Søgning på: matematik eksamen 2009. Resultater: 19681 til 19700 af 61368
-
Hvor lang tid afsættes der til at snakke om den ukendte tekst til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til tysk B eksamen imorgen(24 timers eksamen). Jeg vil gerne have styr på hvordan selve eksamen forløber. Hvor meget tid af de 30 minutter afsættes til den ukendte tekst? og hvor lang tid diskuteres der? Er det rigtigt antaget at det vigtigste tyske historie at have styr på er... -
Aalborg: Eksamenshjælp/lektiehjælp i matematik STX/HF - niveau tilbydes
ForumindlægHej står du og mangler lektiehjælp/eksamenshjælp til Matematik på STX/HF - niveau og bor du i Aalborg? Så send mig en besked på 52-78-27-31 for nærmere detaljer. Så finder vi en løsning. Jeg er er erfaren underviser med 5 års erfaring på STX/HF niveau i matematik. Mvh Frederik -
Bio eksamen imorgen har jeg forstået forskellen på cellulære og humorale forsvar?
ForumindlægHej! Jeg er meget usikker på, hvad der er det humorale og det cellulære forsvar. Det nedenstående er det jeg er kommet frem til: Cellulærer: - celler går ind og dræber den indtrængende infektion ved at afgive kemiske stoffer humorale: - Antistoffet produceres af B-lymfocytter og har den funktion... -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af venlig og pædagogisk gymnasielærer.
ForumindlægLektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af venlig og pædagogisk gymnasielærer. Jeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Skriv til [email protected] eller ring til 61734623. -
Tysk skriftlig eksamen fra d. 27 maj - 'Entrissen'
ForumindlægHej, Jeg var til eksamen i tysk skriftlig på A-niveau d. 27 maj. Sættet til eksamen hed 'Entrissen'. Er der nogen af jer, der ved hvordan, oversættelsen skal lyde? eller hvilke faldgrupper, der var i oversættelsen? -
Adgangskoefficient medicin 2010
ForumindlægHej derude ! Tænkte på, om der var nogle der havde større indsigt end mig, i at spå hvorledes adgangskvotient vil ligge i 2010. Grunden er at jeg SÅ gerne vil ind og læse medicin. Mit snit er på 10,3, men det var adgangskvotient også i 2009 på KU. Håber nogle kan give mig indsigt i hvordan det ev... -
gamle opgaver!
ForumindlægHej!Er der nogen som ved om man kan finde gamle eksamens opgaver på nettet f. eks matematik opgaver, dansk stil, samfundsfag osv. -
Sproglig har brug for hjælp til høj niveau matematik Haster (parabel +tangent+cirkel)
Forumindlægplease hjælp mig med denne aflevering: og tjek lige om det jeg har lavet er rigtigt nok :D så er jeg jer evigt taknemmelig!!!!! Opg2 En parabel har ligningen y=-x?+4x-2 Bestem koordinatsættet til toppunktet og tegn parablen Her har jeg fået =2,2 Bestem en ligning for tangenten til par... -
Spørgsmål vedr. F o g og g o f (matematik)
Forumindlægopgaven lyder på: bestem forskrifter for f o g og g o f 1) f(x) =2x+4 og g(x) =x+3 2) f(x) = 2 og g(x) 0,5x-5 3) f(x) =x2 + x og g(x) = -x + 2 Mangler hjælp til hvordan de skal regnes, måske en forklaring. -
Har en matematik aflevering for og kan ikke finde ud af og lave den. Nogen der måske kan hjælpe.
ForumindlægHvordan løser man det her: Pernille sender 3 gange så mange sms'er som anna og 325 sms'er flere end Iben. Tilsammen har de sendt 3042 sms'er. Hvor mange har de hver sendt? Opstil en ligning ud fra oplysningerne og besvar spørgsmålet ved at løse ligningen:D Tak på forhånd -
Hvem vil tjene penge på en eksamen i controlling og revision/ekstern regnskab?
ForumindlægEksamen handler om koncernregnskab, pengestrømsopgørelse, revisorloven osv. nogen med bachelor eller kandidat indenfor HA som kan hjælpe? -
besvarelse til en opgave fra "skriftlig biologi eksamen 2004"
ForumindlægHej! Er der nogen der kan hjælpe mig med svarene på den skriftlige biologi eksamen fra 2004 som omhandler "tetrodotoxin"? -
Mulige forsøg til eksamen (Syrer baser, alkohol, magneter og induktion)
ForumindlægHej allesammen :) Fysik eksamen ligger lige om hjørnet, og mangler nogle extra forsøg til syrer baser, alkohold, magneter og induktion. Tak på forhånd ;) -
Hjælp til Terminsprøver 2010 - 10 Klasse
ForumindlægJeg tænkte på om der var nogen af jer folk, der viste, hvad for nogle opgaver de giver os til terminsprøverne i 10 klasse? Vi skal op i Matematik - 4 timer - FS10 Dansk - 4 timer - FS10 / Hun sagde vi ikke skulle bruge det nye danske system, men bare skrive en stil. Tysk - 1 times Grammatik og 2... -
Er det i orden, at man til eksamen siger noget/det samme, som man tidligere på skoleåret har skrevet i en stil omkring Amish People?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at lave min disposition, samt det jeg skal sige til min mundtlige engelsk eksamen i 9. klasse. Mit emne er Amish People. Er det i orden, at man til eksamen siger noget/det samme, som man tidligere på skoleåret har skrevet i en stil omkring Amish People? -
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
Matematikken bag løsning af n (lineære) ligninger med n ubekendte, herunder regning med matricer
ForumindlægHar fået en problemstilling der lyder således: Gennemgå matematik bag løsning af n (lineære) ligninger med n ubekendte, herunder regning med matricer. Ved ikke hvad jeg skal gøre :( hjælp hjælp...... -
Eksamensspørgsmål til MAT B
ForumindlægJeg skal til skriftlig eksamen og vil meget gerne kunne forberede mig ved at øve på forskellige mulige spørgsmål. Tænkte, at der måske er nogen her der ligger inde med deres eksamensspørgsmål til matematik b. På forhånd tak -
1,08 regel for 08 studenter
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan 1,08 regelen kommer til at fungere for os der blev studenter i 08. Når den træder i kraft i 09, gælder den så 1 eller 2 år for os? (vi har jo allerede haft mulighed for et sabbatår) -
1-årigt A-niveau
ForumindlægHvor mange har været oppe til det??I så fald så holdes der eksamen til det niveau på forskellige dage, såå kunne man ikke lige få at vide hvad de gik ud på... ;P HEHE, ej, de er jo nok ikke det samme, men ville lige høre...
