Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 19661 til 19680 af 163702
-
3 ord oversat til Latin!!!!!!
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med at oversætte disse 3 ord på latin? "Drift over morale" Og disse 3 på engelsk til latin: "Pleasure over matter" Det er rigtig vigtigt det er korrekt oversat, da google translate ellers ikke er særlig hensigtsmæssigt at bruge. På forhånd tak! -
Oversigt over beviser man skal kunne!
ForumindlægFindes der er en oversigt over beviser man skal kunne til matB eksamen... Det kunne være en meget stor hjælp.Mvh. Sean K. Nyekjær -
skriftlig aflevering i historie på 1.HF skal man det?
Forumindlæghej allesammen jeg kom har tænkt lidt på om det er normalt at have skriftlige afleveringer i KS (historie, religion og samfundsfag) i 1. HF? jeg har ledt rundt på nettet og har ikke lige kunne finde svaret så håber der er nogen der kan hjælpe. mvh lea -
AT
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker.. Nu har jeg fået tjek på mine metoder (tror jeg), men så går det pludselig op for mig, at jeg synes hele min synopsis er udelukkende redegørende, hvilket ikke er så godt .. :o Synes bare det er svært at komme højere op, når mit eneste materialer er bøger. Jeg har om... -
Eksamen og ordbøger
ForumindlægMå man have ordbøger med til dansk STX eksamen?::2835:: -
eksamner
Forumindlæghey har trukket sådan jeg skal op 2 dage i træk, nogle som ved om det er noget som man gerne må eller om der skal gå 24 timer inden næste eksamen takker på forhånd ?? -
Prøveeksamen
ForumindlægHvad er en prøveeksamen? -
erindring og litteratur
ForumindlægHejsa:) jeg skal skrive essay om erindringens rolle i litteraturen. Her kommer jeg til at tænke på historie og hvad den betyder for litteraturen. Er der andre ideer, så kom bare med dem. tak:D -
Bioanalytikeruddannelsen
Forumindlæghey people. Jeg vil gerne ind og læse til at være bioanalytiker, men Specifikke adgangskrav er matematik på B-niveau og kemi på C-niveau. Mit problem er så, at jeg har dumpede i matematik, men har tilgengæld 10 i kemi, kan jeg så komme ind eller får jeg afslag? Jeg virkelig bekymret, da jeg ikk... -
Sproglig karateristik
ForumindlægHej! Hvad skal en sproglig karateristik indeholde? Jeg skal lave en sproglig karateristik af H.C. Andersens "Svinedrengen" fra 1842 -
Celler - rapport til i morgen..
ForumindlægJeg har fået stillet et par spørgsmål, som jeg simpelthen ikke kender svaret på, så håber virkelig i kan hjælpe. Det skal afleveres i morgen... Hvad er størrelsesforholdet mellem de humane celler og planteceller? Hvad er størrelsesforholdet mellem de humane celler og bakteriecellerne? På forh... -
Hvordan vil AT eksamen forgå?
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive min synopsis til AT eksamen, 2g. Men hvordan vil eksamen forgå? Er det så'n at jeg skal forklare min synopsis osv. Eller skal jeg gøre alt det jeg har skrevet i min synopsis? I 1g, skulle vi forklare vores synopsis, og gør hvad vi ville havde gjort. Men har fået a... -
Produkt til projektopgave
ForumindlægHej, Min veninde og jeg skal til at starte vores projektopgave, hvor vi har overemnet udvikling, og underemnet plastikkirurgi. Vi vil dog ikke fokusere på kosmetisk plastikkirurgi, men mere på de nødvendige plastikoperationer, som læbe-gane-spalte operationen og brandsårsoperationer. Vi mangler ... -
Større eller mindre
ForumindlægI større og minder bruger man v tegn til at bestem hvad der er mindre eller større . Men hvad betyder et v tegn med en streg under så ? Det er jo ikke lige med. -
solsort og snefnug
ForumindlægHvad er jeres budskab/fortolkning? uddyb gerne. -
Tryk og slanger
ForumindlægMin lærer viste mig engang, hvordan jeg kunne fjerne vand fra et lille vandbassin under et forsøg. Problemet er, at jeg ikke kan huske, hvorda er præsic gjorde. Jeg håber derfor at der er nogen som kan genkende tricket og forklarer mig, hvad der sker. Han tog en forholdsvis kort slange (omrking 6... -
Fejl i sætningen
ForumindlægHey derude. Sidder og stener med de her dumme sætninger. Jeg kan godt se nogle af fejlene, men kan ikke rette dem grammatikmæssigt! They went for a longer walk in the woods "Rettelse: They went for a long walk in the woods." Hvad kan skrive her? "She speaks French fluently"... -
oversættelse
ForumindlægHEY.. jeg er lidt i tvivl om en sætning, som jeg lige har oversat fra dansk til engelsk. Er der evt. en som vil kigge på den og se om den er rigtig eller om den skal laves om, og evt komme med et bud?..tak sætningen på dansk: selv om tingene har ændret sig meget, så er der stadig meget, der kunn... -
Abstract - smid et råd
ForumindlægHej folkens. Jeg skal afleverer min SRP om få dage, og jeg ville høre om der ikke er nogle som gad komme med nogle forslag til forbedringer/rettelser i mit Abstract. Her er det som det foreløbigt ser ud. This paper accounts for the concept American exceptionalism and in which degree it has been ... -
Would & Will
Forumindlægaltså jeg er i gang med at skrive noget på engelsk, men jeg er gået lidt i stå, da jeg ikke helt er sikker på om would er datid? og om man sagtens kan bruge will og would i en stil, altså samtidig?
