Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19581 til 19600 af 39512
-
Fysik, stofmængde
ForumindlægHejsa, sidder nu med min sidste opgave i min fysik aflevering, og ved simpelthen ikke hvordan man kan beregne en n-værdi Opgaven lyder således: Hvor mange mol gas n er der i slangen når den er pumpet til 3 atm og temperaturen er 20?C? -
Prøvebesvarelse
ForumindlægJeg har vedhæftet en fil. Er der nogen der har tid og overskud til at give opgaverne et kig? Den er vigtig da der er en række opgaver som blot skal godkendes - det her er den sidste af godkendt/ ikke godkendt afleveringer, som vil gøre at faget er bestået :) På forhånd tusinde tak :) -
Hjælp til tre eksamensopgaver
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg har 3 opgaver i min aflevering, som jeg ikke kan finde ud af. Derfor håber jeg på at nogen af jer kloge hoveder kan finde ud af dem, og hjælpe mig med dem :) I OPGAVE 2 ER DET KUN C) JEG MANGLER -
DNA i kiwi
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en aflevering i biologi om DNA i kiwi, men jeg kan simpelthen ikke huske hvorfor man skulle mase kiwien? Håber at der er nogen som kan hjælpe mig :) Hilsen Anne -
anbefalet lommeregner til comp?
ForumindlægHej. jeg ville bare lige høre om der er nogle her inde der kan anbefale en lommeregner til min computer, altser en man kan fx lave afleveringer og udregninger på. den skal helst ikke være helt vildt svær at finde rundt i og den skal gerne kunne mere end bare + og - håber i kommer med nogle gode f... -
Find A-værdi i en udklips-pladestrimmel!
ForumindlægHey folkens! Jeg sidder her og har fået en aflevering for, og jeg har et problem med en af opgaverne ): Linket: https://gyazo.com/f64a9729067df5e663adc5e8c1e681fb Jeg skal finde a, men er usikker på om der skal bruges sinusrelationer eller ej... Ville være super hyggeligt med lidt hjælp! :) -
Til salg!!!
ForumindlægHeyy Jeg har alle eksamensopgaver i Virksomhedsøkonomi, som er til salg. Jeg har fået 12 i alle mine afleveringer. Folk der ønsker at gøre et køb, kan kontakte mig via privatbeskeder. Mvh Askeme -
Udregn den totale tilbagelagte strækning efter t = 40 s. Lektie hjælp!!!!
ForumindlægHey, jeg har en aflevering i fysik for til imorgen, og sidder fast i det sidste spørgsmål (D) som jeg ikke kan finde ud af. Det ville være rart hvis der er nogen som kan hjælpe mig med opgaven, på forhånd tak! :) PS: Tjek den vedhæftede fil for opgaven -
Løs uligheden : 7x - 3 > 3x +13
ForumindlægHJÆLP! Vi sidder her og knokler med en aflevering til imorgen, og vi har brug for hjælp til at løse en ulighed. Uligheden : 7x - 3 > 3x +13 Vi håber der er nogen der vil hjælpe os så hurtigt som muligt, tak :) -
Progressiv, propotional - årsager ??? :/
ForumindlægAflevering til imorgen !! Jeg skal komme med nogle årsager til VOs forløb , hvor VOs forløb er progressiv og propotional . Er TOTAL på bar bund ,har kigget i min bog og nettet - der er intet :( HHHHHHJJJJJJJÆÆÆÆÆÆLLLLLLPPPPP !!! - På forhånd tak -
Jern(II)sulfat, heptahydrat
ForumindlægHej :) jeg sidder med en aflevering om jern(II)sulfat, heptahydrat, og der er et spørgsmål der hedder: Hvorledes kan man se på de kemiske formler at saltet er mindre opløselige i ethanol og ether end i vand? Håber på svar, og gerne forholdsvis hurtigt. -
Trekant
ForumindlægHey alle. mangler en opgave til aflevering, og har glemt hvordan man regner den ud. plz hjælp I en trekant ABC er: Vinkel a 25°, vinkel b 20° og A-B 4,72 cm Beregn højden fra C på siden AB -
De blå øjne, HJÆLP !! :)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lidt på den, skal aflevere en dansk aflevering i morgen, og mangler at fortolke det fantastiske element i teksten de blå øjne af karen blixen. Kan slet ikke komme videre nu, håber der er nogle der kan hjælpe. Hilsen Maria :) -
Bestem f'(x) - differentialregning
ForumindlægJeg sidder med en aflevering, som skal afleveres efter ferien, men forstår ikke dette spørgsmål, selvom det lyder meget simpelt. Jeg er klar over, at man, ved at finde f'(x), bestemmer tangentens hældning, er det ikke korrekt? Tak på forhånd. -
Glykæmisk indeks og blodsukker hjælp
ForumindlægHej I en aflevering om blodsukker og glykæmisk indeks, skal jeg redegøre for, hvordan den kemiske opbygning af de forskellige kulhydrater, der indgår i forsøget er. Bla. bruger vi i vores forsøg rugbrød. Forstår bare ikke, hvordan jeg skal redegøre for den kemiske opbygning?? Mvh -
Konsekvenser af atomkraft?
ForumindlægHej er igang med en teknologi historie eksamens aflevering, og har emnet atomkraft. Jeg har så til opgave at finde ud af hvilke positive og negative konsekvenser atomkraft har haft. både økonomisk, politisk og kulturelt. Håber der er nogen af jer som har nogle ideer? -
Salme i dansk?
ForumindlægHeej. jeg har en aflevering for i dansk, det er en salme som hedder "Den signede dag". er der nogle som har kendskab til den, og evt kunne hjælpe mig med hvad den handler om ? Har svært ved at forstå det ældre sprog, og gemte betydninger i teksten, så ville være en stor hjælp. på for ... -
Økologi - 1 spørgsmål .. help pleas!
ForumindlægHej, jeg sidder med en aflevering og er kommet til et spørgsmål der volder problemer. Har få ideer men kan ikke præcisere og er ikke sikker på at det er lige det.. men spørgsmålet lyder: - Hvilke betingelser skal være opfyldt for at en plante kan optage kuldioxid? På forhånd tak! - Jeppe -
HJÆÆÆLP TIL OVERSÆTTELSE
ForumindlægHejsa, Jeg sidder med en fransk aflevering hvor jeg skal oversætte en del. Sætningen lyder : Lucas er meget fascineret af hende. Mit sprøgsmål er skal hende ikke før verbet på fransk? så sætningen ville blive i stil af : Lucas la est... eller er det helt forkert. -
Dahls fem kriterier & polyarki
ForumindlægHejsa. jeg er ved at lave en aflevering hvor jeg skal karakterisere det danske demokrati ud fra Dahls fem kriterier og polyarki. nogen der kan hjælpe?? evt. hvilke ting DK ikke opfylder.
