Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19641 til 19660 af 60468
-
hvorfor overhovedet læse!?!
ForumindlægPå mandag den 13. slutter gymnasiet difinitivt for mig, efter 4 mundtlige og 3 skriftlige eksamnier...Efter en hård måned med utallige gennemlæste sider, er jeg endelig nået til min sidste eksamen, som er dansk...Først stod den på matematik, derefter Historie, så Erhvervsøkonomi og nu så dansk...... -
Metodiske krav til spørgeskema?
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i AT årsprøve her om lidt. Jeg har valgt at skrive en synopse om propaganda under 2. verdenskrig. Derunder ville jeg gerne lave et spørgeskema, om folks mening omkring propagandaen udgjorde en forskel for krigens forløb eller ej. Fagene er samfundsfag og histo... -
En liter 0,200 M vandig opløsning af den triprote syre H3PO4 titreres ...
Forumindlægopgaven: En liter 0,200 M vandig opløsning af den triprote syre H3PO4 titreres med en 1,00 M vandig opløsning NaOH. Hvad er pH efter der tilsættes 300 ml NaOH opløsning til H 3 PO 4 opløsningen ? For H3PO4 i vandig opløsning er K a1 = 7,5 x 10 -3 , K a2 = 6,2 x 10 -8 , K a3 = 4,8 x 10 -13 . Jeg... -
Er det rigtigt?
ForumindlægShe tries to find out.Hun prøver at finde ud af det. He has forgot all the memories.Han har glemt alle minderne. Tak på forhånd. -
Optagelsesprøve
ForumindlægHeej allesammen. Vi har lige fået standpunkts karakterer og jeg har fået: dk: 7,10,7,7 i mat: 7,4,7 i eng: 10,7 i tysk: 10,7 bio og geo: 10 fysik/kemi: 7 religion:7 historie: 7. Men min mat lærer mener jeg ikke er parat til stx. Det er sikkert derfor jeg har fået det 4 tal i problemregning,... -
11 tyske sætninger.
ForumindlægHej, jeg skal aflevere nogle sætninger om min fremtid på tysk. Ville være rigtig dejligt, hvis nogen gad at rette den. :-) -
Normalt at have 4 - A fag?
ForumindlægHej Sp. Som overskriften viser - skal nemlig have, spansk A, Mat A, Dansk A, Historie A. Tak på forhånd! -
Anne Billson: 'Sunshine' (1993)
ForumindlægHejsa Jeg er ved at kigge alle mine engelske tekster igennem, skal til engelsk eksamen i denne uge, mangler et resume af teksten "sunshine" er der nogle der ligger inde med et de har skrevet som notater? Det må gerne være et kort og præcist resume. Hvis jeg selv finder teksten og læse... -
Hjææææææælp !
ForumindlægSkal til FSA Engelsk eksame og hved stadig ikke hvilken emne jeg skal vælge? Altså overemnet er racisme :/ Og det er bare virkelig mit svageste punkt .,. hjæælp derude, kan i komme på foreslag så I cute (: -
HHX
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil rigtig gerne ind på hhx, men jeg er lidt i tvivl - SKAL man have Engelsk på A niveau? Kan man ikke vælge en anden studieretning, så man måske får det på b niveau? - Og hvad skal man bruge A niveau engelsk til, hvis man vil arbejde med økonomi? -
Prognose
ForumindlægHej allesammen :D Opaven lyder: "Fosforkoncentrationen (målt i ug fosfor pr. liter) i Kruså Sø faldt fra 230 i 1998 til 64 i 2005. I en model går man ud fra, at fosforkoncentrationen som funktion af tiden er eksponentielt aftagende" a) Benyt modellen til at fremsætte en prognose for ... -
Oversættelse HJÆLP
ForumindlægHey alle nogle der gider oversætte dette hurtigt for mig.. ellers får jeg 00 i karakter imorgen :S ... Jeg dør... Jeg kan lide sport rigtigt meget da jeg nyder at dyrke sport, det er som en befrielse for alt andet som man tænker på i dagligdagen, man mærker adrenalien som suser igennem en og den... -
At glemme overskriften?
ForumindlægHej allesammen, jeg var til dansk eksamen i tirsdag. Og min PC frøs ca. 10min før tid.. "Heldigvis" havde jeg gemt en backup, men da jeg skulle afleverer fik jeg stresset mig selv så meget, at jeg ik nåede at få formuleret den afgørende overskrift til mit essay. Er der noget der virkeli... -
dumpet
ForumindlægJeg er dumpet i engelsk mundtlig, og til årskarakter har jeg fået 4 i mundtlig og 02 i skriftligt? Er jeg så dumpet i engelsk generelt? -
Delprøve 2 - råd?
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX. Og jeg ville bare vide, om der er noget man skal være særlig opmærksom på og evt. råd til delprøve 2? Hvor lang tid ca. skal man bruge på at læse teksten i delprøve 2. Og hvilken sektion (A el. B) anbefaler I at man vælger? Kan man anvende en... -
5 A fag i gymnasiet
ForumindlægJeg skal starte på STX her efter sommerferien og på mit gymnasie skal man have historie, dansk og idræt på A niveau. Men min studieretning hedder Engelsk A, Spansk A, Mediefag A - Altså jeg har fem A fag. Vil bare høre om det er sværer at have 5 A fag i forhold til 4 - altså med arbejdsbyrden, ... -
USP og ESP
ForumindlægHej til dig der læser dette. Jeg skal snart til mundtligt forsvar i SOP på hhx. (Hvilket næsten er det samme som en SRP, til alle STX'erne) Jeg har skrevet min SOP i fagkombinationen afsætning A og engelsk A. Mit spørgsmål er vedrørende USP og ESP. Kan en virksomhed både have et USP samtid... -
USP og ESP
ForumindlægHej til dig der læser dette. Jeg skal snart til mundtligt forsvar i SOP på hhx. (Hvilket næsten er det samme som en SRP, til alle STX'erne) Jeg har skrevet min SOP i fagkombinationen afsætning A og engelsk A. Mit spørgsmål er vedrørende USP og ESP. Kan en virksomhed både have et USP samtid... -
Love between different cultures, outline
ForumindlægHej Jeg skal aflevere min engelsk disposition her på mandag , men jeg aner ikke hvad jeg skal snakke om til min mundlige eksamen? Mit overemne er: "Does love conquer all?" og under det emne har jeg valgt: "love between different cultures". Jeg synes at emnes lyder spæn... -
indekstal
ForumindlægTabel viser oplysninger om udviklingen i kiloprisen på lammekød. År: 2007 2010 2013 Kilopris: 109 kr. 120kr. Indekstal 122,3 138,1 Bestem kiloprisen på lammekød i 2013: jeg har gjort ...
