Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 19661 til 19680 af 39512
  • Gennemsnitlig årlig stigning

    Forumindlæg
    Hej jeg ligger inde med det sidste spørgsmål i min aflevering og det lyder: Et beløb vokser i 3 på hinanden følgende år med henholdsvis 2%, 7% og 19 % Hvad er den gennemsnitlige årlige stigning? Hvilken formel skal jeg bruge osv?
  • Potens funktioner find a

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder lige med en aflevering og har et lille problem. Jeg skal finde a i en potensfunktion der ser således ud: f(x)=2,56*x^a Jeg kender kun punktet (4,3) og så b værdien, andet kender jeg ikke. Hvordan finder jeg så a?
  • Methanol og H2O - hjælp

    Forumindlæg
    hej ;) jeg sidder med en kemi aflevering og har problemer med 2 af spørgsmålene: 1) hvordan kan sukker C12H22O11 være polær når den har den formel med C og H i starten? 2) hvorfor er methanol ikke lige så polært som H2O? det ville være fedt med noget hjælp! :)
  • beregn rumfanget.

    Forumindlæg
    Hej jeg har problem med min aflevering der er sådan en opg. Skolen bestiler 20 pakker ler til formning. Hver pakke har form af en cylinder med mål. højde: 40cm Brede: 15cm og radius: 7,5cm A: Beregn rumfanget.
  • differentialligninger eksamen

    Forumindlæg
    har fået vedhæftet opgavedokument (opgave 5,6,7 og 8 eksamensopgaver) for som aflevering, og sidder og bikser lidt med 8,b. hvordan bestemmer jeg forskrift for f når der er givet f'(x)=y og ikke f(x)=y? vh
  • Nogen der kan fortælle om Sinus,Cosinus og Tangens:D

    Forumindlæg
    Hej håber der nogen der kan hjælpe mig og forklare hvad de går ud på var nemlig syg den dag min lærer gennem gik det og skal lave skriftlig aflevering om det, og en prøve på mandag..+ bogen forklare det ikke godt nok.. Tak på forhånd:D
  • Kan ikke knække koden!

    Forumindlæg
    Hey derude. Jeg sidder med en aflevering til i morgen, og kan simpelthen ikke komme igang med noget af det. Nogle der har nogen gode vendinger/tips, eller måske forstår den lidt bedre? Så skriv! Tak på forhånd :))
  • HJÆÆÆLP !

    Forumindlæg
    Jeg skal have noget hjælp hurtigt skal Sammenligning af købsadfærden ved køb af møbler på Konsument – og producentmarkedet jeg kan slet ikke finde ud af hvor jeg skal start og slutte? Er der en der har sammenligning af købsadfærd på konsument og producent markedet ? eller en der måske har l...
  • nærhed og lokal tilknytning

    Forumindlæg
    Sidder med en aflevering jeg skal aflevere lige om lidt men har svært ved et spørgsmål! " hvad betyder det, at det danske demokrati og politik bygger på nærhed og lokal tilknytning ? " Er der nogen som helst der kan hjælpe ?????
  • Hjælp, hjælp, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle jer søde mennesker! Jeg sidder med en tysk-aflevering der skal afleveres i morgen! Er der nogen, der kan finde ud af tysk grammatik, som har overskud til at kigge den igennem, eller noget i den dur? På forhånd tusind tak! - Julie
  • to ligninger med to ubekendte. HASTER!

    Forumindlæg
    Jeg skal have lavet denne aflevering til i morgen, men er gået i stå da jeg simpelthen ikke kan huske hvordan man beregner to ligninger med to ubekendte, især ikke med denne! Lidt hjælp ville jeg være meget taknemmelig for! :) x^2=1^2+y^2 y+x=9
  • Sandsynligheds regning med én terning

    Forumindlæg
    Hej.. - Er ved at lave en aflevering, og er en idiot til sandsynligheds regining !! Spørgsmålet er: Sandsynligheden for, at terningen ved et kast lander på en 5'er eller en 6'er, er? Er i ikke søde at skrive svaret, med en forklaring? - Tak :)
  • Æble og pære ester

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med disse to opgaver i min aflevering. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal starte, og jeg ved heller ikke "hvilken retning" jeg skal gå for at komme frem til resultatet. Kan nogen hjælpe?
  • Hjæælp :(

    Forumindlæg
    Hey alle! Nogen der er god til engelsk? - og måske har lyst til at rette en stil? Den er ikke særlig lang.. Skal snart aflevere den - men vil gerne få den rettet af nogen inden aflevering :-) Håber virkelig nogen vil rette den! Hilsen Wisshnem
  • differentialligning

    Forumindlæg
    Jeg skal her angive den løsning til differentialligningen, hvis graf går gennem (x0,y0), når y’=1/3y-9 og (x0,y0) = (0,4) har mange opgaver med dette spørgsmål i min aflevering til i morgen, er der nogen der kan hjælpe3 mig med at vise hvordan jeg skal gøre, så jeg kan få lavet dem alle?:)
  • Rettelse af oversættelse

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg er ved at skrive en aflevering om identität og andersein, og jeg ville spørge om der ikke var en venlig sjæl derude som gad og læse den, og rette den for diverse store fejl. Skriv, og jeg sender opgaven til jer :-)
  • Email

    Forumindlæg
    Jeg skal skive en email i forbindelse med en aflevering. Jeg vil gerne slutte emailen således: "Yours sincerly, Emily Smith, CEO, Cosmos Boutique" Men hvordan skal "CEO" placeres? Er det "CEO of Cosmos Boutique" eller?
  • Email

    Forumindlæg
    Jeg skal skive en email i forbindelse med en aflevering. Jeg vil gerne slutte emailen således: "Yours sincerly, Emily Smith, CEO, Cosmos Boutique" Men hvordan skal "CEO" placeres? Er det "CEO of Cosmos Boutique" eller?
  • Foran alteret Herman Bang

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en aflevering, hvor jeg skal lave en person karakteristik af personerne i novellen. jeg har skrevet om bruden, brudgommen og gæsterne, men jeg skal også skriver om kammerherren (brudens fader) men kan ikke rigtig komme videre :-( HJÆLP MIG !
  • Beregning af nettoomsætningen i et årsregnskab ..

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Jeg sidder med en aflevering i Virksomheds Økonomi og er kommet dårligt fra start og har brug for hjælp til at komme i gang.. Hvordan er det jeg beregner nettoomsætningen? jeg har disse ting at gøre godt med: Varesalg, Indbetaling fra varedebitorer, Varekøb og Udbetaling til...