Søgning på: matematik b eksamen 2016 hhx. Resultater: 19601 til 19620 af 130414
-
Gode råd til eksamens forberedelse
ForumindlægJeg skal op i old d. 16 og jeg har jo masser af tid. Planen var at jeg skulle igang med det allerede i dag, men nu hvor jeg har alle mine noter mm. foran mig så sys jeg godt nok at jeg forvirret.... Jeg aner ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutte. Nogen der har en god idé om hvordan ma... -
Hjæællllppp Eksamen er heer???
ForumindlægTriglycerider og oktet reglen bindelse -
24 timers eksam
ForumindlægHej alle. jeg sidder med nogle spørgsmål omkring Stress, livsforandring og arbejdsliv. Hvilke teoretiker kan man koble sammen med Stress? nogle forslag? ps. akut! -
EKSAMEN! hvordan kommer man ind i samtalen ?
ForumindlægHej, jeg har styr på Fysik/kemi! men mit endelige problem har altid været kommunikation. Hvordan skal jeg ligesom præsentere emnet ? - Bare skriv lidt i stikordsform. F.eks hvis jeg trak syre og baser ? -
fysik c eksamen haster(((((:
ForumindlægHej, er der nogle venlige sjæle der kan uddybe nogle begreber? energi: nyttevirkning? ved bare det er den del af energien der ikke går tabt i omdannelsen ish, men generelt er jeg i tvivl om hvor meget jeg skal sige er energikvalitet lidt det samme som specifik varmekapacitet? bølger: interfere... -
Ernæringsfysiologi - 24 timers eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle kloge biologi eksperter. Jeg har trukket en opgave om kost og ernæringsfysiologi så kunne godt bruge lidt uddybende hjælp med henblik på nogle spørgsmål, tak på forhånd. 1) Hvordan reguleres fordøjelsen? 2) hvordan udnytter vi optagne stoffer i kroppen, protein og fedt. Hvordan omsættes ... -
fysik eksamen, energi.
ForumindlægHej :) jeg skal snart op i fysik. Men jeg kan simpelthen ikke finde forsøg til Energi? Nogen der måske kan hjælpe, det ville være super :)? -
Eksamen i historie og de taksonomiske niveauer
ForumindlægJeg skal op i korstog og kulturmøder. Er der nogen gode metoder til hvordan man kan forberede sig og finde problemstilling etc.? -
24 timers Eksamen Fysik!
ForumindlægHej alle sammen Har lige trukket emnet lydbølger og skal lave en præsentation om det. Mit dilemma er så at jeg har brug for noget ekstraordinært information omkring lydbølger. Hjælp! Ps. jeg er første års på STX -
Eksamen - Den kolde krig!!!
ForumindlægHjælp til problemstillinger. Kilderne er Marshallplanen, Marshalls tale på Harvard, Sovjets reaktion på Marshallplanen og Danmarks opfattelse heraf. Tak:) -
aaaaerg, fysik eksamen '
Forumindlæghej alle . jeg skal til folkeskolens afgangseksamen i fysik, og er lidt på bar bund, så hvis der er nogen der har tid til at hjælpe mig, ville jeg blive lykkelig .. hvad ville være nogle gode forsøg at lave, hvis man træk emnerne: (hvis man helst skal score en god karakter, 8-9-10) - vekselstrø... -
Eksamen Kemi A - HJÆLP!
ForumindlægHej :D Jeg sidder lige med 2 spørgsmål, som jeg håber nogle andre kan svare på :-D Hvad er uorganiske reaktioner? Og kan man lave andre forsøg med reodx end en redoxtitrering? Tak på forhånd! -
Skriftlig dansk eksame
ForumindlægHvad er forskellen på får og for?? Og hvornår bruger man for, eller får i en tekst?? Kan desværre ikke se forskellen på dem begge to :-( -
Hjælp fysik eksamen imorgen.
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket eksamensspørgsmål i fysik, og skal op imorgen og mit spørgsmål lyder: "Giv en kort præsentation af hvad vi forstår ved de naturvidenskabelige verdenbilleder og beskriv eksempler på de spørgsmål de skal besvare" Hvad kan jeg komme ind på? På forhånd tak for hj... -
Anatomi eksamen medicin
ForumindlægHej Jeg skal til at studere Medicin på Aathus universitet til vinter 2024 og kunne godt tænke mig at vide om selve anatomien, altså knogler, muskler osv. skal læres på latin, engelsk eller dansk? Tak på forhånd -
Tysk årsprøve/eksamen?
ForumindlægHeY, nu er det sådan at jeg snart skal op til tysk årsprøve (1.g)... Er ret nervøs for det :-STænkte på om der er nogen der kan give mig et eksempel på, hvordan et tysk spørgsmål kan se ud? (altså det som man trækker)og et eksempel på en god sætning man kan bruge som indledning? Hvad forlanges de... -
Psykologi C eksamen på HTX
ForumindlægHej! Skal snart op til eksamen i faget Psykologi C. Da jeg selvfølgelig går efter den bedste karakter, kunne det være fedt, hvis der var nogle (der evt. har været op før) kan forklarer mig lidt om det. Lige nu er jeg hamrende nervøs, og kan have svært ved at finde det overskueligt. Selvom ... -
HJÆLP! - FSA matematik 2006 - vikinger!
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe?? I afleveringshæftet er det selve opg. 3 som hedder "Bygning af skibet" jeg har brug for hjælp til! Det handler om man skal tegne en endeflade af et kløvestykke i målesstoksforhold 1:3, og der er en tegning med som man skal bruge, men jeg forstår ikke tegni... -
har virkelig brug for hjælp angående matematik
Forumindlæg3 * 3 1 __ = 3 0,8 + 1 = ____ 5 kan ikk finde ud af den :S -
Matematik - Får i Tasmanien
ForumindlægJeg har lidt bøvl med at finde ud af, hvordan man løser denne opgave. I 1810 satte man en flok får ud på Tasmanien. Udviklingen i antallet af får kan med god tilnærmelse beskrives ved funktionen: f(t)= 1700/1+22*e^(-0,123t) hvor f(t) = antallet af får, og t=antal år efter 1810. Beregn i hvilk...
