Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 19581 til 19600 af 132899
  • opgave 3 b bestem forskriften

    Forumindlæg
    nogle der an hjælpe med opgave 3b
  • Hjælp til Fysik Kinetisk energi B niveau

    Forumindlæg
    Hej allesammen, nogen der ved hvordan man kan regne denne ud? Opgave 1 En far holder i sin bil på toppen af en bakke der er 30m høj. Bilen er gået i stå og der er ikke strøm på batteriet. • Hvor hurtig kan bilen maksimalt komme til at kører ved at trille ned af bakken ? • Hvorfor komm...
  • Sove til tiden.

    Forumindlæg
    Hvorfor er der mange, som ikke er i stand til at sove tidligt (eller få nok søvn), når de skal til en prøve eller til eksamen derefter. Skyldes det nervøsitet? Eller fordi man er lidt anspændt? Hvis det er et såkaldt problem, hvad gør i så for at sove alligevel, for søvn er jo vigtigt. Mussy.
  • Dansk Skriftlig Eksamen 2003

    Forumindlæg
    Er der andre end mig der synes at det var en røvhæfte, med abeemner? hehe.. især pia tafdrups rødstrømpedigt, som jeg modvilligt valgte.. lad mig høre hva' I andre 3.g'er synes..p.s gud forbande opgavekommisionen..
  • Skriftlig dansk eksamen 2006

    Forumindlæg
    Kender i til nogle af de emner der vil blive taget op?
  • Potensfunktionen

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal til mundtlig mat B eksamen og har svært ved spørgsmålene: Potensfunktionen Der ønskes en gennemgang af potensfunktionen; koefficienternes betydning for grafens udseende. Vis hvordan man kan bestemme potensfunktionen ud fra to vilkårlige punkter (som grafen går igennem) Vis at hv...
  • 3.årsopgave i matematik, hjælp til oversættelse

    Forumindlæg
    hejjeg sidder og laver 3 årsopgave i matematik, hvor jeg bruger en bog på engelsk. Desværre er der en, for min opgave, central sætning som jeg simplethen ikke forstår meningen af...Den lyder: "For xHåber at nogen kan hjælpe..
  • Græsk matematik og phytagoras

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til at skrive en SRP opgave i mat A og His A. Jeg skal skrive om græsk matematik og phytagoras. Jeg vil høre, om der er nogen der har skrevet om emnet før. Jeg vil bare gerne have lidt inspiration.
  • Matematik problemregning december 2018

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg har været så uheldig at have fået en matematik aflevering for, men jeg har været lidt for langsom til at komme igang så håber der er nogle af jer dejlige mennekser som kan hjælpe mig! smider lige en kopi af kompenidede hvis der nu er en som har tid og lyst til at lave den ...
  • SOS! Græsk matematik

    Forumindlæg
    Skal skrive opgave om græsk matematik og har brug for noget hjælp. Nogen der kan henvise til nogle bøger eller hjemmesider hvor emner som Terningens fordobling, Vinklens tredeling, Cirklens kvadratur osv. Skal helst være let at forstå.. Nogen der kan hjælpe?
  • Eksamen - varme og varmekapacitet

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er til 24 timers eksamen i fysik og har trukket emnet varme og varmekapacitet. Hvad er godt at komme ind på, skal lave en præsentation på 6-7 min. Derudover forstår jeg ikke helt hvad den specifikke varmekapacitet er. Jeg ved at det er varmakapacitet/masse, men mere end det forstår j...
  • Samfundsfags eksamens-opgave

    Forumindlæg
    Hey!Jeg sidder og skal til at igang med en samfundsfags-rapprot som skal bruges til eksamen til sommer.Vi skal lave en problemformulering inden for emnerne; Globalisering, Terrorisme eller Velfærd...Er der nogen der har nogle gode forslag til en go' problemformulering?På forhånd tak!
  • EngB stil/eksamen

    Forumindlæg
    Hej Til skr. engB eksamen kan man risikere at komme op i samme emne/tema, som man har lavet engelsk stile i før? Altså kan man "skrive stilen af"? Hilsen Sam
  • C Musik eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har 24-timers forberedelsestid og ville høre om nogle kunne hjælpe? Nogen som kan huske deres Musik-eksamen. Når man kommer ind og trækker et spørgsmål om f.eks. Feeling skal man så snakke om andet også, for virker ikke realistisk at skulle snakke i et kvarter om Feeling? /Kasper
  • eksamen, sabine und der Stammhalter

    Forumindlæg
    Hallo.. jeg har trukket "Sabine und der Stammhalter" af Roswitha Fröhlich til eksamen, og ville bare høre om der er nogle der har noget materiale, opgaver eller lign. Evt hvad der er vigtigt at komme ind på, temaer osv. tak.
  • Hg- synopsis eksamens opgave

    Forumindlæg
    Findes der mon nogen der allerede har været til synopsis-eksamen på HG2 i år? Jeg har speciale i offentlig administration og kunne rigtig godt tænke mig at få lov at se en besvarelse af opgaven, som kunne give mig lidt inspiration. Håber der er en som er sød at hjælpe :)
  • Dansk eksamen HHX

    Forumindlæg
    Var til hhx eksamen i går i dansk og synes emnerne var ekstremt lamme. Jeg endte med at tage Tom Kristensens "Angst" og "Ulykken". Var der nogen af jer der to den og hvad fik i ud af den.Er også intereseret i at høre om de andre emner
  • Engelsk skriftlig eksamen i morgen (hjælp!)

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal til engelsk skriftlig eksamen i morgen og kunne godt tænke mig at læse nogle virkelig gode essays til inspiration. Nogen der ligger inde med nogle eller ved hvor jeg kan finde dem?Er der andre der skal op i morgen, og hvordan forbereder I jer?
  • Historie eksamen - 24 timers

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville bare høre folk om, hvordan de forberedte sig til historie eksamen, i perioden før eksamensættet bliver givet? Og ellers om nogen kunne fortælle om hvordan de fremlagde deres opgave, hvad I gjorde (f.eks. redegørelse, metoder) og evt. hvad I fik af karakter? VH Jonas
  • Fysik eksamen i 9. klasse - Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen i fysik(9. klasse). Jeg mangler dog forsøg til følgende emner: syre/base, radioaktivitet, metaller, induktion, elektromagnetisme, elektricitet og molekyler. Skal op lige om lidt, så det kunne være fedt, hvis der var nogen, der gad at hjælpe. H. M.