg tilbyder en hjælpende hånd i spansk på alle niveauer, begynder til avanceret. Det kan f.eks. være til afle... -
gener
ForumindlægNævn nogle jobs hvor generne spiller en stor rolle? -
eksamen i fysik?
Forumindlæghej jeg går i 9.klasse, og vil gerne høre om der er nogen der ved hvordan en fysik/kemi eksamen foregår? -
Hvordan skal jeg starte på mit essay? -Tabernarren
ForumindlægHej. Jeg skal igang med at skrive et essay om "Tabernarren". Jeg er gået helt i fisk og jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at komme godt igang. -
Matematik
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med disse opgaver.: Er der nogen som gider hjælpe med at forklare dem? Opgave 15 For en bakteriekultur på en tallerken gælder der, at antallet af bakterier N(t) kan beskrives ved N(t)=0.3t^2+30t+150 hvor t er antal dage, og 0≤t≤10. a) Bestem N(0), og beskriv hvad ... -
Media Player?
ForumindlægHvordan kan jeg have to mediaplayer filer åbne? Eller er der et anderledes alternativ, når jeg gerne vil høre musik? -
Vigtigt: eksamen
ForumindlægHej jeg har trukket fordybelsesorådet - Det unge liv. Og har valgt teksten William af Jan Sonnergaard. Jeg er dog stdig i tvivl over hvad budskabet og temaet er helt præcis. håber I kan hjælpe mig :) Tak -
Rettelse af selvskreven novelle?
ForumindlægSom overstående siger, vil jeg virkelig gerne have min novelle læst igennem, hvis nogle gad? Jeg tænker mest og grammatikken og stavelser! Det var være en lettelse hvis en anden kunne kigge den igennem Jeg vedhæfter helst ikke herinde, jeg kan sende den over mail hvis det er iorden? Tak på forhånd! -
Essay
ForumindlægJeg har et problem :) Da det er første gang jeg skal skrive et essay har jeg brug for nogens hjælp. Jeg har fået en tekst som jeg har læst, og så står der jeg skal skrive et essay hvor jeg reflekterer over teksten. Skal jeg så skrive en historie om mobning, hvor der er en der bliver mobbet, som i... -
eksponential funktion
Forumindlægjeg skal op til skriftlig matematik på onsdag og sidder derfor og øver mig på sættet fra eksamen i går. Jeg er lidt i tvivl om denne opgave: Ifølge en opgørelse stiger det årlige antal af nye lungekræftpatienter blandt kvinder i Danmark med 1,3 % om året efter 2010. I 2010 var der 2038 ... -
Hvad betyder det?
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at forberede mig til en billedkunst eksamen, som jeg har om et par dage, men jeg er dog stødt ind i noget som jeg ikke ved havd er: Jeg stødte på Secco-opmaling. Det skulle have noget at gøre med Michelangelo og hans loft malerier i det Sixtinske Kapel. Håber at... -
Amerikansk college
ForumindlægHey derude. Jeg har gået og flirtet med ideen om at gå på college i USA. Synes det kunne være enormt spændende at opleve en fremmed kultur, som dog ikke er alt for forskellig fra vores egen. Desuden har jeg haft en ven, som har været i USA et år, som sagde det var super fedt. Foruden det vil jeg... -
Unverhofftes Wiedersehen
ForumindlægJeg har fået teksten "Unverhofftes Wiedersehen" som jeg så skal analysere og vurdere i min SRO opgave. Men jeg forstår ikke helt hvordan jeg skal svare på mine to spørgsmål: 1. Analyser teksten ”Unverhofftes Wiedersehen” med særlig vægt på beskrivelsen af personerne 2. Vurd... -
Engelsk eksamen 2013
ForumindlægHej studieportalsbrugere! :) Jeg var, som så mange andre oppe i Engelsk skriflig eksamen i går.. Og efterfølgende snakkede jeg selvfølgelig med en masse andre om det. Og stort set alle var enige i, at det virkelig var nogle møg tekster, der skulle analyseres. Alle jeg snakkede med, der havd... -
Mønsterrækker
ForumindlægJeg er næet tin en opgave i min afl. med mønsterrække, som jeg er enormt dårlig til. Nogen der kan hjælpe? Billede vedhæftet -
forskrift
Forumindlæghvordan laver jeg en forskrift for dette spørgsmål? tusind tak på forhånd -
Argumentation
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen meget snart i engelsk skriftlig b-niveau, men jeg vil gerne spørge om der er nogen der kan give nogle fif til, hvordan man kan argumentere meget godt og at det bliver nemt for en? :) Håber virkelig der er nogen, mvh. Hyacinth -
MathCad
ForumindlægJeg kan ikke få det rigtige svar i MathCad, da jeg skriver regnestykket ukorrekt. nπ • nα = 63,426o Det er det, jeg får, når jeg skriver det ind i MathCad, som netop ikke er rigtigt. Svaret er 81,745o. De informationer, jeg har om normalvektorerne er: nα = (0,1,1) og nπ... -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg læser HD 1 del. Er i gang med VØ og starter på Samfundsøkonomi efter jul. Har haft matematik på nivau C for mange år siden. jeg kommer derfor i problemer når vi skal til de matematiske udregninger som er her i VØ og som også vil komme i samfundsøkonomi. Er der nogle som kunne være interes... -
Vektor
ForumindlægHej. Jeg mangler hjælp til nogen opgaver i vektor regning.. De 2 opgaver er vedhæftet
