Søgning på: matematik b eksamen 2016. Resultater: 19661 til 19680 af 129511
-
Reducer a^2-b^2-2a-b^2+b^2
ForumindlægNogen der ved hvordan man reducer ovenstående udtryk? -
Forskellen mellem Matematik og Fysik?
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklar mig forskellen mellem matematik og fysik? Jeg er ikke helt sikker :/ -
SRP - Arabisk matematik
ForumindlægEr der nogen der har skrevet SRP i arabisk matematik? Hvilken materiale kan man anvende osv? -
Engelsk mundtlig eksamen: sociale medier
ForumindlægTil den mundtlige eksamen i engelsk, har jeg under main topic “inventions”, valgt sociale medier. Jeg ved allerede, hvad jeg skal fremlægge om, men jeg er lidt forvirret mht “konklusionen” - skal der være en konklusion til sidst i fremlæggelse - i så fald, hvordan laver man så konklusionen??? -
parbel bestem a, b og c udfra to punkter
ForumindlægEn andengspolynomie er givet ved P(x)=a*x2+b*x+c Grafen P er en parabel der går gennem punkterne A(0,1) og B(5,36). Tangenten til punktet A har hældingen -3. Bestem tallene a, b og c - jeg har fået c til 1, ved at sige f(0)=a*02+b*0+c. c med være 1, da det er y-værdien til x=0. Men jeg... -
Ng (naturgeografi) eksamen, forståelse af spørgsmål. Landbrugsproduktion
ForumindlægHej :) Jeg sidder i en 24 timers eksamen lige nu i Ng (naturgeografi) eksamen og er gået lidt sort over et spørgsmål. Spørgsmålet lyder: Du skal komme ind på betingelser for landbrugsproduktion forskellige steder på jorden. Det ville være dejligt hvis der var nogen derude som kunne/ville hj... -
Hurtig hjælp! 24 timers eksamen...
ForumindlægJeg sidder med nogle spørgsmål omkring adfærdspsykologi.. Hvilke teoretiker kan man koble sammen med adfærdspsykologi og i hvilke situationer kan det bruges i pædagogisk praksis? Forslag? -
Historie eksamen - demokrati
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder lige nu i min 24-timers forberedelses tid, og jeg er gået helt i stå. Jeg har trukket emnet "demokrati gennem tiderne", og jeg synes det er alt for omfattende! der er 8 kilder i mit eksamenssæt, og udfra det + kilder jeg selv finder, skal jeg skrive... -
Hjælp! Har eksamen imorgen i fysik
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp! Jeg har styr på det hele man kan komme i tanker om i fysik, men undtagen Afkalkning Og neutralisation. Altså jeg har ikke så meget kød på det. Hjælp mig -
rettelse af eksamens fremlæggelse
Forumindlægjeg har oprettet samme spørgsmål 2 gange for har fået af vide at nogle ikke kunne komme ind på mit andet indlæg hej alle sammen jeg skal til engelsk mundtlig afgangsprøve mandag og vil meget gerne få min fremlæggelse rettet, da jeg har planlagt at øve i morgen :) ... men her er så min fremlæggels... -
engelsk eksame = Apartheid
Forumindlæghjæææælp!!!!! : segragation: apartheid - When does segregation arose? - Who segregated? - Why segregation - Human Rights today -
Biologi eksamen - nedarvning/mendel
ForumindlægSagen er den, at jeg har biologi 24 timers forberedelse.. Jeg har således trukket nedarvning. Problemet er det, at jeg ikke helt forstår den øverste figur, om det drejer sig om mendels arvelov 1 og 2 og hvad figuren reelt viser? På forhånd tak. -
Projektopgave-9 klasse eksamen
ForumindlægHej, mig og 2 af mine venner har valgt at have om terror og som det ene slutprodukt har vi tænkt os at lave en model af World Trade Center som bliver angrebet af Al-Qaeda, men vi mangler ideer til hvordan vi kan bygge det, så hvis har nogle Ideer til materialer og hvordan vi ska... -
Eksamen, Biologi skoven
ForumindlægGodmorgen alle! Jeg har trukket emnet nedbrydere i dansk skov. Jeg skal op imorgen tidlig. Jeg vil gerne have en til at se det jeg har skrevet er rigtigt og giver mening, og evt. mangler noget. Der er to forskellige former for nedbrydning; aerobt og anaerob. Et aerobt miljø betyder at der er oxy... -
EKSAMEN, ENGELSK!!! - LOVE/FAMILYLIFE
ForumindlægHejsa.. Jeg skal snart op til 9. klasses afgangsprøve i engelsk, jeg har valgt mit emne som jeg vil snakke om, i de første 5 min. Men så skal jeg jo også trække et spørgsmål, inden for et af de andre 2 emner vi har.. De andre to emner er Love and familylife.. Har i nogle idéer til, hvordan spørgs... -
Eksamen i Sandsynlighedsregning og Statistik
ForumindlægHej Jeg har lidt svært ved at forstå spørgsmål d og e i pdf januar10.pdf Skal jeg gange de to marginale sandsynlighedstætheder ? på forhånd tak -
konkurrenceevne og globalisering eksamen
ForumindlægHej Alle. jeg skal lave en opgave med konkurrenceevne og globalisering er der nogen der har nogen gode råd til hvad jeg kan skrive/fortælle om? Jeg håber jeg er nogen der vil hjælpe :-) -
24 timers eksamen - hormoner hjælp!!
ForumindlægHej derude, jeg kunne godt bruge lidt vejledning omkring min opgave som jeg har trukket. Har allerede svaret på spørgsmålene men det kunne være rart hvis nogle ville kigge det igennem og se om jeg mangler noget eller om der er fejl, er nemlig ikke den skarpeste kniv i skuffen til biologi. ... -
Differentialregning - mdt. eksamen
ForumindlægHej Er der nogen, som vil hjælpe mig med at udlede af differentialkvotienten for f(x)=x^2 ??? Trin for trin. Er det ikke noget med, at man skal bruge tretrinsreglen? håber virkelig på svar. -
Dansk 9. klasser eksamen
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode artikler om identitet. Det er med hensyn til 9. klasse eksamnerne. Artiklen skal helst være for 2013 eller 2012 :)
