Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 19681 til 19700 af 153151
-
HASTER! Hvor finder man oplysninger om erhvervsgrupper i Italien?!!
ForumindlægJeg er så meget på røven her.. Hvor fanden finder man oplysninger om erhvervsgrupper i Italien?!! -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i engelsk??
ForumindlægHej,ret sent at lægge ind nu, men jeg skal op til engelsk terminsprøve imorn, så ville bare høre om der var andre, som har været oppe. Hvis ja, hvilken tekst kom i op i?Håber nogen svarer hurtigt ;o)Tak! -
hej er der nogen der kan hjælp mig hurtig
Forumindlæghvilken visioner for samfundet kan kristendommen sige have?? Hvad kendetegner forholdet mellem kristendom og samfundet i middelalderen,oplysninstiden og nutiden ?? Jeg håbe der nogle der kan hjælp mig.. Tak -
4 gange 5
ForumindlægKan man nu være sikker på, at 4 gange 5 altid er det samme som 5 gange 4, eller er der alligevel en forkel, hvis man tager højde for noget? -
Why, honey?
ForumindlægHej...Er der ikke nogen der har nogle gode noter til "Why, Honey?" af Raymond Carver.. skal op her om to dage :Spå forhånd tak -
Det forsømte forår..
ForumindlægJeg søger et referat af det forsømte forår.. Så ville det ´bare være dejligt, hvis DU kunne give mig den... Takker -
sammenhæng mellem x og y
Forumindlægvi at der gælder følgende sammehæng mellem x og y y=3/x 25=(x+1,5)^2+(y+2)^2 skal jeg så isolere x i den nederste og sætte dem lig hinanden? -
Hjælp til Assembly
ForumindlægHej. Jeg skal kunne forstå og forklare noget assembly kode i forbindelse med noget EL, og jeg har mere eller mindre styr på, hvordan programmet fungerer, men jeg er dog lidt i tvivl om noget af det og kunne derfor godt bruge noget hjælp. Jeg vil ikke poste det hele her, medmindrer der faktisk e... -
En to tre nu!
Forumindlæghej har nogen af jer læst bogen "En to tre nu!", skrevet af Jesper Wung-sung, og hvad syntes i om bogen og har i skrevet en anmeldelse, jeg måtte se? kh laura -
Et portræt af en anden person
ForumindlægHej, jeg skal skrive et portræt af min klassekammerat, som jeg overhovedet ikke kender. Jeg har skrevet lidt i begyndelsen og er stået i stå, men har interviewet hende; - Hun hedder Clara - Impulsiv, udadvendt og pligtopfyldende - Hendes forældre er skilt, og hendes far bor i Sverige. Hun... -
Referat af "Nattens Dronning"
Forumindlægjeg mangler et referat af: Nattens Dronning. Jeg er elendig til sådan noget. Jeg har kigget overalt på portalen og der står ikke noget referat afnovellen. Er der nogen der har et liggende, jeg kan få? -
Hvad er typisk dansk?
ForumindlægJeg tænkte lidt over. Hvad er egentlig typisk dansk? Og hvorfor? :) Håber i kan hjælpe mig -
Nogen der har læst GRUNDTVIGT- LIVS-OPLYSNING
Forumindlægheeej :) Er der ikke nogen der har læste digtet GRUNDTVIGT- LIVS-OPLYSNING og vil hjælpe mig med analysen og fortolkning ? -
IRA
ForumindlægHvad er det for en organisation, der er mest barsk af de to, IRA og UDA/UFF eller hvis der evt. er en tredje der er endnu værre. På forhånd tak :o) -
hjælp til synopsis
ForumindlægHej er ved at skrive en synopsis om filmen ikke uden min datter, men er gået lidt i stå og vil gerne have noget hjælp. hvad mangler jeg i de tre niveauer som har noget med samfundsfag og dansk at gøre. Ved godt at jeg mangler perspektivering og konklussion, forslag dertil må også gerne komme. Sy... -
Dr. Jekyll og Mr. Hyde
ForumindlægHej, er der nogle som kan fortælle mig et detaljeret resume af Dr. Jekyll og Mr. Hyde ? -
hvordan?
ForumindlægHvordan lærer du bedst? Jeg vil gerne have en mellem lang forklaring. Tak -
Hjælp til konjunktiv + indledning
ForumindlægHej, Jeg er i gang med min 24-timers forberedelse til TyF B, og det går egentlig meget godt. Der er dog to ting, jeg har problemer med, som jeg håber I kan hjælpe med: 1) Hvordan skal denne konjunktiv lyde: "Hvis hans far ikke var blevet dødssyg, ville han aldrig fået kendeskab/opnået inds... -
Kampen mod hovedpine (Aspirin) - AT
ForumindlægHej.. Jeg har besluttet mig for at skrive om aspirin og kampen mod hovedpine i AT.. Jeg kombinerer fagene kemi og samfundsfag og under samfundsfagsdelen har jeg tænkt mig at se på hvilken udvikling, som er sket i forhold til forbruget af aspirin gennem årene (slutningen af 1800 og til i dag).. Pr... -
Nogen som er rigtig gode til engelsk??
ForumindlægHvis der er nogen som er gode til engelsk så send mig en pb. Så skriver jeg hvad det drejer sig om. Der modtages betaling
