Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 19681 til 19700 af 36005
  • Omskriv kvadrat på to-leddet str.

    Forumindlæg
    x2 - 4x + 4 .. Nogen der gider give mig et hint? Forstår slet ikke, hvad jeg skal. Mit umiddelbare gæt er: 4x(x+2)2 .. (det sidste 2-tal er i anden, ved ikke, hvordan man skriver det), men så er det vel ikke to-leddet? Mange hilsner Tissi
  • dansk eksamenssæt fra 2009 ..

    Forumindlæg
    Er der nogen som vil fortæl mig hvad de forskellige stile fra dansk eksamen hedder i sommers ..
  • hurtig oversættelse - til d. 11!!

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der en der kan hjælpe mig med denne sætning, den driller lidt :) ? (de skal oversættes til engelsk) - jeg går ovenpå og lægger mig lidt kan man sige: i'll go upstairs and lie down a bit? Hilsen Anna.
  • Essay dansk stil, hurtigt hjælp/forklaring..

    Forumindlæg
    Hej, jeg en pige der går i ottende klasse... Skal skrive et essay med titlen: Menneske og maskine, men hvordan skal jeg begynde og hvordan kan man starte?? Må det være roddet, og skal jeg sætte mig nogen tanker først eller kan jeg bare skrive fra hjertet??? Håber nogen kan hjælpe mig :)
  • Kronik :S

    Forumindlæg
    Jeg ved godt, at der står en masse herinde om kronikker :) Og jeg har også læst opgaverne, som der er skrevet til den artikel, jeg skal skriv en kronik til - Stefan Zweig: En verden af igår. Men jeg synes opgaverne er meget forskellige, og nogle er sat op som artikler. Kan ikke rigtig komme i ...
  • Aflevering

    Forumindlæg
    Hej alle sammen:) Jeg er ved at skrive en samfundsaflevering, og ville gerne have til hjælp til et at spørgsmålene, som lyder: Arbumentér for, at lavere indkomstoverførsler fra det offentlige på længere sigt kan mindske den økonomiske ulighed. Er der nogle der kan hjælpe lidt:)?
  • Beregn skæringspunkt

    Forumindlæg
    Beregn kordinaterne til skæringspunktet mellem linjerne bestemt ved ligningerne: l: y=x-4 M: y=-1/3x+4 Kan nogen hjælpe?
  • grammatik

    Forumindlæg
    jeg sidder med studentereksamensopgaven fra 2007 i skriftlig engelsk.. der er et par ting jeg ikke forstår, hvad er galt med disse sætninger og hvorfor: He talked friendly to her. - talked, er det forkert ord? He feels that now he was able to play the piece good. jeg har på fornemmelsen at der ...
  • danskopgave, noveller/forfatter 1990erne

    Forumindlæg
    jeg skal snart skrive danskopgave om noveller fra 1990erne, men jeg har svært ved at finde nogle noveller at analyser og fortolke, vil derfor hører om der er nogle som har nogle forslag til hvilke noveller jeg kan vælger eller nogle forfatterer.
  • Dm

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt problemer med at forstå Dm og finde det. Eks: f (x) = 1/2x^2 -2 x + 1 Dm (F) = [-2;5] Hvordan har bogen fundet frem til Dm ?
  • hjælp med novelle

    Forumindlæg
    Længden af sejlruten fra kbh til hven er 28 km Beregn flyvebådens gennemsnitsfart i km/t ???
  • Hvad er renoveringspulje?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kan ikke finde noget om renoveringspulje, overhovedet. Er der et sødt menneske der kan redegøre for renoveringpulje? Så jeg kan danne mig et overblik af hvad det er. TAK!! Mudi
  • Rapport om procent og rente

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en rapport om procent og rente på c-niveau i matematik på hf, men jeg ved desværre ike helt hvad rapporten forventes at indeholde. hvis nogen har lyst til at give mig en ide om hvad en sådan rapport bør indeholde i hovedtræk vil jeg være meget taknemmelig. Mvh Frank
  • Exel

    Forumindlæg
    hvordan ganger man og divider i exel??
  • hey en forklaring? hvorfor er det at...

    Forumindlæg
    Hey, hvorfor er det at reaktionen mellem bromat og bromid forløber meget langsomt?
  • Essay....

    Forumindlæg
    Hej ;) er da nogen som har lavet en essay om filmen One Flew Over The Cuckoo's Nest (1975) ?? elle om da nogen da kan hjælpe mig lidt i gang med den som fx indledning ? På forhånd Tak ;)
  • Et spørgsmål

    Forumindlæg
    Why do people get motion sickness? Jeg ved det stammer fra det indre øre, men hvorfor?
  • Fysik rapport

    Forumindlæg
    Hej nogen som kender en hjemmeside hvor man kan læse om varmelder og ikke om varmeldning? Tak på forhånd.
  • lineært system??

    Forumindlæg
    Består bygningen af flere rum, kan energistrømmene mellem rummene tages i betragtning, og der kan opstilles en energibalance for hvert rum. Med to rum bliver ligningerne: C1(dT1/dt) = Q1 + K12 (T2-T1) + K (Tu-T1), C2(dT2/dt) = Q2 + K12 (T1-T2) + K (Tu-T2). - Vi benytter følgende talværdier: C1...
  • Energiproduktion i solen og andre stjerner

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil hjælpe mig med dette spørgsmål, jeg har prøvet og læst i bøger og nettet, men jeg kan ikke finde ud af det. Redegør for hvad der sørger for energiproduktion i Solen og andre stjerner. Tak på forhånd :)