Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19641 til 19660 af 39512
  • Artikel - Hjælp søges:) - HURTIGT!!!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt?
  • Artikel - hjælp søges - HURTIGT!!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en engelsk (artikel) aflevering til i morgen. Artiklen skal handler om en kendt person som har problemer i sit liv. Kunne være rart med feedback. Mit mål er at komme op på et 10 - tal, er det muligt?
  • Sæt mest muligt uden for parentes

    Forumindlæg
    Hej :) er igang med en mat aflevering og vil gerne have lidt hjælp. Det gælder som sagt at sætte mest mulig uden for parantes. 4) 2ab-6a^2b Er der nogen der vil forklare hvordan man løser den, kan ikke få det til at hænge sammen.
  • Engelsk -(rettelse)

    Forumindlæg
    Nogen som ville ulejlige sig til, at tage et kig på den her aflevering? har selv været det hele igennem, men det er bedst at se det med andre øjne. OBS: Skal helst være i morgen senest kl. 7, lørdag morgen.
  • Reducer?

    Forumindlæg
    Hej. I min aflevering er der et reducer-stykke man skal reducere. ved ikke om jeg gør det rigtigt, men hvordan vil i reducere dette: (3x-4y)(x+y) - (2y + x)(2x - 3y) - (4x - y)(y-x) håber virkelig i vil hjælpe!
  • Hvilken reaktion?

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en kemi aflevering, som omhandler forsæbningen. Vi har fået følgende reaktion: HCl + KOH -> Cl-+ k++H2O Problemet er jeg ikke ved hvilken slags reaktion der er forløbet? - nogen der kan hjælpe mig med at identificere den?
  • Udregning af Ligning

    Forumindlæg
    Jeg har en aflevering for til imorgen , og jeg er gået helt i stå , så håber der er nogen der kan hjælpe mig .. Det lyder således : 2 * ^3√(x+4) = 6 .. Det er en kvardratrod ophøjet med 3 , og kvadratrodens "hoved" går hen over hele parentesen ..
  • Notat om skattepolitik

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal skrive en aflevering, hvor jeg skal skrive et notat om skattepolitik til en partiformand og jeg kan ikke finde nogen sider, hvor jeg kan finde sådan nogle. Er der nogen, som har et link til en side, hvor jeg kan læse nogle notater? På forhånd mange tak!
  • haster!! kognition og intelligens

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har en aflevering, hvor spørgsmålet lyder: Hvilke faktorer har betydning for udviklingen af genier. Inddrag herunder 1-2 almindelige kognitive processer (fx perception, opmærksomhed, hukommelse, kognitive skemaer etc). Nogen, der kan hjælpe lidt, plzz?
  • Opgave om ligefrem proportionalitet

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg sidder lige i øjeblikket med en aflevering - men jeg er gået død i en opgave. Opgaven lyder: Opskriv en ligning for sammenhængen mellem s og t når det oplyses af s=12,5 når t=8.5 Hvad skal jeg gøre?
  • Grønt flag - Grøn skole

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med min mat aflevering, men mangler nogle opgaver som jeg ikke forstår. Nogen der har lavet Denne opgave og gerne vil hjælpe mig :) 1.3 3.3 3.5 3.6 4.3 4.4
  • Analyse af Klaus Rifbjergs "Et kys"

    Forumindlæg
    Hejsa :-) Jeg sidder med en dansk aflevering og har lidt problemer. Er der tilfældigvis nogen, der har foretaget en analyse af Klaus Rifbjergs "Et kys" fra Dansk A HHX 2012, august? Jeg kunne godt bruge lidt inspiration! På forhånd tak, Simon
  • Farveblindheds tabel?

    Forumindlæg
    hej Jeg er i gang med en aflevering, og har problemer med en farveblindheds tabel. Den ene forælder skal være farveblind Det er et krydsingsskema jeg skal lave, men jeg ved ikke hvad jeg skal udfylde ved den forælder der IKKE er farveblind? Ved den farveblinde skal jeg jo bare skrive...
  • Forskrift for g og dets grundtal

    Forumindlæg
    Jeg har en aflevering, hvor jeg skal finde en regneforskrift for g(-2) = 1/3 Jeg går ud fra at jeg så skal bruge f(x) = a^x men hvad bliver min forskrift så? g(-2) =1/3^-2? og når jeg så skal regne grundtallet er det så hvad a^x bliver?
  • Kønshormoner

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er netop igang med en aflevering om kønshormoner og skal blandt andet forklare hvad der foregår på det vedhæftede billede. Er det en der kunne hjælpe mig til at komme igang med dette? Jeg kan ikke rigtigt se hvordan jeg skal få startet på det og hvor det evt ville være bedst at s...
  • Fejl i proteinsyntesen

    Forumindlæg
    Jeg har en biologi aflevering for til næste uge og mangler kun at besvare disse 2 spørgsmål. Nogen der kan hjælpe? Hvordan kan der opstå fejl i proteinsyntesen? Hvorfor er det vigtigt, at proteinsyntesen foregår fuldstændig korrekt?
  • Hjælp til teksten "Ulven og Faarene"

    Forumindlæg
    Hey jeg har en aflevering som jeg skal lave jeg skal lave en analyse af teksten samt en fortolkning, men er en smule på bar bund, da jeg er i tvivl om en masse - Er der nogle der evt. har et handlingsreferat eller lignende, som jeg kan tage udgangspunkt i?
  • 2.g

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Min sommerferie er snart slut og jeg skal derfor starte i 2.g. Jeg frygter det lidt, da jeg får fortalt det er det "hårdeste" år. Har i nogle råd og tips til skoleåret og har i en anelse om hvor mange elevtimer af afleveringer man skal igennem? Mvh
  • Vandløb

    Forumindlæg
    Hej allesammen sidder med en biologi aflevering der hander om vandløbsundersøgelse af Østeråen. Jeg har lidt besvær med dette spørgsmål, er der nogle søde og kloge sjæle der vil give et bud på spørgsmålet?;.) Hvad kan man gøre for at begrænse udvaskning til et vandløb?
  • Vektorer/Keglesnit

    Forumindlæg
    Har en opgave i en aflevering jeg er totalt lost med, den lyder således. Bestem ligningerne for de cirkler, som har centrum i (4,1), og som tangerer cirklen med ligningen. 2x^2 - 4x + 2y^2 + 12y = 0 HJÆLP !