Søgning på: hitlers tale. Resultater: 19721 til 19740 af 59860
-
Hvor lang tid?
ForumindlægHey... Nu nærmer tysk eksamen sig snart, og vil meget gerne høre hvor lang tid man egentlig er inde og snakke med lærerne, inden man får karakteren, for lærerne skal vel også have lidt tid til at snakke sammen:) -
let navngivning
ForumindlægHvordan siger (udtaler) man følgende:Cu(NH3)4(2+)Cu(OH)2Pb(OH)2Pb(OH)4(2-)CuY(2-)PbY(2-)NH4-NO3 -
re eksamen?
Forumindlægnogn der ved om man kan tag re eksamen, hvis man er utilfreds for en karakter som man har fået, jeg var oppe i old og fik 03 her til ekamen i 3.g. har faktisk tænkt mig at sende en klage ind, hvor meget hjælper den egentlig hvis man gør det? for man lov tl at gå op igen, som en sygeksamen? -
Potensfunktioner.
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål som lyder: - Gør rede for potensfunktionen y = b * xa. Ved ikke rigtig hvad jeg skal svare ps. har matematik på c håber der er nogen der kan hjælp.. Tak.. -
faktorisering af andengradspolynomie
ForumindlægHvad menes der med at gøre rede for faktorisering af andengradspolynomiet f(x) = ax2+bx+c ? Skal jeg forklare hvad a, b og c er? -
To Variable ????
ForumindlægHeej :D . Jeg har fået spørgsmålet : Gør rede for linære sammenhæng mellem to variable Hvad menes der ?? -
benarestalen?
Forumindlægjeg har svært ved benarestalen nogen som vil hjælpe mig skal op i morgen takker-... -
Konsekvenser af klimaflygtninge
ForumindlægHej, jeg er i gang med min AT-eksamenssynopsis og jeg skriver bl.a. om konsekvenserne ved klimaflygtninge. Jeg har dog brug for lidt hjælp.. Hvilke konsekvenser opstår der når folkemasser flygter pga. knaphed på naturressourcer til lande der har disse ressourcer? Det ville være så dejli... -
En lederside - avis... hjælp!
ForumindlægHej! Håber at i kan hjælpe mig med det her:Er der en lederside i lokale aviser.Hvilke aviser har lederside, er det kun de aviser, som har holdning til politikken(ikke neutrale aviser - måske) eller hvad?På forhånden tusind tak! -
hJæLp...DANSK EXAM....
Forumindlæghej...jeg skal til mundt dansk i morgen...hvad kan jeg gøre for at få gode karakter??gi' nogle gode ideer taaak..!hvad gjorde I (jer, der fik 9-13), og hvad kom I op i..??det er folkeskolens afgangsprøve!!! -
Mundtlig eng.
ForumindlægHej alle.. Er der nogle der ved hvordan det forgår i engelsk efter den nye reform? Skal op til årsprøve imorgen og jeg er ikke helt sikker på det..Evt. nogle der har nogle gode råd hvis man ikke er så god til engelsk? Eller bare generelt.. på forhånd tak (: -
Thise EØ-case
ForumindlægNogen der har ideer til fremlæggelsen. Jeg har valgt problemet med at de har en så stor kunde som COOP med 2/3... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig forskellen på diskret stokastisk variabel og grupperet, kontinuert stokastisk variabel?Tak!Mvh Eva -
Uddannelse??
ForumindlægJeg er en nyudklækket (matematisk) student :-) og har planer om at læse på uni på uni til næste år. Det er min intention at tage en længere uddannelse, da jeg godt kan lide at læse og gerne vil have et godt betalt job. Men mit problem er at jeg ikke hvad hvad jeg vil læse? Må indrømme at (stortse... -
Potenser
Forumindlæge) 3^5⋅3^(-7) f) (8^0.5 )^(-6) g) (3⋅17)^(-4) hvad er svarene til de her, har prøvet at regne ud men kan ikke. -
plastickirog
ForumindlægJeg er meget bange for plastikkirug. Jeg har morsmærke ved mit adamsæble / tæt på adamsæblet. Sker der noget hvis jeg bliver oprert der ??? Har nogle af Jer været ved denne plastikkirug i Randers ?? http://www.plastikkirurg.dk/html/operationer.html -
Areal af en cirkel?!
ForumindlægHej Seriøs jeg er på spanden.. hvordan finder man arealet af en cirkel????? Nogle der vil forklare?? Det er b niveau..- Sam -
Ang. TI 85 ???
ForumindlægJeg skal have matematik B her i 3.g. og har lånt min storebrors lommeregner. Det er en TI 85, men jeg har lidt problemer med den.Jeg kan ikke få sin,cos og tan til at fungere rigtigt. Er der noget specielt ved TI 85 ang. disse? -
AT 2012: Katastrofen - årsager og konsekvenser
ForumindlægJeg er kommet til mit metode afsnit og er i tvivl om, hvilke metoder jeg har brugt. Jeg skriver i historie A og biologi B og arbejder med disse punkter: - Hvorfor er pesten en katastrofe? - Hvordan fungere imnuforsvaret med henblik på baktierer - Analyse af pestens konsekvenser med henbli... -
Strukturpolitik?
ForumindlægHej allesammen :) Jeg er igang med at lave min første samfundsfagsrapport og skal i et af spørgsmålene gøre rede for hvilke former for økonomisk politik (struktur, finans og penge) der skal benyttes for at dæmme op for et "arbejdsløshedsproblem" og forklarer det ud fra "det...
