Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 19681 til 19700 af 135334
-
SRP historie og engelsk - blues? slaverne?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og skal vælge SRP emne snart! Jeg vil rigtig gerne skrive om musik, men musikkens metoder er ikke min stærke side.. Så tænker at kunne skrive i engelsk og historie også skrive om blues udviklingen og måske komme ind i slaverne og alt det dengang. Er ikke sikker på at d... -
Inddragelse af Bordieu i Engelsk SSO opgave
ForumindlægHej, jeg sidder netop og skriver min SSO-opgave i engelsk, hvor jeg skriver om racisme i USA. Jeg skal i denne forbindelse analysere en film, og det er gået op for mig at nogle af Bordieu's teorier vil være gode at referere til, men jeg er i tvivl om hans teorier gerne må inddrages idet det m... -
Forvirret omkring C-niveau eksamen - Hvordan?
ForumindlægHej :) Jeg skal på onsdag op og trække mit emne til den forestående 24-timers prøve. Jeg kender til alle spørgsmålene på forhånd, og jeg ved, at vi skal udfærdige en disposition. Now, here's the questions: Hvordan skal denne disposition udformes? Findes der evt. en skabelon/guide? Hvis ik... -
Hvordan kan man forbedrede sig til matematik mundtlig eksamen??
ForumindlægHej! :-) Vil bare lige høre, om der er nogle derude der har været oppe i mundtlig matematik og evt kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår og om hvad man skal øve til? Vi har ikke rigtig fået noget at vide omkring det, så føler mig virkelig ikke klar til at skulle gå til eksamen i det.. Håb... -
skr, eksaminer
Forumindlæghej.. er der nogle der har datoerne for de skr. eksaminer for stx ? bare dansk, mat, Fys, og engelsk B -
engelsk oversættelse (er lavet, skal bar ses igennem)
Forumindlæghejsa..vi har om Hamlet i engelsk lige nu.. vi skal lave en oversættelse (først til fredag) men jeg har lavet den, har ikke selv kigget den igennem endnu.. men håber der er en herinde der vil gøre det for mig..men her kommer den..den danske:Den traditionelle Hamlet er en forpint, bleg, sortklædt ... -
bestem tallene a,b og c i et polynomium
ForumindlægHej, nogen som kan hjælpe mig i gang med denne opg? -
hejsa jeg skal lave en biografi i engelsk HJÆLPPP MIG
ForumindlægJEG SKAL lave en en biografi i engelsk jeg skriver om Marilyn Monroe OG JEG Ville spørge om i havde nogle ideer, hvordan jeg starter min biografi PLSSSS HJÆLPPP MIGGG -
Gør rede for hver af graferne A, B og C
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder med en opgave, hvor jeg skal gøre rede for hvilke forskrifter, som passer til graferne (uden hjælpemidler). Dette er jeg meget dårlig til, og ved slet ikke, hvordan jeg skal formulere, hvorfor det forholder sig sådan. Opgaven er vedhæftet. Håber I vil hjælpe :) -
Jeg har denne opgave, og mangler at besvare b og c
ForumindlægTjek vedhæftet billede -
andengradspolynomier og a, b, c og d betydning, HASTER!
ForumindlægHej Er der nogle der vil kigge denne opgave (vedhæftet) igennem og se om det er rigtigt! -
Klage
ForumindlægJeg vil gerne klage over min årskarater i skriftlig engelsk, som skal være 12 i stedet for 10. Er det for sent at gøre det nu? Jeg ville gerne have ventet til jeg fik snakket med min lærer, men hun svarede hverken på min mail eller da jeg spurgte ind til det til eksamen. Kan jeg bare skrive et kl... -
Hjælp til bevis for differentialkvotient af f(x)= b*e^kx
ForumindlægNogen der kan beviset for differentialkvotient af f(x)= b*e^kx og forklare det simpelt? :) Har indtil videre følgende, som nok ikke er helt korrekt: ?y= e^(kx0+h)-e^(kx0) as= ((?y)/(h))= ((e^(kx0)*e^(kh)-e^(kx0))/(h)) as= ((e^(kx0)(e^(kh)-1))/(h)) as= ((?y)/(h))= k*e^(kx0)*((e^(... -
FSA Eksamen IMORGEN!!, MANGLER FORSØG
ForumindlægEr der nogen der har forsøg i magnetisme, og kun forsøg, folk bliver ved med at give links til hjemmesider som beskriver hvad det er, jeg har kun brug for forsøg, skal til eksamen imorgen, og har kun 2 forsøg med magnetisme man skal have mindst 4. Tusse Tak! :D P.s hvis i har nogle forsøg i a... -
Eksamens emne, die richtiche Gesellschaft
ForumindlægHej, jeg har trukket die richtiche Gesellschaft (det rigtige selvskab) til eksamen men mangler at vælge et fordybelses område, det kunne være en film, en novelle eller lign. Kunne handle om unge og problemer i samfundet, hvordan folk påvirker hinanden. Håber på at der er nogen som kan hjælpe mi... -
Læse op til 9. klasses geografi-eksamen
ForumindlægHej alle! Har netop fået at vide jeg skal op i geografi som udtræksfag til eksamen. Jeg er 9. klases elev. Jeg ville høre, om nogle har nogle råd til gode sider eller bøger, der er værd at læse i? Og hvilke emner, der skal terpes på? Vil være utrolig taknemmelig for alle svar :-) -
Hvorledes spiller fysik og engelsk, sammen ift. forståelsen af emnet om månen?
ForumindlægHvorledes spiller fysik og engelsk, sammen ift. forståelsen af emnet om månen? -
Kan jeg forbedre mit kvote 2-snit?
ForumindlægHej derude! Jeg går som så mange andre med drømmen om at læse medicin/veterinærmedicin. Jeg ved bare, at jeg ikke kommer ud af 3.g med et snit, der tillader mig at komme ind via kvote 1. Mit spørgsmål er derfor, om jeg kan tage nogle af de adgangsgivende fag om på fx VUC? Jeg har haft engelsk på ... -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Matematik b-niveau studentereksamen December 2008
ForumindlægHej, jeg er i gang med en aflevering i matematik, og vil høre om der ikke er en som kan hjælpe mig med Opgave 1,2,3,9,10 og 12 Jeg forstår dem nemlig ikke rigtig. Opgave 1 lyder: To funktioner er givet ved f(x)x200 og g(x)3x600. Bestem førstekoordinaten til skæringspunktet mellem graferne fo...
