Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 19721 til 19740 af 77388
-
Omkreds og Areal
ForumindlægHvis man har radius af en cirkel, og vil finde omkreds og areal af samme cirkel, hvordan gør man så? :) Radius på cirklen er 4,5 kan det passe omkredsen er 28? :-) således man regner det sådan her ud: 2*TT*4,5 Eller er jeg forkert på den? :-) På forhand tak. -
den 11 september
Forumindlægjeg er lige begyndt i 7 kl og som vores første opgave har vi fået en opgave som handler om den 11 september.jeg ville gerne hvae lidt hjælp. -
Afsluttende handling fransk
ForumindlægMon frère et moi jouions à la balle pendant que mes parents ont préparaient le repas. Det er jo en afsluttet handling, men det er samtidig også beskrivende. Vi spillede, vi forberedte. Skal man bruge passé composé eller l9;imparfait i denne sætning? -
HASTER...Kære Venner... HASTER
ForumindlægHej er der nogle der hurtigt kan fortolke dette digt, jeg syntes at den er noget forvirrende:KÆRE VENNERJeg har to vennersom er uvennerog to uvennersom er venner.Min ene ven er ven med min ene uven.Min anden ven er uven med min anden uvens ven.Det er svært at holde rede på hvem man skal passe på ... -
hjælp formelsamling
ForumindlægEr der nogle der har gode råd til en rigtig god formelsamling? Eller en I kan anbefale, skal nemlig ud og købe en (-: -
Mobiltelefon
ForumindlægHvor meget data sendes der per sekund til en modtager, når man sender en SMS eller en MMS? Dette afhænger af signalet, men også hvor stor afstanden mellem afsender og modtager er? -
Netto
ForumindlægHejsa alle sammen... Jeg vil gerne ansøge Netto. men jeg vil ikke udfylde en ansøgningsblanket men jeg selv skrive en ansøgning. Kan I hjælpe mig med at skrive ansøgning til Netto... -
hva er a,b,c niveau på Hf?
Forumindlæghva er a,b,c niveau på Hf? Jeg skal på Hf efter sommerferien.. så derfor ville jeg meget gerne vide det.. På forhånd TAK.. -
Karaktererne...
ForumindlægHej allesammen, Jeg er lidt bekymret for tiden.. Det er sådan at mit gennemsnit lige nu ligger på 7,5. Nogle vil måske mene, at det er en fin karakter, men ikke hvis man lige som mig gerne vil læse odontologi(tandlæge). Her skal man bruge et gennemsnit på omkring 10. Hvor bekymret bør jeg v... -
Gennemsnit for at være folkeskolelære?
ForumindlægHej alle sammen! Hvad skal ens gennemsnit være på gymnasiet, hvis man gerne vil være skolelærer? Jeg har hørt, at det er 7, er dette rigtigt? -
Hvor kan jeg finde Kim Fupz novelle "Hunden"
ForumindlægHej er der nogle der ved hvor jeg kan finde Kim Fupz novelle "Hunden"? På forhånd tak :-) -
begreber
Forumindlæghej hvad betyde disse ord indenfor samfundsfag? outsourcing delegitimation dekoncentration hvad er idealisme suverænitet multipolaritet bipolaritet unipolaritet -
ret tysk tekst
Forumindlægen der kan hjælpe med at rette den? -
Mat A-turbokursus GSK
ForumindlægJeg skal efter 3.g (i år) supplere to fag. Henholdsvis matematik og kemi, hvoraf jeg skal have matematik A. Jeg har overvejet et turbokursus i sommerferien, hvor det kommer til at foregå lidt over en måned med en afsluttende eksamen i forhold til et halvårskursus. Jeg er meget glad for ma... -
Oversigt over beviser man skal kunne!
ForumindlægFindes der er en oversigt over beviser man skal kunne til matB eksamen... Det kunne være en meget stor hjælp.Mvh. Sean K. Nyekjær -
Gennemtjek af opgaver
ForumindlægHer er nogle opgaver, jeg gerne vil have gennemtjekket:a) Reducer: 3(p+q)^2-6p(q-p)b) Om en ekponentiel voksende funktion oplyses det, at f(2)=1 og f(4)=9. Bestem forskriften for f(x).c) Om et 2. gradspolynomium oplyses, at det har rødderne 5 og 9, samt punktet(7,4) ligger på grafen. Bestem forsk... -
HS afskaffes
ForumindlægJeg ser overhovedet ingen grund til at den 1årige HH afskaffes. Den såkaldte HS ungdomsuddannelse er perfekt for gymnasium- eller HTX-studenter, som vil beskæftige sig inden for handel. Handelsskolen giver en lang række kompetencer inden for handelsverden, og derfor er HH-studentereksamen meget s... -
Matematikrapport - hvordan?
ForumindlægHejsa. Jeg vil gerne have hjælp til at lave en matematik rapport, om brøker. Altså spørgsmål til min rapport. Jeg går i 6 klasse, og vi har først lige lært hvordan. -Min lærer sagde at det var flot bortset... -
Sund livsstil - Video 2 - Afstemningen er afsluttet
ForumindlægFilmen er lavet af Christian Juhl og Christian Dahl fra Selandia CEU HTX. Stem på denne video ved at sende VIDEO 2 til 1220 (det koster 1 kr. + alm SMS-takst) Dette er en af videoerne i konkurrencen om billetter til Roskilde Festival 2009. Se alle videoer i konkurrencen her. -
Hej Mennesker
Forumindlæghar en samf eksame for og overemnet er ligestilling - så det jeg skal er at vælge et område hvor der IKKE er ligestilling i danmark. kan i hjælpe mig? PÅ FORHÅND TAK
